דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אני בוחר את המחשב שלי? 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2637 פעמים ]

כמה מחשבים קיימים היום? כמה מבחר יש? המון. כל כך קשה בימינו להחליט איזה מחשב מתאים לדרישותינו ואיזה מחשב מתאים ליכולתנו הכלכלית.

אז איך אני בוחר את המחשב שלי? מאד פשוט, אני משתמש בנסיוני ובנסיונם של אחרים. מה זה אומר? אני פשוט הולך ושואל אנשים שאני מכיר, אנשים שאני יודע שיש להם את אותם שימושי מחשב כמו שלי. אני לא איזה האקר או בנאדם שמעצב שמחשב, אני אדם פשוט שרק רוצה לגלוש באינטרנט לשחק קצת במשחקים (לא כבדים מדי).

אני אישית מאד אוהב את מחשבי לנובו ואת מחשבי דל. לכן רוב הפעמים אני אתמקד בבדיקת המחשבים של המותגים האלו. למה אני כל כך אוהב אותם? מחשבי לנובו לדוגמא הם קודם כל מותג ותיק (IBM לשעבר) וכמו כל מותג ותיק הם מרושתים היטב בעולם ורוב טכנאי המחשבים בארץ ידעו כיצד לטפל בהם. בנוסף קיימים גם מספר מרכזי שירות של לנובו ישראל ברחבי הארץ מה שמקל על השירות ומעלה את האמינות של המוצר. עוד דבר בנוגע למחשבי לנובו הוא שהמחיר שלהם לדעתי הוא סביר מאד. משהו שבדרך כלל עומד בסקאלה הכלכלית שלי. בנוגע למחשבי דל עניין המחיר הוא קצת שונה. מחשבי דל באמת קצת יותר יקרים, אין ספק שגם המותג דל הוא מותג מאד חזק בשוק המחשבים ולכן המחיר שלו הוא כזה. למי מכם יצא אי פעם להסתכל על מחשב דל (מהסדרות המעוצבות) ולהגיד "וואוו" זה מחשב יפה! אז נכון שמחשב הוא מחשב וכמו שאומר הפתגם " אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" אבל אין מה לעשות שגם כשבוחרים מחשב הרושם הראשוני קובע. לכן אני יכול לומר שהיו פעמים, לא רבות אמנם, שבהם אני פשוט הולך עם הלב וקונה מחשב שהוא קצת יותר יפה.

אתם בטח שואלים את עצמכם בן כמה אני? ולמה אני קונה מחשבים כל כך הרבה? התשובה היא פשוטה. אני בן 37, עובד בחברת  תקשורת ובתוקף תפקידי אני גם הקניין של החברה. אז הנה הסיבה שבגללה יוצא לי לקנות כל כך הרבה מחשבים ושבגללה גם צברתי קצת ניסיון וידע בבחירת המחשב.

הטיפ הכי חשוב שלי אליכם לפני שאתם הולכים לקנות מחשב הוא להגדיר לעצמכם את השימושים שלכם במחשב ולהגדיר לעצמכם תקציב, אחרת אתם לא תדעו איפה להתחיל.

עידן שושני רוצה לתרום מהידע האישי שלו על מנת לעזור לכם לבחור את המחשב הנכון ביותר עבורכם. עידן משתמש בעיקר בשירותי לנובו ישראל כספקית המחשבים שלו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב