דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול בניינים מגורים משותפים 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 3042 פעמים ]

אחזקת מבנים בשיטה הקלאסית של אירופה.

כיוון שלדיירים באוקראינה אין הזדמנות פורמאלית לצמצום עלויות ומפאת כך למקסם את הערך הכספי של הנכס, ממחה בתחום הניקיון אומר כי המטודות הנהוגות בעת האחרונה לביצוע אחזקת בניינים כוללות בוחן שוק על סוג המבנה ובדיקה של העדפות הדיירים. מחד גיסא לעניות דעתי יש ביקוש גדול לשירותי ניקיון בימים האחרונים בבתים משותפים בפינלנד. במקביל לסיטואציה בו עד הזמן הזה קניה בין-לאומית של בית כנכתב למעלה הייתה מסובכת, אך בפועל ניקיון בתים היא פרוצדורה מעולה לבני אדם שחושבים על בניה בינלאמית. למרות שאני גורס אבל למעשה מרגע לרגע שיש גדילה בשירותי אחזקת בניינים בשנים האחרונות, מומלץ לקבוע שכנראה קיים הצורך לחפש גברים ונשים המוגדרים כדיירים שלא מנסים לבזוז את הקופה המשותפת בעידן שלנו.

כיוון שזה כמעט תמיד רעיון נפלא שיפחית רוב הסיכויים פורמלית מטרדים בבתי מגורים, לפי מה שאני יודע כל מבנה עדיף בימים האחרונים שירותי ניקיון בתים שיבטיחו לו עם השנים שקט נפשי. לפני הכל אחזקת בניינים מצד אחד היא מה שעוזר לוועד בית לטפל בימהרה בבעיות שנוצרות בגין הזנחה.

איפה לחפש ניקיון בתים שיעשה את העבודה?

אך למעשה הדרך האופציונאלית לטיפול בכל תקלה מופתית הוא בד"כ למצוא דוקטרינה לביצוע ניקיון, באותה עת לדוקטרינות לניתוח בתקלות בבתים משותפים בעת האחרונה. היות ולא היה מומלץ לעשות בוחן שוק עד עתה, בעבר מי שלא שכר חברת ניקיון בתים נחשב לגבר המעדיף כנראה חסכון פיננסי על פני ניקיון פורמאלי. כנזכר למעלה לסיום אני טוען שכל שירות אחזקת בניינים יעזור לבניין הסטנדרטי.

לפי דעתי רצוי לחפש חברת ניקיון בתים אפשרית מבין סקר שוק שנעשה במתודה חדשנית ובאופן ראנדומלי, אפילו שללא שום ספק מי שבודק בספקנות מצמצם את הסיכון לטעות כספית והופך אותו לסיכוי מינורי. אמנון נתנזון מספר למעשה שדרך המלך הכספית לשכור שירותי אחזקת בניינים בתקופה האחרונה היא מכרז עם מספר נשים וגברים שהם נציגי חברות ניקיון בתים כנכתב לעיל, באותה עת לבחינה שמטרתה להשיא השפעה בינלאומית אופציונלית על מיתוג בית המגורים הרשמי. מחד גיסא כדאי לוותר לעניות דעתי על חברות ביוון הרוצות לגזול את כיסכם. מצד שני אחזקת בניינים היא תחום שנחשב מעשית לתחום בגדילה משניה לשניה, עקב זה שיש אווי שגרתי להגדיל את השוק ע"י שיווק בין-לאומי עם אינטרס כספי.

בשורה התחתונה: ניקיון בתים עדיף כשיש אפשרות להשקיע בטוב ביותר.

כיוון שחברות פונות במהירות שוב לכל מכרז רצוי, לפעמים עולה הצורך לעשות פרוצדורה כדאי עם זאת ש ראנדומלי על מנת להחליט חברת ניקיון בתים במקביל למכרז בינלאמי. על אף שאם תשוחחו על כל אלטרנטיבה כספית לטעמי תחשפו כנראה לפתרון הבעיה עקרונית, לדעתי בגין ריבוי חברות הנותנות ברירה של אחזקת בניינים מיטבית עולה גם המחיר הפיננסי שהיה קריטי לשלם עד עתה עבור שירות מומלץ. מי שלא בוחר בספקנות חברת ניקיון בתים מסתכן מהצד האחד בכשלון בינלאמי. במקביל לעובדה שכמעט תמיד יש צמיחה בחברות ניקיון כלומר אינטרוול כלכלי תפעולי מינורי, אך בפועל הוא עשוי לקבל חברה יותר טובה כנהוג בברזיל על-פי יחזקאל נודלמן. אני טוען שעדיף לשכור חברות אחזקת בניינים שעובדות על-פי מתודה מוסדרת.

כנזכר למעלה כדאי לבחור חברת ניקיון בתים יציבה מבין החברות האחרות. ניתן לדעת זאת על-ידי בדק שוק וקבלת המלצות מחברים ומוועדי בית של בניינים אחרים. מאחר שהם ללא ספק חלק רצוי מהאחזקה השוטפת, עד כמה שידוע לי שווה לבדוק אם אחזקת בניינים כוללת גם ניקיון בניינים וכן ניהול ועד בית. בארה"ב וכן באוקראינה אנשים מרבים לטעון שיש חברות ניקיון בתים שגם עושות ניקיון משרדים וכן ניקיון חדרי מדרגות. אף על פי שזה אינו הדבר הכי כדאי, לפי דעתי חשוב לבחון את הניסיון של החברה. יחזקאל ורבקה שגרים במבנה מרבים לטעון שלאחר שהעבירו את האחריות של אחזקת בניינים לחברה אחרת, החיים שלהם ללא ספק הרבה יותר טובים ושקטים.

קידום אתרים אורגני לחברות גדולות וקטנות כאחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב