דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 1428 פעמים ]

ארונות הם פריטים חשובים ופונקציונאליים, הנחוצים בכל חלל. ארונות משמשים לצורכי אחסון בגדים, מגבות, פריטים חשמליים, מצעים, מצרכי מזון וחומרי ניקוי, ועוד. בחדרי מגורים ובבתים פרטיים, ובמשרדים ובבתי עסק, ממוקמים ארונות מסוגים שונים, בהם מאוחסנים הפריטים הדרושים לדיירים, או לעובדים, העושים בהם שימוש יומיומי.

ישנם ארונות אמבטיה וארונות מטבח, ארונות בגדים, וארונות המשמשים לצבירת חפצים אשר על אף שלא נעשה בהם שימוש יומיומי, הריי שחשיבותם לבני הבית רבה, ויש בהם צורך עתידי. בין היתר נהוג לשמור בתוך ארונות כאלו את הפריטים אשר ישמשו כ'נדוניה' לילדים, אלבומי תמונות ישנים היקרים ללבכם, ועוד. בשני העשורים האחרונים תפסו חדרי ארונות מעוצבים, נישה רחבה ומבוקשת, בתחום הרהיטים. בבתים רבים ניתן למצוא חדרי ארונות קיימים, אשר ניתן לרעננם ולהחליפם כראות עינכם.

 אולם גם בבתים אשר לא זכו מראש בחדרים אלו, תוכלו לבנות חדרי ארונות חדשים, בחלל המתאים אשר תעמידו לרשותם. גם ארונות מטבח חולשים על חלק ניכר בתחום עיצוב הריהוט לבית, ומעצבי מטבחים מציגים בכל עת קולקציות חדשניות המשלבות יופי ואיכות, לצד נוחות מקסימלית. בתחום ארונות המטבח ניתן למצוא עיצובים נוחים של קרוסלות לסירים ולמכסים, ומגירות נשלפות עבור הצלחות, הכוסות, פריטי המזון, ועוד. ארונות קיר מודרניים המיועדים לחדרי השינה, כוללים כיום בין היתר גם מגירות נשלפות, וסטנדים לתליית עניבות, חגורות וצעיפים. באם התברכתם בשפע של נעליים, ניתן לרכוש בנפרד גם ארונות נעליים, בהם יכולים בני הבית לאחסן את כל הזוגות שברשותם, באופן נוח ויעיל לשימוש יומיומי. ארונות הזזה לחדרי השינה וחדרי הילדים, אהובים אף הם על הקהל הישראלי.

 הפריטים ממוקמים בתוך נישות בחלל החדר, והם עשויים לחסוך מקום רב. על גביי ארונות הזזה ניתן לקבע גם מראות יפהפיות, והם מגיעים בסגנונות מעניינים ובצבעים מרהיבים לבחירתכם. ארונות ניתן להשיג כיום בכל גודל ומידה, ובמגוון חומרים רחב. ישנם ארונות רגילים אותם ניתן לרכוש בשוק הרהיטים, על פי קשת מידות סטנדרטיות וידועות מראש, אולם ניתן גם להזמין בכל עת ארונות מנגר או ממעצב רהיטים בחנויות הרהיטים השונות, ולדאוג כי המידות הנדרשות, יתאימו בדיוק עבור החלל בו ימוקמו הפריטים בבית.

הכותב הינו מעצב רהיטים בחברת מרום המתמחה בבניית רהיטי עץ מיוחדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב