דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג בייבי יוגה 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 313   [ נצפה 2234 פעמים ]

חוג בייבי יוגה

לרבים כבר ידוע שיוגה היא אחת מהפעילויות הגופניות המומלצות ביותר. היוגה עובדת על מספר שרירים, על נשימה, יציבה, שיווי משקל, גמישות ועוד והיא מצוינת הן לאנשים מבוגרים, הן לצעירים והן לתינוקות. ישנם מספר סוגים של יוגה, כאשר כל סוג שונה מעט מאחיו באינטנסיביות ובהתמקדות שלו. כאן המקום לציין כי ישנה אפילו יוגה לנשים בהריון אשר מומלצת ביותר.

בייבי יוגה הוא כמובן חוג יוגה אשר מיועד לתינוקות ביחד עם אמהותיהן או אבותיהם. במסגרת חוג בייבי יוגה מפעילים ההורים את תינוקם לפי הנחיות המורה, מורה אשר עברה השתלמות ולמדה באופן ספציפי על התנועות המתאימות לתינוק כך שיוכלו לפתח אותו ויותר מכך לא לפגוע בו.

הבייבי יוגה התפתח מייד עם התפתחות שיטת היוגה המסורתית, לפני 3000 שנה לערך. העיקרון העומד מאחורי הבייבי יוגה הוא מעבר לפיתוח גופני של התינוק, הוא מושתת על יצירת קשר בין האם או האב לבין התינוק, אשר בגיל כה צעיר אינו מבטא את עצמו במילים ומרבית התקשורת נעשה דרך מגע פיזי, תנועה, חום וצלילים.

במהלך חוג בייבי יוגה לומדות האימהות כיצד לעסות את התינוק בדרך שתיטיב עם התפתחותו הגופנית וכן תהיה לו נעימה, למתוח אותו ובכך לגלות לו על השרירים השונים של גופו ועל האיברים הנפרדים וכל זאת לצד השמעה של דפיקות הלב של האם אשר מספקים תחושת הגנה.
אם כן בחוג בייבי יוגה נהנים התינוקות וההורים ממספר יתרונות. האחד, יתרון רגשי - זמן שבועי המוקצב אך ורק לתינוק, מלא מגע, לטיפות וחום. זמן אשר מסייע בהשתתת ביטחון בסיסי בעולם ולמידה של האם כיצד להבין את צרכי התינוק שלה.

השני, יתרון פיזי - התרגילים בחוג בייבי יוגה יוצרים איזון בגופו של התינוק, הם מגמישים את המפרקים ועוזרים להקל על כאבי בטן הנובעים מגזים, אשר נפוצים מאד בגילאים הצעירים. מעבר לכך התרגול בחוג מחזק את המערכת החיסונית של התינוק ותומך בהתפתחותו התקינה. ההורים יכולים להמשיך את התרגילים הבסיסיים שלמדו גם בבית.

לחוג בייבי יוגה ניתן להירשם החל מגיל חודש של התינוק ועד לרגע בו הוא מתחיל לזחול.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב