דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה דרוש ממוכר בעגלות בעבודה בחול 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 661   [ נצפה 5100 פעמים ]

כל מה שדרוש ממוכר- עבודה בחו"ל

 

גם אתם כמו רבים טובים לפניכם ואחריכם החלטתם לנסות את מזלכם עבודה בחו"ל.

מתוך כל אלפי הסימני שאלה שמתנוססים מעל ראשכם בכל הנוגע לעבודה בעגלות היא "האם זה מתאים לי בכלל???” הרבה מאד מגדולתיו של סוכן מכירות טבועות בו מיום היוולדו אבל בהחלט שחלק נרחב מהם ניתן ללמוד, לשנן ולבצע... כל מה שדרוש למוכר בעבודה בחו”ל:

 

עבודה בחו"ל- מוכר מגשש ומרחר הוא מוכר שמוכן לכל התקלה:

זיהית לקוח פוטנציאלי, ניסית לעצור אותו, למשוך אותו לעגלה והוא חמוד זורם איתך, מכאן ואילך כמעט הכל תלוי בך. ידע הוא כוח אמרו חז"לינו וצדקו!!! גם בעבודה בחו"ל ככל שיותר תצברו מידע על הלקוח שלכם כך תהיו מוכנים להתמודד עם כל התקלה שתצוץ במהלך המכירה.

בעודכם מציגים ללקוח את המוצר השקיעו מספר דקות במהלך ההדגמה בהכרת הלקוח:

מאיפה אתה? במה אתה עוסק? משפחה? ילדים? חברים? וכל פרט אחר שיכול לעזור לכם בהמשך הדרך. מלבד העובדה ששיחה קצרצה מהסוג הזה תשבור את הקרח בינכם ותיצור קשר חביב בינך לבין הלקוח שלך, המוח שלך בתור מוכר בעבודה בחו"ל חייב לעבוד כל הזמן, אין לכם מושג איזה סיפורים תשמעו מאנשים, וככל שתנברו יותר ותדלו פרטים, המידע הזה ברוב המקרים יהווה כלי יעיל מאד כשתסגרו את המכירה.

 

עבודה בחו"ל- תמיד להיות מוכן:

מוכר טוב ב עבודה בחו"ל צריך להיות מוכן לכל שאלה שתצוץ מהלקוח שלו. את הכלי הזה תצברו מנסיון בעבודה בחו"ל, אבל בסופו של דבר חשוב שתזכרו שמרבית השאלות בהם תתקלו במהלך המכירה יהיו זהות אצל כל הלקוחות וככל שתראו יותר מקצועיות,ותגיבו מהר כך יתקבל הרושם שאכן אתם מוכרים מיומנים ושווה להשקיע כמה דקות מהזמן להקשיב לכם.

 

עבודה בחו"ל- תשארו צמודים למתווה ההדגמה:

במהלך ההדגמה של המוצר (אתם תעשו הרבה הדגמות ב עבודה בחו"ל) הלקוח שלכם יתקיל אתכם ב-”לא רוצה" “לא מעוניין" "לא צריך", אתם חברים יקרים אוטמים את האוזניים מחייכים וממשיכים להדגים, כמובן תעשו זאת באלגנטיות, אבל המטרה שלכם בעבודה בחו"ל היא לגרום ללקוח להבין שאתם יודעים מה הכי טוב ונכון בשבילו. אין לסוכני מכירות סנטימנטים,במיוחד ב עבודה בחו"ל אנחנו חירשים למילה "לא". אל תחשבו על הכיסים שלהם, תחשבו על הרווח שלכם!!! הם אנשים בוגרים שיקבלו את ההחלטה אם לקנות או לא אבל עד שלא סיימתם את ההדגמה מתחילתה ועד סופה כל קונטציה שלילית שתזהו אצל הלקוח לא מעניינת אתכם, אתם בשלכם...

בעבודה בחו"ל ראש קטן=כסף גדול!!!

 

עבודה בחו"ל- יחסי ריחוק, קירוב:

הטעות הגדולה ביותר שמוכר יכול לעשות על מנת לדפוק את המכירה שלו היא להיות יותר מידיי חנפן,נדבן ולקקן...ט-ע-ו-ת!!! בעבודה בחו"ל אל תרדו במחירים מוקדם מידיי, אל תתנו ללקוח הרגשה שהוא מנווט את המכירה לאינטרסים שלו. תרגישו את הבן אדם שעומד מולכם, תקראו אותו ותשאירו את הקלפי מיקוח שלכם לסוף!!! יחסי ריחוק וקירוב בתחום המכירות בעבודה בחו"ל משמע לדעת מתי להתרחק מהלקוח, לשחק אותה קשוחים וקשים לתימרון ובמומנטום הנכון לדעת מתי להתקרב אליו, להקשיב לו וללכת לקראתו, כך הוא יעריך אתכם יותר וירגיש מיוחד, שהלוא אתם מוכרים קשוחים שלא יורדים במחיר אבל במיוחד בשבילו אחרי שחשבתם על זה זמן רב החלטתם להתגמש... והסיכויים שהוא יקנה מכם במצב הזה גבוהים הרבה יותר.

 

בסופו של יום אתם למעשה מוכרים את עצמכם אין זה משנה מכירות בעבודה חו"ל, בארץ או על הירח כדאי למכור את המוצר שלכם אתם תצטרכו ללמד כיצד לשווק את עצמכם בצורה הטובה ביותר...שיהיה בהצלחה.

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים


פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב