דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר אופציות דיגיטליות 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2692 פעמים ]

אם אתם סוחרים בבורסה , מתעניינים במסחר באינטרנט או סתם אוהבים לחיות על הקצה בכל הקשור לרווח כספי במקרה הטוב או להפסד במקרה הפחות טוב-  וודאי כבר שמעתם על מסחר אופציות דיגיטליות.

היתרון הגדול ביותר שיש במסחר אופציות דיגיטאליות הוא שכל אחד יכול להתחיל לסחור בהן בלא כל ידע מוקדם.  להבדיל משווקים ומסחר בבורסה המחייבים למידה וידע מוקדם, באופציה דיגיטאלית כל אחד יכול להיכנס ולהתחיל לסחור גם אם הוא לא בעל ידע פיננסי או בעל בקיאות שימוש בכלים פיננסיים.

אופציות דיגיטליות קרויות גם בשם אופציות בינאריות וזאת בשל הסיכון הבינארי שהן מציעות - רווח או הפסד.  אלו הן שתי האפשרויות היחידות עבור הרוכש.

אופציה דיגיטלית                    

אופציה דיגיטלית הקרויה גם בשם אופציה בינארית, היא אופציית מסחר המאפשרת לרוכש אותה לזכות בתשואה שנעה בין 65 ל- 71% , בתנאי שהאופציה פקעה בתוך הכסף.

סוג מסחר זה הולך ונעשה פופולארי מיום ליום בארץ ובעולם, כשמשקיעים רבים משתמשים בסוג מסחר זה , למסחר בשלל תחומים כגון: מט"ח, מניות מובילות, מטבעות, סחורות, מדדים , זהב, נפט ועוד.. 

שיטות מסחר אופציות דיגיטליות:

מסחר אופציות דיגיטליות נחלק למספר שיטות עיקריות:

אופציות דיגיטאליות - הכל או כלום: הכל או כלום מתייחס למצב בינארי של רווח בעל תשואה קבועה מראש או הפסד מוחלט של הכסף.  גובה התשואה ינוע בין 65%-71%.  במידה והאופציה הדיגיטאלית פקעה מחוץ לכס, יאבד הרוכש את כל סכום ההשקעה.

אופציות דיגיטאליות - נכס או כלום: סוג נוסף של אופציות דיגיטליות המשלם לרוכש תשואה מוגדרת מראש (שנעה בין 65% ל- 71%) במידה והאופציה פקעה בתוך הכסף. במידה והאופציה פקעה מחוץ לכסף, מקבל הרוכש 15% מהסכום שהשקיע.     הרווח יתקבל אך ורק במידה והמניה המושקעת עומדת בקריטריון שנקבע לה.

אופציות דיגיטאליות - נגיעה: אופציות נגיעה משלמות לרוכש תשואה קבועה ומוגדרת מראש, וזאת במידה והמדד עליו נסחרת האופציה, נגע לפחות פעם אחת במסגרת אורך החיים שלה במחיר שנקבע מראש.   אופציות אלה יהיו לרוב יקרות יותר , אך הפוטנציאל הכספי בהן גבוה.

אופציות דיגיטאליות - כיוון: גם במקרה זה מוגדרת תשואה קבועה מראש לפי תנאי שהוגדרת מראש - עלייה או ירידה של המניה / ערך המטבע.    התשלום על אופציה זו מתקבל אם האופציה ירדה או עלתה ממועד רכישתה ועד מועד הפקיעה שלה.

אופציות דיגיטאליות - גבולות: אופציות דיגיטליות בהן מתקבל רווח בהתאם לגבולות האופציה.  התנאים בהם מתקבל תשלום נקבעים לפי מעבר בין גבולות מסוימים של האופציה, נגיעה בגבול מסוים וכדומה.    אופציות גבולות נחשבות ליקרות יותר , אך עשויות בהתאם לייצר לרוכש רווח גבוה יותר

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב