דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לארגנטינה - מקומות שווים בבואנוס איירס 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 844   [ נצפה 3583 פעמים ]

טיול לארגנטינה לא יכול להיות מושלם ללא ביקור בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה. בואנוס איירס ממוקמת בגדה הדרומית של נהר ה-  Plata, והיא מתפרשת על שטח של 200 קמ"ר. כיום טיול לארגנטינה ובכלל זאת לבואנוס איירס הוא טיול אל עיר שמונה כשלושה מליון תושבים, ומחולקת ל-48 שכונות.

"בואנוס איירס", רוחות טובות, נקראת כך בזכות הרוחות הטובות שהביאו את האוניות הספרדיות אל החוף ולמצוא את העיר שיושבה בידי אינדיאנים. אך לצערנו, טיול לבואנוס איירס לא יוכל לחשוף בפנינו את תחילתה של בואנוס איירס, מהתקופה שבה יושבה עדיין על ידי האינדיאנים המקומיים, זאת משום האינדיאנים חוסלו בידי הכובש הספרדי ועמם תרבותם העשירה.

בתחילת המאה ה-20 היגרו אל בואנוס איירס מהגרים רבים מאירופה – איטליה, ספרד ומדינות נוספות ממזרח אירופה. טיול לארגנטינה הוא טיול שמשלב את כל התרבויות האלה, ובבואנוס איירס אפשר לראות בניינים קוליוניאלים מכל רחבי אירופה, תיאטראות וחנויות ספרים עצומות בגודלן.

טיול לארגנטינה – טיפים קטנים לפני שאתם מגיעים

איך מגיעים לבואנוס איירס? – מובן מאליו כי בבואנוס איירס יש שדה תעופה בינלאומי. טיול לארגנטינה לרוב עובר דרך שדה התעופה הזה. אפשר גם להגיע אל טיול לבואנוס איירס בדרך יבשתית משכנותיה ברזיל, בוליביה וצ'ילה, אך קחו בחשבון שהנסיעה אורכת 20-25 שעות. אם אתם מגיעים מאורוגוואי תוכלו להגיע גם במעבורת ישירות לבואנוס איירס.

מתי לצאת אל טיול לארגנטינה? העונה המומלצת ביותר לטיול לארגנטינה היא האביב, שחל מספטמבר עד נובמבר. זאת משום שבואנוס איירס לא מתויירת יתר על המידה והיא מצויה בפריחה מדהימה ביופיה. גם מזג האוויר נעים בבואנוס איירס באותה תקופה, שמאפשר טיולים נעימים ברגל או באופניים.

כסף במהלך טיול מאורגן לארגנטינה– בארגנטינה משתמשים בפסו ארגנטינאי. כרטיסי אשראי מקובלים בארגנטינה - ויזה או מאסטרקארד (ולא אמריקן אקספרס או דיינרס). מי קרוצה להכין את עצמו גם מבחינת מזומן, הכינו בסביבות 500-700$ כסכום ראשוני מאוד. המחאות נוסעים מקובלות גם הן בבואנוס איירס, ומי שיוצא לטיול לארגנטינה יכול להוציא גם המחאות נוסעים.

טיול לארגנטינה – מקומות בבואנוס איירס

בואנוס איירס היא עיר שכיף לשוטט ולטייל בה, להיאבד ברחובותיה וליהנות מאוכל משובח – סטייקים, אמפנאדס, גלידות ואלפחורס הם המאכלים העיקריים שלה...). טיול לארגנטינה הוא טיול המערב את כל החושים, ובתור עיר אירופאית בדרום אמריקה – בואנוס איירס יכולה לספק לכם את כל שתרצו ואף יותר.

טיול לארגנטינה – בואנוס איירס: אתרים מרכזיים

Avenida de Mayo אחת משתי השדרות המרכזיות של בואנוס איירס. זהו למעשה המרכז התיירות של בואנוס איירס, ותוכלו למצוא בה שלל בתי מלון, אכסניות, בתי קפה ובהם כמובן גם אינטרנט.

  avenida de jolioהוא אחד הרחובות הרחבים בעולם (רוחבו עומד על כ-125 מטרים) ולאורכו שוכנים כמה מהמוסדות החשובים של ארגנטינה ובואנוס איירס: בניין העירייה ותיאטרון קולון - התיאטרון הלאומי של ארגנטינה. אם חשקה נפשכם בהופעה, גשו אל התיאטרון שמציע קונצרטים, הצגות, אופרות והופעות בלט במחיר סמלי (בין 5-30 $ תלוי במיקום המושב).

Casa Rosada - הבית הוורוד – בית הנשיא, שנמצא בקצה של כיכר דה- מאיו. התרשמו מהאדריכלות המרשימה של הבניין הקולוניאלי היפה הזה.

במהלך טיול לארגנטינה וטיול לבואנוס איירס תוכלו לבקר גם בקונגרס הלאומי, שבו מועברים בכל ימות השבוע ביקורים מודרכים (בחינם).

צאו ובלו עם המקומיים בשדרת קוריינטס (La Avenida Corrientes), שמכונה "השדרה שלא ישנה לעולם". זהו מקום הומה ותוסס שממוקמים בו בתי קפה, תיאטראות ומסעדות. בשדרה נמצאים האובליסק המפורסם שהפך לסמל של בואנוס איירס, בית האופרה קולון ועוד מוסדות מיתולוגיים.

הסתובבו במהלך טיול לארגנטינה בשכונת לה-בוקה  - La Boca, רובע מהגרים איטלקים שוקק חיים וסואן. הייחודיות של הרובע הזה נעוצה בצבעים הרבים של הבתים, הטנגו ברחובות והמוזיקה שמנעימה את זמן המשוטטים בסמטאות השכונה, במהלך טיול לארגנטינה. בשכונה זו פועל גם אחד ממועדוני הכדורגל החשובים של ארגנטינה, ומומלץ מאוד לראות משחק גם אם אתם לא מחובבי הספורט הזה.

טיול לארגנטינה - תחבורה בעיר

בואנוס איירס מציעה מגוון רחב של כלי תחבורה בעיר:

הרכבת התחתית (Subte) – אמצעי התחבורה היעיל, הקל והמהיר בעיר. הבעיה העיקרית של התחתית היא פריסתה החלקית ברחבי העיר – אינה מגיעה לכל מקום כמו בערים אחרות.

בתחתית של בואנוס איירס פועלים 6 קווים המסומנים באותיות A עד E. כל הקווים, למעט H, נפגשים באזור הפיננסים של בואנוס איירס. התחתית מגיעה לכל תחנות הרכבת המרכזיות הקיימות בעיר, ומבחינה זו קל מאוד לצאת איתה אל טיול לארגנטינה.

שעות הפעילות של התחתית בבואנוס איירס נוחות מאוד. בימים ב' עד שבת אפשר לנסוע בה מ-5 בבוקר ל-11 בלילה, ובימי א' וחגים בין 8 בבוקר ל-11 בלילה.

האוטובוסים (בספרדית Colectivos) בבואנוס איירס מגיעים לכל פינה בעיר 24 שעות ביממה. עולים לאוטובוס מקדימה, ויורדים רק מאחור. כרטיסי הנסיעה קונים במכונת כרטיסים שבקדמת האוטובוס, הצטיידו במטבעות - ניתן לשלם אך ורק איתם ולא ניתן להחליף על האוטובוס. טיול לארגנטינה המשלב נסיעה באוטובוס ייזכר כעמוק ביותר.

מוניות - המוניות בבואנוס איירס צבועות בשחור-צהוב. שלט עם המילה libre  בשמשה הקדמית יסמן כי המונית פנויה. התשלום למונית מתבצע על פי מונה –  חשוב להיות מוכנים עם כסף קטן.

הקהילה היהודית בבואנוס איירס -  הקהילה היהודית היא החשובה והגדולה בדרום אמריקה ומרכזה. רוב היהודים הגיעו אל ארגנטינה בתחילת המאה ה-20 ממדינות אירופה, ורק מיעוטם ספרדים - יוצאי סוריה בעיקר. בעיר פועלים בתי כנסת ולצדם מעין מועדון שניתן להיכנס אליו בחינם עם הצגת דרכון.

מרום תעופה מציעה ללקוחותיה המתכננים חופשות ונסיעות לחו"ל את החופשה המושלמת: מגוון טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים ליעדים ומדינות רבות מסביב לעולם: טיולים פרטיים, טיולים מאורגנים, טיולי משפחות, כרטיסי טיסה, דילים מבצעים ועוד כי מי לא רוצה קצת חופש לפעמים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב