דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג חלבי יוקרתי לאירועים עסקיים 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 5840 פעמים ]

קייטרינג חלבי יוקרתי לאירועים עסקיים

 ישנם סוגים רבים של אירועים עסקיים - החל בהרמת כוסית לציון חג או יום מיוחד אחר, אירועים שיווקיים, כנסים וימי עיון וכמובן ימי כיף לעובדים או ערבי חברה. כיום ישנו סטנדרט עולמי באשר לקיום אירועים עסקיים, סטנדרט זה חלחל גם לישראל הנחשבת למעצמת הייטק, ביוטכנולוגיה, פרמצבטיקה ועוד. סטנדרט זה מכתיב רמה גבוהה מאוד של אירוע, החל במקום קיומו וכלה במתנות למשתתפי האירוע. במאמר זה נדון בקייטרינג חלבי יוקרתי המיועד לאירועים עסקיים מוצלחים.

 מה יתאים לתפריט קייטרינג חלבי?

ראשית כל, חשוב לזכור כי בישראל נהוג להתחשב בשומרי המסורת ולכן זוהי הסיבה העיקרית לכך שרוב רובם של האירועים העסקיים תמיד יתקיימו במקום בעל תעודת כשרות או עם שירותי קייטרינג בעלי תעודת כשרות מלאה. לאחר מכן, ניתן לראות כי תפריט חלבי יותר מתפריט פרווה יכול לספק מגוון עשיר ומרהיב של מנות טעימות לחיך ונעימות לעין לא פחות.

שירותי קייטרינג חלבי מתמחים בהתאמת התפריט לתקציב של בעל האירוע או המארגן - אך גם לטעמו. מסיבה זו ניתן למצוא כיום תפריטים המשלבים מנות צמחוניות וגם טבעוניות (ללא מוצרי חלב או ביצים), כמו גם מנות ללא גלוטן המתאימות לחולי צליאק או מנות ללא סוכר לסכרתיים.

 ומה מייחד קייטרינג חלבי באירוע עסקי?

תפריט חלבי מתבסס על חומרי הגלם הטריים ביותר שיש, כגון דגים, ירקות, מוצרי חלב, פסטות תוצרת בית, לחמים מקמחים שונים ושילוב של כל הטוב שיש לטבע להציע. היתרון הוא שהתפריט מתאים כמעט לכל אחד, ודגש מושם לא רק על הכנת האוכל בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של בישול גורמה אלא גם על הגשה פרזנטטיבית מרשימה התורמת גם היא נדבך חשוב ליוקרתיות של האירוע. אירוע עסקי הוא תמיד קודם כל שיווקי, ועל כן כל פרט ופרט בו חשובים.

סוד קסמו של קייטרינג חלבי המשפיע גם על האווירה היוקרתית כיום,

 המודעות לחשיבותו של אוכל ברמה גבוהה ויוקרתית גבוהה מתמיד. על כן, קייטרינג משובח מצליח לשלב את עקרונות הקולינריה גם בתפריטים שהוא יוצר. בצורה זו, לאירוע עסקי המתקיים בערב חורף קר וגשום יתאים תפריט הכולל ירקות שורש למיניהם, מאכלים מקרמים בשמנת עשירה וקינוחים חמים. באופן דומה, לאירוע המתקיים ביום קיץ חמים תחת כיפת השמיים יתאימו מנות קלילות יותר, על טהרת הירקות והפירות הטריים וקינוחים על בסיס גלידות וסורבה. התאמת קייטרינג חלבי גם לאירוע אך גם לאווירה מסביב משדרגת אותו פלאים ובהחלט הופכת אותו לאירוע מהנה, טעים ובלתי נשכח - ומותיר טעם טוב וגם חשוב יותר - רושם חיובי (יעדה של האסטרטגיה השיווקית).

 לסיכום

איכותו של המזון, האסתטיקה של עמדות ההגשה והשקעה בצילחות חשובים בדיוק כמו בחירת היינות המתאימים ועיצוב האולם כולו. תפריט חלבי יוקרתי עשוי להיות בדיוק הפיתרון לו אתם זקוקים לתכנון האירוע שלכם. בהצלחה!

 info@goodessert.com להזמנות 052-4546603

קייטרינג חלבי- דיזרט www.goodessert.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב