דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אימון אישי כדחיפה לחיים 

מאת    [ 18/02/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2113 פעמים ]

לימודי אימון אישי נכנסו לתודעה הציבורית בצורה משמעותית רק בשנים האחרונות. גישת אימון אישי החלה לצמוח בארצות הברית כחלק מרצון לפיתוח הצלחה ארגונית והצלחה ניהולית. עמדה אימונית שהגיע לישראל בהמשך, אף על פי שדעה חשדנית שהתחוללה בקרב בעלי מקצוע טיפוליים כלפי אנשים שרצו לחוות תהליך אימון אישי. לא מכבר נראה שמטרה זו עברה מהפך עד כדי כך שמומחים בפסיכולוגיה ומטפלים רבים עברו לימודי אימון אישי, ומציגים את עצמם כלפי חוץ כמאמנים אישיים כהשלמה להיותם פסיכולוגים, עובדים סיעודיים, פסיכותרפיסטים התנהגותיים וכדומה.

קורס מאמנים אישיים – שליחות המאמן האישי

דעות קונסרבטיביות בעבר שהנציחו את המוסכם והידוע, מומרות היום בדעה הבאה לאתגר את האדם. ישנה אמונה איתנה להתעצמות והתחדשות בתחומים נבדלים. נאתר את ההזדקקות להכנס לדרגות מקצועיות נשגבות יותר נוכח הקריירה המקצועית שלנו, האפשרות להיות הורה מחנך, ניסיון בלהיות בן זוג ושותף ובתחומים נרחבים משלימים. אנו חברה תוססת ואנרגטית, באה ומאמינה שבני האדם יהיו בנקודת ציון טובה יותר עם הזמן. מאמן אישי יבחן את אופן המחייה של מי שמגיע אליו לתהליך אימון אישי ויבדוק עם המאומן מה הוא רוצה לשפר בעצמו. לפרקים מתאמן אישי יחפוץ לשפר תחומים שונים. עם קורס מאמנים אישיים, מאמן אישי מנוסה ידע להתרחק מתהליך של חוסר ריכוז ויבחר את המטרה האימונית שתלווה את האימון. מטרה משותפת עליה הסכימו גם המאומן וגם המאמן האישי.

קורס אימון אישי – המפנה בתפיסה

לימודי אימון אישי ונחיצות במאמנים אישיים זינקו עם השנים הודות לתוכניות טלוויזיה שנעזרו בשיטת אימון אישי זו או אחרת והראו להקהל תוצאות ואפקטיביות של אימון אישי. נראה שהנכונות לעבור תהליך אימוני קיימת בקהלים רבים ועוברת את המוכנות לעבור תהליכים טיפוליים, שהולכים ומתמעטים בקרב מי שעולה בו צורך אימוני או טיפולי בחייו. אימון אישי הינו חלק מהלקסיקון של סלבריטאים, בכירים בתעשיה וגורמים בכירים רבים שמבקשים לעשות שימוש בכישורי מאמן אישי כדי שיוכלו להתקדם בתפקידיהם.

לימודי אימון אישי – התפתחות אישית

מאמן אישי לעתיד, עובר בפרק הזמן של הכשרת לימודי אימון אישי חשיפה לכלי אימון אישיים שנחשפים במהלך הלימודים. התלמיד מכיר תאוריות שמרכיבות את המצע לשיטת אימון אישי. באמצעות המחשה ונסיון חווית אישי, מאמן אישי בהתהוות רוכש נסיון כיצד לאמן אחרים בסיוע אימון אישי. דרך אימון אישי מועילה שכזאת קושרת את הסטודנט לחומר הנלמד ומדגימה את התהליך האימוני כמות שהוא.

קורס אימון אישי – מי קהל היעד של אימון אישי?

בסיום הסמכת קורס אימון אישי, מאמן אישי יוכל יהיה מסוגל להנחות קואוצינג – אימון אישי למגוון קהילות בהם בין היתר עסקים קטנים הרוצים להתרחב או לצאת מהפסד, אנשים שזקוקים לקדם את המטרות שלהם, כאלו שמרגישים צורך לעשות שינוי מקצועי בחייהם, זוגות שרוצים לשפר את הזוגיות בחייהם, ובעצם כמעט כל צורך שעשוי להשתלב לתוך מסגרת אימון אישי.

קורס אימון אישי יתאימו לאחד שאוהב לעזור לאחרים ומוכן להתמודד ולדחוף אותם למטרות שהם קבעו לעצמם. רצוי שתהיה לאותו המאמן את ההעזה לצמוח ולהתפתח בעצמו, ומהמקום הזה יהיה קל יותר להצמיח אחרים. גם אתם מסוגלים לרכוש מערכת כלים אימוניים בתהליך לא מסובך של לימודי אימון אישי.

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות. מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב