דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות ספא לגוף ולנפש 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2522 פעמים ]

לכל חובבי תחום היופי , בריאות ופינוק או במילים אחרות לכל חובבי הספא למיניהם, חדשות מצוינות שיעשו לכם את היום. לא צריך לנסוע עד ים המלח או עד למכון הספא העירוני, כדי לקבל פינוק אמיתי לגוף ולנפש. אפשר ליהנות מכל היתרונות שיש לספא להציע, במתחם הביתי של כל אחד ואחת מאיתנו, באמצעות רכישה של בריכות ספא עם זרמי ג'קוזי מדגדגים. לאחר חצי שעה של הירגעות בתוך בריכות ספא (עם או בלי ג'קוזי)   תרגישו כאילו נולדתם מחדש.

את בריכות ספא אנו מכירים מהאח הגדול, שם אנו עדים לניהול השיחות הכי אינטימיות של דיירי  הבית, והזקנים שבינינו מכירים את בריכות ספא עוד מימי שושלת, שם אלקסיס הייתה יושבת במערומיה ומנהלת את העולם ואשתו מתוך בריכות ספא השונות שלה. כמובן שתחום זה של בריכות ספא התקדם פלאים מאז שנות השמונים הצעקניות, וכיום ניתן לרכוש בריכות ספא אלגנטיות ויפות בדגמים מעוצבים מדהימים.

ניתן לבחור בריכות ספא במראה מודרני, כאשר הגוף של בריכות ספא הוא כהה ושחור והשיש מעליו הוא לבן ומבריק- ניגוד בעל קווים נקיים ובלי יותר מדי קשקושים. ישנם גם בריכות ספא העשויות לבנים. מראה זה מגיע הישר מלונדון, שם הבנייה המסורתית היא מלבנים אדומות. ויש גם בריכות ספא העשויות עץ, בעלות מראה כפרי. בריכות ספא כאלו, מזכירות מאוד את הבריכות המצויות הצימרים בצפון עבור זוגות שבאו לנופש רומנטי. בכל הדגמים של בריכות ספא, הפינות הן מעוגלות ובעלות גימור איכותי המשווה להן מראה רך ומזמין הקורא למתבוננים להיכנס פנימה.

בריכות ספא ניתן להתקין בבית או בחצר, תלוי בצרכים שלכם וכמובן בגודל הבית שלכם. בין אם בוחרים להתקין אותן  בפנים או בחוץ, ההנאה שמפיקים מהן היא מושלמת ושווה את ההשקעה הכספית הכרוכה בעניין. חישבו שאתם חוזרים מיום ארוך בעבודה, אתם עייפים, הכתפיים שלכם תפוסות ובאופן כללי מרגישים כאילו סחטו אתכם עד הטיפה האחרונה. זה הזמן לחלוץ נעליים, להוריד את הבגדים ולהיכנס לתוך בריכות ספא, בפרטיות ביתכם מבלי שאף אחד יפריע לכם. אם תבחרו בדגם של בריכות ספא עם זרמי ג'קוזי, מה טוב! תוכלו להפעיל את הזרמים במידת העוצמה הנחוצה לכם באותו רגע, להשעין את הראש אחורה ולשכוח מהיום שעבר עליכם. בסיום האמבטיה המפנקת הזו, תרגישו בריאים ורעננים בזכות הפינוק הגופני שקיבלתם ובזכות המחיצה הנפשית שיצרתם במהלך הטבילה בתוך בריכות ספא.

בריכות ספא, הם לא רק זמן איכות עם עצמכם אלא פינוק רומנטי זוגי המאפשר לכל זוג לחוות זמן איכות יחד, מדי ערב או בסופי שבוע. מה יותר מהנה מלשבת עם האדם שאתם אוהבים בתוך בריכת ספא רומנטית שתזכיר לכם את הימים בהם הייתם נוסעים לצפון ולא יוצאים מהחדר.

בריכות ספא הממוקמות בחצר הם גם דרך נוספת לארח זוג חברים בימות הקיץ החמים. הן גדולות ומרווחות וכל אחד מקבל זרם מים משלו, כך שלא נוצר מצב שחייבים להצטופף כדי ליהנות מטבילה איכותית משותפת. גם הילדים יכולים ליהנות יחד אתכם בתוכן, כל עוד יש מבוגר בשטח שמשגיח.

לסיכום, בריכות ספא הן קנייה מאוד מומלצת לבריאות הגוף והנפש. כל המשפחה יכולה ליהנות מהן, הן מצוינות למטרות אירוח וגם לשמירה על הניצוץ הרומנטי בנישואין שלכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב