דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר תדמיתי 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 1792 פעמים ]

בניית אתר תדמיתי

אתר תדמיתי הינו אתר המציג את תדמית האתר. כלומר, במידה והינך מעוניין להציג את תדמיתו של העסק שלך , אז נושאו של אתר תדמית זה הוא בניית אתר לעסק בשל היותך בונה אתר עסק.

אתר תדמית הינו אתר המאפשר הצגה והסברה של תוכן האתר,  אתר תדמית איכותי נמדד ממספר מדדים אשר יפורטו בהמשך.  אך אתר תדמית מושפע בעיקר מתוכנו. אתר התדמית יהיה זה שיתן הסברים מפורטים לגבי הדברים המאפיינים את תדמית הדבר המוצג, כלומר, במקרה שזהו אתר תדמית לעסק, הדברים אשר יוצגו הם הסברים על אודות העסק, פרטי העסק, פועלו של העסק, כיצד מגיעים וכדו'.

אתר תדמית יהיה בעל מבנה אשר מסביר את מטרתו ביעילות, עליו להיות מובן ומוצג בצורה ברורה אשר תעביר מסר מסוים - במקרה שמדובר בארגון הפועל למען מטרה כלשהי , המסר צריך להתבטא בלפחות אפשרות אחת - האם האתר הוא רציני, לא רציני , ארגון הפועל למען הציבור או בפרט למען אנשים מסוימים. במידה ומדובר בעסק המנסה לשווק - יועבר מסר של שכנוע הגולש לרכוש את המוצר המשווק.

עיצוב אתר תדמיתי הוא מדד חשוב ואין לפסוח עליו אפילו לא במעט, כיוון שהוא זה אשר מעביר את המסר לגבי האתר, הוא זה שמראה אם האתר הוא אכן רציני כמו שהוא מעוניין להיות, או להפך, האם הוא לא רציני. הוא ישפיע אם הגולש יקנה את המוצר המשווק, הוא גם זה שיקבע אם דווקא אליך - נותן השירות מתוך עשרות אחרים יפנו. בעניין זה העיצוב מהווה חלק עיקרי, במידה והנכם פונים לקהל לקוחות ואתם רוצים להציג בפניהם רצינות. במידה והעיצוב של אתרכם אינו בעל מראה רציני ומעוצב בצורה מקצועית הרי שאתם עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאלים , מכיוון שהדבר הראשון אשר נקלט לעיני הלקוחות הוא מראה האתר ולא - התוכן או כל פרט אחר.

אופן בניית אתר תדמית גם הוא נושא חשוב מאוד ולא ניתן לפסוח עליו בקלות. דרושה מחשבה ותכנון (אפיון) של כל התכונות הנדרשות באתר וכמו כן על מנת שהמידע באתרכם יהיה נגיש לגולשים בו עליכם להשתמש במספר אלמנטים מאוד חשובים כמו : ניהול תגיות תיאור לכל דף, ניהול תגיות חיפוש לכל דף , כותרת לכל דף המתאימה לו - דברים אלו יספקו לכם חשיפה רבה יותר במנועי חיפוש רבים , דבר זה יאפשר חשיפה גדולה של גולשים פוטנציאלים.

אופן שיווק האתר מהווה חלק נוסף בהקמת אתר תדמית מכיוון שללא חשיפה ופרסום בצורה שיווקית וקידום האתר הוא יתקדם בקצב איטי למדי, לכן, יש לשים דגש על שיווק האתר מכיוון שללא גולשים אין טעם לשימוש בעיצוב מקצועי או תכנות אתר מקצועי כאמור בפסקאות הקודמות. במידה ואין תכנון ואיפיון מלא של אופן בניית האתר הכולל את אופן שיווק וקידום האתר - האתר לא יהיה זמין וחשוף לגולשים פוטנציאלים.

לסיכום, המרכיבים העיקריים החשובים בבניית אתר תדמיתי אשר מהווים חלקים בלתי נפרדים הם: עיצוב מקצועי אשר יציג את האתר באור חיובי ורציני, מערכת האתר מקצועית המותאמת בצורה שתעזור בשיווק האתר, שיווק וקידום האתר ברשת האינטרנט. מרכיבים אלו יובילו את האתר לדרך צלחה ובמידה וכל חלק כאמור יוקפד בצורה מלאה ללא ספק האתר יצליח במטרתו בין עם זה חשיפה ללקוחות פוטנציאלים לעסק או הסברת פועלו של העסק או ארגון וכדו'.


בברכה,
Omri Dar מתכנת, מעצב ו-מקדם אתרים.
בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב