דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום בפייסבוק - בעד ונגד 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 5617 פעמים ]

פרסום בפייסבוק - האם זה יעשה לנו את העבודה ?

רבים מבעלי העסק הקטנים מתלבטים האם כדאי לפרסם בפייסבוק,
מצד אחד הם שומעים מכל עבר ש"כל העולם" נמצא בפייסבוק וזו דרך מצויינת לפרסם את העסק ולהשיג לקוחות חדשים
מצד שני, כאשר הם מתנסים באופן עצמאי בפרסום בפייסבוק, הם מתאכזבים מהתוצאות

אנחנו ננסה במאמר הבא לפשט את הנושא ולהראות את היתרונות והחסרונות של פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: היתרונות


    • קהל - כל העולם נמצא בפייסבוק, זו לא קלישאה זה פשוט נכון
    כיום נמצאים בפייסבוק יותר משלושה מיליון ישראלים
    • זמן גלישה בפייסבוק - הדבר המדהים ביותר הוא, שזמן הגלישה של משתמש בפייסבוק עולה על חצי שעה ביום
    אין להתווכח שזה נתון מדהים ומאפשר לנו להחשף להרבה אנשים כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק
    • מיקוד - הפרסום בפייסבוק נותן לנו את האפשרות למקד את קהל המטרה שלנו,
    אנחנו יכולים לבחור מי יראה את המודעה שלנו (לפי פרמטרים קבועים כגון: גיל, מין וכדומה),
    בעולם הפרסום אי אפשר לבקש דבר טוב מזה, אנחנו בוחרים מראש מי יראה את המודעה שלנו
    • עלות לקליק - כיום העלות לקליק בפייסבוק נמוכה משמעותית מן המתחרה (עלות קליק בגוגל)
    • חוסר במתחרים - כאשר אנחנו מפרסמים בגוגל, לידינו נמצאים עוד עשרה מתחרים (לפחות)
    בפרסום בפייסבוק, אנחנו נמצאים לבד לבד, ללא מתחרים לידינו וזה יתרון עצום

ומצד שני,
פרסום בפייסבוק נושא בחובו גם לא מעט חסרונות, במיוחד אם מנסים לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי
אז בבקשה:

פרסום בפייסבוק: החסרונות


    • דחיפת מודעות - כאשר אני מחפש מוצר בגוגל, אני ממש דורש לדעת עליו מידע או לרכוש אותו
    אבל בפייסבוק אף אחד לא חיפש את המוצר שלי, אני פשוט "דוחף" לקהל את הפרסומת ולרוב
    מקבל קליקים לא רציניים שלא הופכים ללידים
    • מודעה לא מושכת - כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק, אנחנו חייבים להשתמש במודעה רצינית ומושכת להקלקה
    קריאטייב לא מוצלח יגרום לפייסבוק לא להציג אותנו ולא נקבל הקלקות
    • דוחות - הדוחות שמקבלים היום בפייסבוק עדיין ברמה נמוכה מן הדוחות שניתן להפיק בגוגל
    אנו מאמינים שתוך מספר חודשים הדוחות (וכל מערכת הפרסום בפייסבוק), יעברו שינוי ויהיו מוצלחים יותר

אלה היו מספר חסרונות עבור פרסום בפייסבוק,
ניתן לראות כי היתרונות עולים על החסרונות אבל עדיין ויחד עם זאת,
כאשר נכנסים לתחום של פרסום בפייסבוק , כדאי לעשות זאת נכון, בצורה מבוקרת ועם חברה שמתמחה בנושא

מקווים שעזרנו לכם במעט,
אנחנו נמצאים באתר kadem.co.il לשאלות נוספות

המחבר הינו משווק אתרים ומייעץ באופן פרטני בתחום האינטרנט
באתר מתקדמים ניתן למצוא מידע על:


פרסום בפייסבוק, דף פייסבוק ועל שיווק בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב