דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יסודות ההצלחה בשיווק הרשתי - מעגל ההצלחה א' 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 3096 פעמים ]

יסודות ההצלחה בשיווק הרשתי – מעגל ההצלחה א'

השיווק הרשתי מושתת על חמישה יסודות מרכזיים המהווים את הבסיס להקמת עסק יציב מהבית וליצירת עצמאות ובטחון כלכלי. במאמר זה נסקור ונסביר אותם, ואת הציר סביבו הם סובבים.

רף הכניסה הנמוך, המאפשר לכל אחד להצטרף לתעשיית השיווק הרשתי ולהתחיל לבנות עסק מהבית הוא גם עקב אכילס שלה. כל מי שמעז לחלום על בטחון כלכלי, על הכנסה נוספת למשכורת או על חיים של חופש מתפתה להצטרף לחברת שיווק רשתי. אולם ככל שקל להצטרף לתעשייה – כך גם קל לפרוש ממנה. כדי להצליח בשיווק רשתי חייבים להבין את חמשת היסודות המרכזיים האחראים להצלחה. זהו חלק ראשון מתוך שני מאמרים, העוסק ביסודות ההצלחה בשיווק רשתי.

יסוד א' - האמונה בשיווק הרשתי

ישנן 4 רגליים עליהם נשען כל עסק של שיווק רשתי, ואם חסרה לנו אחת מהן, כמו בשולחן או כסא – אנו עלולים ליפול. אלו הן 4 האמונות ההכרחיות כדי להצליח:

  1. אמונה במוצרים – חברת השיווק הרשתי שאיתה בחרנו לעבוד היא "האוטו" שלנו. היא בעצם מספקת לנו את כל התנאים הלוגיסטים כדי להצליח, אבל גם אם הרכב שלנו משוכלל מאד הוא לא יניע בלי שנמלא את המיכל בדלק (או נטעין את הבטריה...) הדלק הזה הוא המוצרים.
  2. תכנית התגמול – עלינו לסמוך על חברת השיווק הרשתי אליה הצטרפנו שתאפשר לנו את כל התנאים להרוויח כפי שמגיע לנו, כדי שנגיע לבטחון הכלכלי אליו אנו שואפים.
  3. החברה – הבחירה המשמעותית ביותר שנעשה, מלבד הקמת העסק בשיווק רשתי, היא בחירת החברה איתה נחליט לעבוד. עלינו לדעת בוודאות שאנו במקום הנכון (שיווק רשתי) ועם החברה הטובה ביותר עבורנו, שמייצרת את המוצרים האיכותיים ביותר בתחומה.
  4. תעשיית השיווק הרשתי – זוהי הרגל הרביעית עליה נשענת ההצלחה שלנו. עלינו להרגיש (לא רק להאמין) ששיווק רשתי הוא באמת הפתרון לחוסר השוויוניות בעולם, הדרך לחינוך כלכלי עצמאי, והשיטה היחידה המאפשרת לאנשים רבים ללא הבדלי גיל, מין, השכלה, מקום מגורים וכו' לחיות חיים טובים ובריאים יותר.

יסוד ב' – הידע הנחוץ בשיווק רשתי

המשוואה ידועה. ידע = הצלחה. הפשטות של הקמת עסק בשיווק רשתי גורמת למשווקים לחשוב בטעות שהם יכולים לנהל את העסק מהבית בלי ללמוד את הכללים ואת הכלים הנחוצים כדי להצליח. הטעות הזו גורמת למשווקים רבים בתחילת דרכם למצוא עצמם מול שוקת שבורה. הם אומרים לעצמם – הרי אמרו לי שהעסק הזה כל כך פשוט, אז מה לא בסדר אצלי? למה אני לא מצליח? ומכיוון שלרובנו קשה להתמודד עם תחושת אי- הצלחה, אחוזי הפרישה של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי גבוהים מאד, במיוחד בחודשים הראשונים שלהם בעסק.

הידע אותו יש לרכוש, גם אם הוא טריוויאלי יחסית לתחומי עיסוק אחרים, הוא חיוני להצלחת כל משווק בעסק השיווק הרשתי. כמו כל דבר – אם רוצים להצליח, צריך ללמוד, להעמיק, לפתח מיומנויות, להתנסות וללמוד גם מטעויות.

ההחלטה הראשונה אותה צריך לקבל כל משווק שהחליט לייצר לעצמו הכנסה נוספת או להקים עסק של שיווק רשתי מהבית היא: האם זהו עסק או עיסוק. ההבדל ברור. עיסוק (או הובי) גורם לנו להוציא כסף. עסק מייצר הכנסה. מה תעדיפו?

 

בחלקו השני של המאמר נעסוק בשלושת היסודות הנוספים ובמניע העיקרי שאחראי להצלחת המשווקים בתעשיית השיווק הרשתי.

לחץ כאן לחלק הבא של המאמר

 


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב