דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים: הוצאה קטנה, כסף גדול 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2737 פעמים ]

במידה ואתה רוצה לפתוח אתר לעסק שלך, כנראה שתצטרך לפתוח את הארנק, כי הרבה הוצאות מחכות לך. תוכל לבחור בחברה שמרכזת תחת גגה את כל השירותים השונים שכרוכים בהקמת אתר, בנייתו וקידומו, או שתוכל לפנות לאנשי מקצוע שונים - פרילנסרים. במידה והחלטת לבחור באפשרות השנייה, הצעד הראשון שלך יהיה לפנות למעצב גרפי, שיבנה לך אתר. במידה והמעצב דוגל בגישה של "אמנות בלבד" – כלומר, לא רוצה ללכלך את ידיו הענוגות בעבודה שחורה של תכנות, תצטרך כנראה לשלם גם למתכנת שיעבוד לצידו. מדובר בכמה אלפי שקלים עד עכשיו, וההוצאות לא נגמרות כאן. הן רק מתחילות. תצטרך גם לשלם לחברת אחסון אתרים. אבל התשלום לחברת אחסון אתרים הוא כנראה ההוצאה הכי נמוכה עבור האתר שלך.

אם החלטת לשלם עבור חברה אינטרנט של "הכול כלול", יש הרבה סיכויים שהאתר שלך יוכן מאיזה טמפלייט כעור שיוכן לך על ידי המזכירה של החברה, שהיא אגב גם עיוורת צבעים, כי מחלקת עיצוב הגרפי של החברה עסוקה בלטפל בלקוחות רציניים יותר שמשלמים יותר ממך.

אחסון אתרים לא שווה הרבה ללא רכישה של דומיין. דומיין ישראלי יקר יותר מדומיין עולמי. כמובן, תוכל לוותר על רכישת דומיין ולהשתמש בכתובת שניתנה לך על ידי חברת אחסון אתרים. הכתובת שלך תהיה דומה לזו: www.websites.co.il/user/index.html. כן, לא ממש כתובת אטרקטיבית או קליטה במיוחד. במידה ואתה מחפש לקוחות, אף אחד לא באמת יתייחס אליך ברצינות, כשאתה מתקמצן על דומיין. באמת יופי ששילמת כסף על אחסון אתרים, אבל זה כמו להקים בית מלון מפואר ובמקום לתת לו שם מכובד וקליט, יקראו לו "בית המלון שנמצא בתוך תל אביב בשכונת פלורנטין".

עבור קידום אתרים בגוגל תצטרך לשלם סכום נכבד של כמה אלפי שקלים בחודש. אלא אם כן חשבת שהאתר שלך יקפוץ לראש הרשימה של התוצאות באופן טבעי. כדאי לבחור בחברת קידום אתרים בגוגל שהיא אמינה ובעלת שם טוב, גם מבחינת השגת תוצאות וגם מבחינת השירות. צריך שיהיה עם מי לדבר, במידה ועוד חודש וקצת תראה שאותה חברת קידום אתרים בגוגל שהבטיחה לקדם אותך לעמוד הראשון בגוגל, לא רק שהיא לא הביאה אותך לעמוד הראשון, אלא שהאתר שלך מופיע בעמוד השני. בסוף. למטה.

האבסורד בעניין הזה של קידום אתרים בגוגל הוא שהגולשים הממוצעים נוטים להתעלם מהקישורים הממומנים שמופיעים בצדדיו של גוגל, אבל מצד שני הם מקליקים במרץ על התוצאות האורגניות שמופיעות בראש העמוד, מתוך מחשבה שאלה הן באמת תוצאות אורגניות שאין מאחוריהן שיווק אגרסיבי. אין להם מושג על העבודה האינטנסיבית שהושקעה בידי חברת קידום אתרים בגוגל על כל מילת מפתח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב