דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגנונות עיצוב של חדרי ילדים 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3275 פעמים ]

 ישנם חדרי ילדים שנראים כמו חלל עם אוסף של רהיטים: מיטה ישנה ממתכת שנקנתה בשנות ה80, ספריית לימודים משנות ה90, שולחן קלאסי שנתרם מהסבתא, וארון מודרני ענק. לחדר כזה מספיק להוסיף מכונת כביסה כדי שיחשבו שמדובר במחסן, ואם אתה עומד לעזוב את הבית, כנראה שזה מתאים לך. אם אתה מתחיל מחדש, זה כבר סיפור אחר.

 כיום התפיסה לגבי חדרי ילדים היא שונה: יותר אנשים מחפשים קו מסוים שיקבע את מראה חדר השינה שלהם. את ה"קו" מתאימים לאופי הילד ולצרכים שלו.  מה הם קווי העיצוב הנפוצים כיום בשוק?

 סגנון קלאסי

 יש כלות שרוצות חתונה מפוארת עם שמלה "נפוחה" וטול ארוך. יש אנשים שטסים לאירופה כדי לבלות שעות בארמונות העתיקים. אלה הם האנשים שאוהבים סגנון קלאסי. בשוק קיימים שפע של רהיטים המיועדים לאנשים שבתוך תוכם הם מעדיפים להיות נסיך מאשר אדם מודרני: מיטת אפריון, רהיטי עץ מעוטרים, וילונות ארוכים בצבעים עשירים, כריות עבות ועוד.

 סגנון מודרני

 ההיפך הגמור מהסגנון הקלאסי. הרהיטים המודרניים עשויים ממתכת, בעלי צבעים עזים ומראה מתוחכם. בעיצוב כזה יש דגש על הדבר הבא, על המוצרים המעודכנים ביותר. עיצוב כזה מתאים מאד לאנשים שרוצים לחיות את האופנה האחרונה, או אנשים שמחפשים פונקציונאליות, ללא "קישוטים מיותרים".

 סגנון יפני

 הסגנון היפני נכנס לשוק בשנים האחרונות וכבש את ליבם של בני הנוער בארץ. מדובר בעיצוב מינימליסטי, "נקי", ועם זאת יפה ואלגנטי. הרהיטים עשויים מעץ חלק מאד, המיטה נמוכה, הארונות הם לרוב מחוברים לקיר עם דלתות הזזה. רק צריך להוסיף אגרטל עם עיצוב פרחים בסגנון הזן, וכבר החדר נראה כמו ציור. יתרונו של הסגנון היפני הוא בשילוב שלו: קלאסי, פשוט ומתוחכם. השילוב המנצח הזה יוצר חדר שאפשר לגדול איתו: לא צריך להחליף את הרהיטים כאשר מתבגרים.

 סגנון כפרי

 יש אנשים שפשוט חולמים לחזור לכפר. הם יאכלו לחם מלא בבית קפה כפרי ויתחתנו עם שמלת כלה פשוטה על דשא של קיבוץ. ילדים כאלה ירגישו בנוח בחדר שינה "כפרי". בחדר כזה, הדגש הוא על רהיטים מעץ, בעלי מראה קצת "מחוספס". עץ ליבנה בהיר יתאים בהחלט לרהיטים הכפריים. בחדרים כאלו, לפעמים אפילו הקיר, הרצפה או התקרה עשויים מעץ, ומתאים בהחלט להכניס לשם אח ושטיח עבה.

 

חדר ילדים טיפוסי

 ישנם חדרי ילדים "טיפוסיים", שעוצבו במיוחד בשביל ילדים: החל מקירות החדר וכלה במזרנים, הכל מותאם לילדים בני שנה עד 8. הרהיטים צבועים בצבעי פסטל רכים, הקירות עשויים מטפטים של פיות או דינוזאורים, על הוילונות יש סרטים ורודים, על המדפים יש בובות. רוב הילדים יתלהבו מחדר כזה, כיוון שהוא הכי קרוב לעולמם. החיסרון היחיד הוא שאי אפשר לגדול איתו, ולכן הוא מתאים לאנשים שיש להם כמה ילדים והם מתכוונים להעביר את החדר מיד ליד.

 למרות שיש כמה קווי עיצוב אופנתיים, לא חייבים ליישר איתם קו. יש הרבה מקום לעצב את חדר השינה בצורה ייחודית המתאימה לילד, ולשם כך חנויות רבות מעסיקות מעצב פנים העוזר ללקוחות לתכנן את חדר הילדים שלהם.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב