דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסת מסוק 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 3590 פעמים ]

טיול מסוק

טיול מסוק   בישראל הינה חוויה מיוחדת במינה ולטיול שכזה יתרונות רבים אשר אנסה לפרוס בפניכם במאמר זה. טיסת מסוק בשמי הארץ הינה זמינה ביותר עבור כל אחד מכם ובמרחק טלפון אחד, אין צורך בתיאומים מיוחדים או אישורים מיוחדים.

אחד היתרונות הבולטים של המסוק הינו ביכולת הריחוף שלו לזמן ממושך מעל נקודה מסוימת. כאשר מטוס חולף מעל אתר מסוים הדבר מתבצע במהירות גדולה יחסית, מסוק יכול להנמיך את מהירותו ואף במקרה הצורך לנחות בנקודה הרצויה. על מנת לנחות המסוק נדרש לשטח קטן ביותר של כמה מטרים ספורים ואילו מטוס נדרש לשדה נחיתה ארוך ומסודר. בהקשר זה דמינו טיול מוסק לרמת הגולן בו המסוק מוריד אתכם בנקודה מסוימת לטיול רגלי ואוסף אתכם בסוף המסלול. או פשוט נוחת בצד הכביש ואתם יורדים מהרכב עולים על המסוק וממשיכים בטיול.

יתרון נוסף של טיול במסוק הינו החלונות הגדולים, כל הטסים במסוק נהנים מחלונות גדולים מכל צדי המסוק. היושבים מאחור יכולים אף להתבונן בקלות מבעד לשמשה הקדמית (זו השמורה לטייסים בלבד בטיסות המטוסים). 360 מעלות של נוף מהאוויר הן עובדה שקשה להתעלם ממנה.

טיול במסוק   בשמי הארץ יכול להתבצע מסיבות פרקטיות על מנת להגיע במהירות מנקודה אחת לשנייה מבלי להזדקק למנחת מטוסים. אנשי עסקים הבאים לביקור בארץ לעיתים מוצאים את עצמם בלוח זמנים צפוף ביותר המחייב נסיעות ארוכות לפגישות. באמצעות מסוק תוכלו להגיע מתל אביב למטולה בשעה ורבע ואף לנחות קרוב מאוד לנקודת הפגישה.

במהלך הטיסה לא תתנגדו לשמוע סקירה היסטורית קצרה על האתרים ההיסטוריים שחולפים בדרך. מורה דרך מוסמך יכול לשבת לצדכם ובמהלך שעת הטיסה לספק לכם מידע מעניין וסיפורים אודות האתרים השונים.  

אקרובטיות- יש גבול לתמרונים שמטוס יכול לעשות  באוויר, אך במסוק תמרונים הם דבר טבעי ביותר, יכולת התמרון של המסוק הינה "מולדת" לדלג מעל מצוק הארבל ולעקוב בטיסה אחר נפתולי הירדן או כל נחל אחר הינם דבר שבשגרת יומו של טייס מסוק. לנוסעים היושבים לצידו הדבר מספק חוויה שמימית. היכולת של המסוק לשטח קרוב אל פני השטח יכולה להביא להבחנה בפרטים אשר לא נראים בדרך אחרת.

טיולי מסוק יכולים להתבצע לכל יעד ולכל אזור להלן מספר דוגמאות:

טיסה האורכת כשעה- המסוק ימריא מתל אביב יחוג מעל ירושלים ובחזרה לתל אביב. טיסת מסוק מעל העיר העתיקה מעניקה השראה ומספקת תמונות מדהימות של הר הבית וכיפת הסלע.

טיסה האורכת כשעתיים- המסוק ימריא מתל אביב יטוס לאורך מישור החוף בקיסריה יפנה לכיוון עפולה ומשם דרך הגלבוע אל עבר רמת הגולן. החזרה יכולה להתבצע בטיסה מעל הכנרת ולאורך נהר הירדן ובחזרה דרך עמק יזרעאל והגלבוע.

יחד עם זאת אין ספק שישנן חסרונות לטיסת מסוק:

1)      מספר מושבים למסוקים הקיימים בארץ מוגבל, ובשלב זה המסוק הגדול ביותר יכול לשאת עד 6 נוסעים, הפיתרון לכך הינו טיסה במספר מסוקים במקביל אך כמובן מאבדים את החברותא שבטיסה.

2)      רשות התעופה מגבילה טיסה מעל מקומות מסוימים בארץ, אך הדבר נכון לכל כלי טייס ולא רק למסוקים, לא ניתן לטוס קרוב מדי לגבולות, מעל שטחי הגדה או עזה, מעל כיפת הסלע ועוד.

3)      יש צורך בתדלוק במידה והטיסה אורכת יותר משעתיים. הפיתרון לכך ניתן להביא מכלית לתדלוק לכל נקודה בשטח.

4)      המחיר- טיסה במסוק בישראל איננה זולה, אך שווה כל פרוטה ויכולה להיות מתנת יום הולדת או יום נישואין שלא תישכח. עבור אורחים עסקיים מחו"ל היא יכולה לשמש גם אמצעי ניידות וגם אפשרות לקבל אינפורמציה חיונית לתייר על מדינת ישראל בזמן קצר.

 

נקודת חן, חברה המתמחה בימי גיבוש, ימי כיף וחוויה וטיולים אח"מים. לנקודת חן צוות מקצועי, מדריך תיירים מוסמך בכל טיול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב