דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השינויים בצורת מגורים 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2664 פעמים ]

בשנים האחרונות חל שינוי בצורת המגורים בקרב הצעירים. תוכלו לראות כי ישנה מגמה של חזרה למגורים אצל ההורים. לעתים מדובר במעבר זמני עד למציאת דירה אחרת הדורשת אחסון תכולת דירה קודמת. אופציה נוספת היא חזרה להתגורר אצל ההורים למשל תקופה ארוכה יותר ולשם כך נדרשים מחסנים להשכרה. במאמר זה ארחיב על שני המקרים.

אחסון תכולת דירה- עד למציאת דירה קבועה

צעירים רבים לא מחזיקים בדירה קבועה ועד לרגע בו מוצאים דירה לרכישה שתתאים לתקציב הקיים עלול לעבור זמן מה. הפתרון הקיים עבור צעירים אלו הוא לעבור לגור אצל ההורים, אין סיבה להתפשר על דירה לא מתאימה בגודלה או במצב או מצד שני לקחת משכנתא גדולה יותר מהמתוכנן, לכן רבים בוחרים לחזור לגור אצל ההורים עד אשר ירכשו דירה שתתאים. המעבר חזרה להורים נוח למעט העובדה כי לרוב כאשר מגיע הרגע בו שוקלים לחזור כבר יש לצעירים אלו תכולת דירה ויש לאחסן אותה. לא כדאי למכור את תכולת הדירה שהצליחו לצבור עד כה משום שלא ישיגו עבורה כסף רב ומשום שממילא יצטרכו לרכוש שוב את כל החפצים והציוד כאשר יעזבו לדירה שירכשו שתהיה הקבועה. הפתרון הנכון והנוח ביותר הינו אחסון תכולת הדירה. יש כיום חברות רבות שמספקות שירותי אחסון דירה הכוללים שמירה על החפצים, אחריות מלאה, מפתח וכו'. יש לבצע בדיקה מעמיקה בטרם מפקירים את החפצים האישיים שלכם אצל חברה ולוודא שאכן החברה עומדת מאחורי כל הבטחותיה לשמירה על בטחון חפציכם בפני כל סכנה.

מחסנים להשכרה – לתקופה ארוכה יותר

המגמה שנכנסה בשנים האחרונות של חזרה למגורים אצל ההורים נכנסה מסיבות שונות. עלייה במס' הגירושים בארץ וכן העלייה בעלות שכר הדירה החזירה צעירים רבים לבין הוריהם, גם זוגות נשואים רבים מעדיפים בשנים הראשונות לגור כל עוד ניתן אצל ההורים על מנת לחסוך בעלויות. מה עושים עם כל הציוד שנצבר? לא כדאי להשליך אותו משום שיבוא יום שנצטרך אותו ובוודאי לא כדאי למכור אותו משום שאז יתיכן שנספוג הפסדים מאוד גדולים משום שהערך במכירה לעולם לא יהיה אותו הערך כאשר נרכש הציוד. הפתרון הטוב ביותר הוא לאחסן את הפריטים שלנו ואין יותר טוב ממחסנים להשכרה. אין צורך לרכוש את המקום, ניתן להשכיר לפי תקופה, הציוד שלנו מוגן מפני מזג אוויר, מפני גניבה וכך לא מצטרך להעמיס על בית ההורים. נוכל לשמור את הציוד במקום בטוח ולחזור ולהשתמש בו בבוא העת. חברות המספקות שירותים של מחסנים להשכרה נמצאים ברחבי הארץ, כדאי לבחור מחסנים שיהיו בקרבת מקום לביתנו שנוכל להעביר דברים בקלות ולבדוק אם המלצות גם לגבי חברת הובלה אמינה, שהציוד שלנו יישמר עד אשר יגיע לפתח המחסנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב