דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון ומרחק הנסיעה של האורחים 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2199 פעמים ]

אם גדלתם באזור השרון וכרגע אתם מעוניינים למסד את נישואיכם, גני אירועים בשרון יהיו הברירה הטבעית שלכם. גם בגלל שגדלתם באזור ואתם מרגישים בנוח איתו, וגם בגלל שברור שלא תתחתנו באיזה אולם אירועים ברחובות ההמונית, ובטח שלא תתחתנו בפתח תקווה הקולנית. ראשון היא 'פאסה', ואתם לא רוצים שום חלק בזה. נס ציונה רחוקה, וצומת כנות? ממש לא בתמונה! אין כמו גני אירועים בשרון שיכניסו לחתונה שלכם בדיוק את מה שאתם רוצים: ניחוח של אלגנטיות מאופקת ויוקרתית, מהולה בריח של פרחים טריים ודשא ומזון גורמה לאניני טעם בלבד. הכלה בדרך כלל תלבש שמלה חלקה, בסגנון עדין ומאופק. האורחות ילבשו שמלות שחורות וקטנות, מחווה לקוקו שאנל. לא תיראו נצנצים, קריסטלים, נוצות, על בגדי המוזמנים. מחשופים יהיו, אבל במידה. החתן לעולם לא ילבש חליפה סאטן מבריקה ולבנה שמעוטרת בפייטים. כל הקונספט הוא כפרי למדיי.

אני אישית העדפתי למסד את נישואיי באחד מאותם גני אירועים בשרון, אם כי הגורל הכריע אחרת... אם המשפחה המורחבת שלכם ושל בן או בת זוגתכם גרים בקריית גת, רמלה או אשדוד, אולי זה לא הרעיון הכי מוצלח לארגן חתונה באחד משפע גני אירועים בשרון, ולגרור את המוזמנים בכל רחבי הארץ, בעיצומם של נחשולי פקקי ענק. ולכן, לפני שמחליטים אם ללכת על גני אירועים בשרון או לא, תחשבו מאיפה בכלל מגיעים רוב האורחים.

לפני שבוחרים גני אירועים, חשוב גם להקדיש מחשבה על סוג המוזמנים, לא רק על מיקומם הגיאוגרפי. איזה מן אנשים הם. עם כל הכבוד לכך שאתם רוצים חתונה אקסקלוסיבית וקלאסית, אם האורחים שלכם מתאפיינים בקסם של אישי של אורנג-אוטנג מיערות הגשם, אז שום דבר לא יהפוך את החתונה שלכם לאקסקלוסיבית, גם לא גני אירועים בתוך השרון האלגנטי. אין מה לעשות, אבל זאת עובדה. האורחים מכתיבים את הסגנון של החתונה. מה גם שאם כולם מגיעים מאזור הדרום, הם יכולים קצת לכעוס ולראות בבחירה של גן אירועים בשרון סוג של התנשאות והתעלמות מנוחיותם.  

אבל אם יש קומץ קטן של אורחים שמגיעים הרחק מהדרום, אפשר בהחלט להתעלם מנוחיותם ולחפש גני אירועים שנמצאים באזור השרון וצפונה. מה, זו החתונה שלכם, לא שלהם, לא? יהרוג אותם לנסוע ארבע שעות מבאר שבע אל גני אירועים שממוקמים באזור השרון?  

העיקר שמרחק הנסיעה של גני אירועים מהמיקום הגיאוגרפי של רוב המוזמנים יהיה סביר, והם יהיו במצב-רוח טוב מספיק כדי לשים לכם צ'ק שמן בתוך המעטפה, ולא ינטרו לכם טינה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב