דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההבדל בין קורס ללימוד תאורית קידום אתר ללימוד עצמי 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3262 פעמים ]

כיום עסקים רבים מנסים לקדם את אתריהם באינטרנט, ולגרום לזה שהעסק שלהם יהיה בין המקומות הבולטים שבמנועי החיפוש. יש לא מעט פרילנסרים וחברות המציעות קידום אתרים אורגני, והתחום משתנה בהדרגה והופך לנפוץ למדי ומבוקש. אם ברצונכם ללמוד כיצד לקדם אתר בעצמכם או לפנות למומחים צריך ללמוד כיצד לעשות זאת או בהתאמה להבחין בין  נותני השירותים הטובים יותר לפחות.

 תוכלו להירשם לאחד מתוך עשרות קורסים אשר נפתחים בקמפוסים ברחבי הארץ ומיועדים למי שחפץ ללמוד קידום אתרים. ישנם קורסים רבים וסמינרים ברמות שונות החל מרמות הסקירה למתחילים ועד להתעמקות בתאוריה. הקורסים מוצעים במגוון רחב של מחירים וכאמור, בעבור מטרות שונות כפי שמגדיר אותן בעל העסק. קיימים סמינרים בני יום אשר מיועדים בעבור מי אשר מעונינים לקבל מידע ראשוני או קורסים ארוכים בני כ-100 שעות פרונטליות ולהגם גם מספר לא מבוטל של שעות סטאז' בהם נבחנת התאוריה הלכה למעשה. קורסים אלו נותנים מידע מקיף יותר ואף סוקרים טכניקות שונות בתחומי קידום האתרים. 

היות ומגוון הקורסים המוצעים הוא גדול מאוד, רצוי לבדוק מה למעשה מקבלים ומהם השיעורים החשובים שתלמדו  טרם שתרשמו לקורס, היות וההבדלים בין הסמינרים במקומות השונים יכולים להיות משמעותיים, ולרוב אלו לא זולים. מחיר ממוצע של סמינר קידום אתרים בסיסי נע בין 4,000 שח לסכום כפול ומכופל ולפיכך מדובר בסכומים משמעותיים אשר תדרשו לשלם עבור ידע בלבד.

לימוד קידום אתרים לבד

אם אתם מעוניינים ללמוד לבד כיצד לבצע קידום אתר, תוכלו בהחלט לעשות זאת, אך כדאי שתהיו בעלי סקרנות וגישה טבעית לתחומים טכניים ושיווקיים. כך או אחרת, חשוב להבין כי קורס או לימוד עצמי תאורטי בלבד אינם מספיקים ומקדם אתרים מיומן או זה אשר צובר ניסיון הלכה למעשה.

אילו נקודות כדאי ללמוד, ועל מה כדאי לשים דגש אם אתם מנסים לקדם אתר בכוחות עצמכם?

חשוב לא ללמוד רק מפורומים למרות שהשיתוף של המידע בפורום לקידום אתרים הוא בהחלט נחוץ. ללומדים קידום אתר לבד אמליץ על אתרים, ברובם בשפה אנגלית כגון SEObook.com ו-SEOmoz.com. למעוניינים ללמוד מ-א' עד ת' את התאוריה בליווי ספר, אחד הספרים עליהם אמליץ יותר הוא  "אומנות האופטימיזציה למנועי חיפוש" - "Art of SEO". 

קיימים גם לא מעט סרטונים ברשת דרכם ניתן לקבל טיפים רבים על בנייה נכונה של אתרים כך שיהיו מותאמים למנועי החיפוש, על היררכיה נכונה של תוכן באתר, ממשק ברור לגולש ועוד. בנוסף, מומלץ לקרוא בדקדקנות את ההנחיות גוגל לבעלי אתרים ולשים לב כי אתם עומדים בהן בגאון. טעויות בגוגל משמעותם לעיתים עונש כגון הרחקה ממנועי החיפוש, וחבל על כך. אם תלמדו את נקודות הבסיס בצורה רצינית ומעמיקה, תוכלו בהחלט לרכוש ידע בקידום אתר ולנסות לעסוק בכך.

איתן יריב, וואוו שיווק באינטרנט עוסקת בתחומי שיווק באינטרנט ובינם בקידום אתרים אורגני. האתר מספק סקירה של קורסי קידום אתרים, כלים וכן חדשות קידום אתרים.
מצאו אותי גם בגוגל פלוסטוויטר ולינקדאין - אשמח אם תעקבו אחרי לקבלת עדכונים וחדשות מהתחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב