דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמיכה בתוכנית דיאטה 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1826 פעמים ]

כמו בתחומי חיים רבים אחרים, מסתבר שגם בשמירה על דיאטה ובהרזייה לתמיכה שמקבל אדם מתזונאי, ממאמן אישי או בקבוצת תמיכה, השפעה חשובה על מידת ההצלחה שלו או שלה בטווח הארוך. ללווי ותמיכה בתהליכי דיאטה נמצאה במחקרים רבים תרומה ניכרת לתוצאה סופית חיובית.

 מה לעשות

אחת הסיבות למאבק האינסופי של רבים מאיתנו במשקל ולכשלון של כל כך הרבה דיאטות היא פשוט שאנחנו לא יודעים איך לנהל דיאטה ומשטר תזונה נכון ומנסים לעגל פינות ובוחרים בדיאטות לא מאוזנות ולא מתאימות עבורינו. בשיחות ייעוץ אצל תזונאי נוכל לקבל מידע על דיאטה שמתאימה לנו ולבנות תפריט נכון קלורית למבנה הגוף ולצרכים הייחודיים שלנו. מרבית התזונאיים היום מתמקדים בסיגול הרגלי תזונה נכונים – כאלה שישארו איתנו לנצח אם נדבוק בהם והרבה פחות בשיטות דיאטה מהירה ולא מאוזנת. המידע הרב שיש היום באינטרנט יכול לספק לנו הרבה ידע – אך עושר האינפורמציה (הלא בהכרח מהימנה) יכולים לבלבל ולהביא אותנו לבחירות לא נבונות. סדרת פגישות עם תזונאי טוב יכולים להחזיר אותנו לדרך המלך להרזיה ולבריאות.

 איך להתמיד

עבודה מול מאמן אישי הפכה לאופציה לגיטימית ובמקרים רבים יעילה מאוד בשנים האחרונות. חלק מהתזונאים הם גם מאמנים אישיים ולהפך והם יכולים ללוות את תהליך הדיאטה שלכם בסבלנות ובקפדנות הנדרשת על מנת לעזור לכם להבטיח לכם את מקסימום התנופה והתמיכה לתהליך. החובה לעמוד מול אדם אחר ולהציג בפניו את מידת העמידה שלכם בתוכנית הדיאטה גורמת לרוב האנשים למחוייבות רבה יותר בגלל הרצון להראות למאמן את ההצלחות שלכם.

 סופרים ביחד

קבוצות התמיכה בדיאטה החלו בקבוצות שומרי משקל המפורסמות והיום נפוצות בשלל סוגים ושיטות דיאטה שונות. המדידה השבועית מול חברי הקבוצה, התחרות הסמויה מי מצליח יותר בתוכנית הדיאטה שלו, הפרגון ההדדי והתמיכה ברגעי הנפילה מידי אנשים שנמצאים במצב דומה ומבינים לליבך – כל אלה התגלו כבעלי חיובית רבה לא רק על התמיכה המורלית למי שמצוי בדיאטה ונאבק בה אלא גם בתוצאות ארוכות הטווח ובשמירה על המשקל הנמוך לאורך זמן רב יותר מאנשים שעשו דיאטה באופן עצמאי. השתתפות בקבוצות תמיכה לשומרי משקל הופכת את כל חווית הדיאטה לחוויה חברתית חיובית ומהנה במקום מאבק פנימי מייסר של אדם המקיים דיאטה באופן עצמאי וללא כל תמיכה במחוץ.

                                                         




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב