דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 2268 פעמים ]

עיצוב חדרי שינה הוא מלאכה רצינית ומורכבת, וחשוב להתאים את צורכי הדיירים לרהיטים המעוצבים, אשר יעניקו לחלל אוירה חמה ונינוחה, לצד נוחות אופטימאלית ואחסון כלל הפריטים, הנדרשים לבני הזוג. הריהוט הנדרש בחדרי שינה כולל מיטה זוגית וארונות קיר, אלא אם בביתכם חדרי ארונות המיועדים לאחסון הבגדים. עיצוב חדרי שינה באווירה מרגיעה, יכלול מיטה מפנקת, גבוהה, או נמוכה, כפרית, או מודרנית. לצד המיטה תזדקקו לארוניות נוחות הכוללות מגירות, אשר ישמשו אתכם להנחת ספר או משקפי קריאה, כוס שתיה או שעון מעורר.

חדרי שינה רבים כוללים גם שולחן טואלט עם מראה אשר בו ניתן לשבת בנוחיות, להסתרק ולהתאפר. רבים עושים שימוש בשידות מעוצבות מעץ, אשר מעניקות מראה מיוחד, והופכות את השהייה בחדרים לנוחה ונעימה, כאשר בתוכן מאוחסנים לבני הנשים והפיג'מות, בגדים תחתוניים, תמרוקים ושאר הפריטים הנדרשים לבני הזוג.

 שידות של חדרי שינה ניתן לרכוש עם כלל הריהוט לחדר, כמערכת שלמה, או להנות מרכישה בלעדית של שידה מעוצבת, אשר תוכנס לחדר הקיים, ותפאר אותו בנוכחותה. סגנונות שונם של חדרי שינה רווחים כיום, כאשר חלקם מודולריים ומנצלים את החלל המסויים, מאחר ולא כל בעלי הבתים נהנים מחדרי שינה גדולים ורחבי ידיים. ואולם גם חדרי שינה קטנים ניתן לעצב בטוב טעם, בבחירה נכונה של ארונות מחומרים שונים, עם ידיות פרזול מיוחדות, מראות, ארונות קיר בצבעים רבים, ומיטות עם פיתוחים מעניינים בסגנון כפרי או מלכותי, קלאסי או נועז וחדשני.

 חדרי שינה קומפלט הכוללים מיטה, ארון קיר, שידה ושולחן טואלט לתמרוקים ואיפור, ניתן למצוא בחנויות הרהיטים הרבות, וגם לתכננם על פי טעמכם, עם מעצבי רהיטים מקצועיים. במגזינים רבים וגם באתרים שונים באינטרנט, ניתן למצוא סגנונות שונים של חדרי שינה, עליהם תוכלו להצביע עם הגעתכם לחנויות השונות. חדרי שינה רבים כוללים כיום גם חדרי אמבטיה מעוצבים והחדרים הפרטיים מעניקים אוירה של צימר ביתי, קטן, ומפנק. עיצוב חדרי שינה ראוי שייעשה בידי מומחים, אולם אם אין בידכם התקציב הנדרש, הריי שגם מעצבי הרהיטים בחנויות השונות, יוכלו להעניק לכם מנסיונם ולייעץ לכם כיצד להתאים את הריהוט הנדרש, למבנה החדר החשוב בבית.

הכותב הינו מעצב רהיטים בחברת מרום המתמחה בבניית רהיטי עץ מיוחדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב