דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אורגני, מה חשוב לדעת כשאני בוחר חברת קידום אתרים? 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1669 פעמים ]

קידום אורגני הוא קידום של האתר בתוצאות החיפוש "הטבעיות" של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. בישראל רוב הקידום האורגני נעשה בגוגל וזאת בשל השליטה הכמעט מוחלטת של גוגל בחיפושי גולשים. הכוונה בתוצאות טבעיות הן לתוצאות מצד שמאל בעמוד, בצד ימין קיימות תוצאות חיפוש ממונות, החברות משלמות כסף כדי להופיע שם. לעומת זה התוצאות הטבעיות נקבעות לפי קריטריונים של גוגל. שני הקריטריונים המרכזיים שעליהם מסכימים מקדמי האתרים הם: קישורים נכנסים מאתרים אחרים, והתוכן באתר: כותרות העמוד, בחירת ביטויי מפתח, הקפדה על תוכן מקורי וכו.

היום יותר חברות שמבינות את החשיבות של קידום אורגני ורוצות לקחת ספק שיביא אותם לעמוד הראשון בגוגל ובעיקר יביא להם תוצאות: מכירות או לידים (פניות של אנשים לקבלת שירות או מוצר). כאשר מחפשים את החברה שתקדם אותך במה חשוב לך להתרכז?

1. ניסיון – בקידום אתרים הניסיון הוא מילת מפתח. התחומים שונים זה מזה לדוגמא לקדם אתר על הביטוי "צימרים" זה הרבה יותר קשה מלקדם אתר על הביטוי "גן ילדים פרטי". ככל שחברה בעלת ניסיון רב יותר בתחומים תחרותיים כך הסיכוי גדול יותר שהקידום שלה יהיה איכותי.

2. הצבת מטרות – לכל אתר יש את המטרה שלו והיא לא להופיע בעמוד ראשון בגוגל במילה הזאת והזאת. המטרה של האתר היא או לספק פניות איכותיות או מכירות. צריך להגדיר ביחד עם החברה את מספר הפניות שרוצים להגיע אליו במהלך העבודה. תיזהרו ממי שמבטיח לכם הבטחות מנופחות מדי, לדוגמא תוך שבועיים להיות מקום ראשון בביטוי תחרותי ולקבל 20 פניות. קידום אתרים הוא תהליך הדרגתי ולא מהיום להיום( מדובר בשלושה עד ארבעה חודשים לתוצאות ראשוניות  בד"כ).

3. רמת השקיפות – תבקשו לראות דוח סוף חודש לדוגמא, מה רשום שם? צריך להיות פירוט של מה שנעשה באתר מבחינת שינויי תוכן, ובאיזה אתרים פורסמו מאמרים עם הפניות לאתר? לאילו אינדקסים (ספריות אתרים) רשמו את האתר. חשוב שהחברה תפרט כמה שיותר נתונים אודות הקידום האורגני של האתר.

4. בכמה כסף מדובר – מומלץ לבחון הצעות של 5 חברות קידום שונות. נכון זהו לא הפרמטר המרכזי, לא חייבים לקחת את החברה הכי זולה. אבל צריך לבחון האם התקציב שאנחנו משקיעים בקידום האתר יוחזר על ידי הלידים והמכירות שאותן הגדרנו בשלב המטרות.

 

איל אלדר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב