דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באוסטרליה בציורי שמן 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2719 פעמים ]

עבודה באוסטרליה- מכירת ציורי שמן:

 

מגוון העבודות בחול הינו רחב מאד אך יסכימו כולם שתחום המכירות הינו הפופולארי והריווחי ביותר בשוק העולמי עבור ח'ברה צעירים. עבודה באוסטרליה נהייתה יעד מאד אטרקטיבי בעיקר בתחום ציורי השמן, כיוון שמדובר ביבשת עם אקלים נוח רוב ימות הנשה, ותושבים מקומיים מקסימים שתמיד יקיימו הכנסת אורחים. קהל מקומי מאד מבוסס שלא בהכרח מבזבז את הונו בקניונים ודווקא מכירות דלת אל דלת היא פתרון נוח מאד עבורם.

 

עבודה באוסטרליה- איך זה בעצם עובד:

המתכונת לעבודה באוסטרליה בתחום מכירות ציורי השמן היא פשוטה מאד והיא מתנהלת בכל חברה. העבודה מתבצעת בצוותים בין ארבעה לשמונה אנשים וראש צוות אחד.

תפקידו ש ראש הצוות הוא להסיע את העובדים הכפופים לו כל אחד לאזור אחר,להיות מדריך המכירות שלהם, לנהל את הצוות ולהיות אחראי לתפקודם השוטף וכמו כן להוות החוליה המקשרת בין המוכר לבין החברה. כל עובד מצויד בפולדר (תיק ציורים) ומטרתו היא למכור כמה שיותר ציורים בין הבתים, המשרדים, החנויות וכו'.

על כל ציור שאתם מוכרים, מופרש נתח קבוע לחברה וכל השאר הולך אליכם לכיס.

העבודה באוסטרליה בתחום זה מתחילה בדרך כלל משעה 8:00 בבוקר עד 20:00 בערב, ימי שיש עובדים עד שעה 18:00, יום שבת הוא יום מנוחה,

ביום ראשון עובדים משעה 16:00- 21:00 בלבד.

 

עבודה באוסטרליה- להשקיע בפרזנטציות:

אתם מסתובבים באזור שלכם ואתם מתהלכים מחיוכים, מלאים באנרגיות, ורעבים לכסף. יום שבו תתהכלו שבוזים, כפופים מיואשים אתם לא תמכרו בו!!! חד משמעית! ראו את זה כיום שזרקתם לפח בכל המסע הזה שנקרא "עבודה באוסטרליה".

תשקיעו בפרזנטציות שלכם אל מול לקוחותיכם, תנועות ידיים, סיפורים מעוררי השראה, מקצועיות ובקיאות על כל ציור וציור, תגמרו ללקוחות שלכם להיות חלק פעיל בפרזנטציה שלכם, תגרמו להם להוריד תמונות ישנות מהקיר בסלון ולנסות את התמונות החדשות המרעננות והמיוחדות שאתם מציעים להם, שיגעו בטיב הבד, באיכות הצבע, יתבנננו ציור בתאורה הנכונה והמתאימה לו ביותר בית. אחד היתרונות בעבודה באוסטרליה היא התושבים הנהדרים, השלווים והנינוחים שחיים בה, תנצלו את זה לטובתכם,תפתחו עימם שיחות אישיות, תספרו להם על עצמכם, אל תשכחו שאתם מוכרים קודם כל את עצמכם ואחר כך את המוצר שלכם.

 

עבודה באוסטרליה- לכל מקום יש פוטנציאל:

חשוב מאד לא להיות מקובעים בראש מבחינת שכונות מרכזי עסקים או אזורים שהם לדעתכם אפשר למכור יותר או פחות. מוכר טוב בעבודה באוסטרליה בתחום מכירת ציורי השמן יודע למכור בבתים, במשרדים, למי שיוב על פסל ברחוב, בבתי קפה, בתחנת אוטובוס, פשוט בכל מקום ולכל אחד. אל תנסו למכור מתוך ייאוש או כי הפצירו בכם שכך אתם צריכים לעשות, תעשו זאת כי זאת העבודה!!! רק ככה אפשר להצליח!!! תהיו נלהבים, מלאים באנרגיות, תשקיעו את כל כולכם ורק אז תראו תוצאות.

בעבודה במכירות לא משנה אם עבודה באוסטרליה או כל פיסה אחרת על הגלובוס המוכר הוא הראי של הלקוחות שלו, תרגישו חוסר ביטחון ולא בנוח, תהיו לחוצים וטרודים וזה בדיוק מה שתשדרו ללקוחות שלכם וכך גם הם יתנהגו.

תפנימו שעל כל מקום שנראה לכם שקשה למכור בו מוכר אחר חושב שזה בדיוק המקום עם האנשים שהכי מועדפים עליו, לכן זה חשוב לא להיתפס לאמונות טיפשיות שיורדו את סיכויי ההצלחה שלכם! למכור בכל מקום ולכל אחד!!!!

 

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים


פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב