דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תפרסם את טיפוליך לאנשים עם ADHD דרך ייעוץ באינטרנט? 

מאת    [ 15/07/2007 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 3487 פעמים ]

שלום רב לך, מנוי העלון "קשב ADHD".

בוודאי שמת לב שעד עכשיו עסקנו בעיקר באפיונים של הפרעות הקשב ובעצות לעזרה עצמית. עכשיו הגיע תורם של המטפלים אשר בינינו לקבל הדרכה על אופן השווק העצמי שלהם באינטרנט, כדי שיוכלו להגיע לקהל ה-ADHDי ביעילות ולהעניק לו את שרותיהם.

השיטות המקובלות לפרסום באינטרנט הן:
א. בתשלום: דרך באנרים, קידום במנועי חיפוש ובאינדקסים.
ב. בחינם: דרך דואר אלקטרוני, מסרים מידיים, מסרים אישיים, מודעות וייעוץ בפורומים.
את נושא השווק בתשלום אשאיר למומחי השווק באינטרנט, ואתמקד בחשיפה חינמית דרך תקשורת נכונה באינטרנט.
מתוך נסיון של 4 שנים כמנהלת פורום גדול ותוסס באינטרנט, אשר מצטיין בייעוץ מומחים נרחב, אני שמחה לשתף אותך בידע ובתובנות אשר רכשתי. החשיפה בפורומים היא מרתקת ומורכבת ביותר, והבנת עקרונותיה היא דרך מצוינת ללימוד כללי התקשורת ההוגנים והיעילים באינטרנט.
אדריך אותך איך להתכונן ואיך לבצע ייעוץ בפורום וירטואלי, כדי לחשוף את עצמך לקהל היעד.

הכנות:

א. חיפוש פורומים מתאימים:
חפש במנועי החיפוש פורומים אשר דנים בנושאי הטיפול שלך. אל תיכנס לפורומים בנושאים אחרים, כדי לא להצטייר כמטרידן וכדי לא לפגוע בשמך הטוב!
כדאי להשתמש במילות חיפוש חיוניות לנושא הטיפול שלך. למשל, אם אתה מומחה ללקויות למידה, תכתוב שם: לקוי, ליקוי, למידה, לימוד, קשב, ועוד. מומלץ להשתמש במושגים השונים בצורתם הבסיסית ביותר, כדי שיוכלו להיות חלק ממילה גדולה יותר. לדוגמה, השמוש במילה "לקוי" מאפשר תוצאת חיפוש גם של המילים "לקוי למידה, לקויות, לקויי, אולם השמוש במילה "לקויות" לא יאפשר תוצאות אלו במיידי.

ב. שם משתמש:
בחר בשם משתמש שייצג אותך. בניגוד לגולשים האנונימיים, אתה מעוניין לפרסם את עצמך, ולכן כדאי לבחור בשמך האמיתי ללא גינונים מיותרים.

ג. כרטיס משתמש:
צור לעצמך כרטיס משתמש בפורומים המאפשרים זאת.
בכרטיס תכתוב בקיצור את תארייך, הסמכותיך, הכשרותיך ועיסוקיך הרלבנטיים. זכור שהכרטיס אמור לשווק אותך כמומחה בנושא מסוים ולא כגולש-חבר, ולכן כדאי להתמקד בפרטים הרלבנטיים. אל תשכח לכלול בכרטיס קישורים לאתרים שאתה שותף להם.

ד. חתימה:
עצב לעצמך חתימה קצרה עם השם וההתמחות, אשר תופיע בכל הודעה שלך. בפורומים המאפשרים כרטיס משתמש, ניתן לעצב את החתימה דרך הכרטיס, ואזי היא תופיע אוטומטית בסיום כל הודעה שלך.
לדוגמה:
זיוה דינה
ייעוץ בנושאי קשב ורכוז
ייעוץ בנושאי תקשורת באינטרנט

מתוך נסיוני, ייעוץ מומחה המכוון ספציפית לשואל עולה לאין ערוך על הפנייה לחומר קריאה. לכן, עליך להציג גישה אישית, אכפתית ומקצועית לשואל השאלה, כדי לעורר את אמונו ועניינו.

ייעוץ:
א. כותרת מזהה:
כדי להבטיח שיבינו לאיזו הודעה מקורית מכוונת תגובתך, הצג בכותרת את נושא ההודעה המקורית או מילים ממנה, או את שם כותב ההודעה. אל תעתיק את כותרתו כלשונה, כי לא להיראות "רובוטי" ובלתי אישי.
ב. מיקוד:
השאלה מבולבלת וארוכה? נסה למקד אותה לנקודות חשובות במספר משפטים קצרים.
ג. קיצור:
הפורום הוא מועדון דיונים ולא אולם הרצאות.
ד. חלוקה לפסקאות לפי נושאים:
חלוקה לפסקאות תאפשר לגולשים סקירה מהירה של תשובתך ותגרה אותם לקרוא אותה, להבדיל ממצג של מלל רב וצפוף.
ה. תן הכוונה ולא פתרון:
בעצם, אינך יודע מיהו השואל, ומה מידת האובייקטיביות בתאור המציאות שלו. לכן, אל תיתן פתרון אלא הכוונה. הצע לשואל כיצד לצפות בבעייה שלו באמצעות שאלות מנחות, והדגש בפניו לאילו נתונים חשוב לשים לב ומאילו ניתן להתעלם.
ו. אל תפרסם את עצמך:
הפורום הוא מועדון דיונים ולא לוח מודעות. בפורום הנך מעמיד את מומחיותך לרשות הציבור הרחב כמסורת האינטרנט. הגולשים שירצו לפנות אליך, יוכלו להגיע דרך כרטיסך האישי או במסרים אישיים.
ז. תן צידה לדרך:
למרות הזהירות בתשובותיך והשאלות המנחות, דאג שהשואל יצא ממך בהרגשה שקיבל ממך מתנה להמשך התמודדותו.
ח. תסיים בברכה:
סיים את תשובתך בברכה קצרה, ודאג שמתחתיה תבוא החתימה הקבועה אשר עיצבת.

אני אוהבת את הייעוץ המקצועי בפורומים, כי הוא מאפשר למומחה להציע "תפריט טעימות מגוון" של מומחיותו. להבדיל, כל פרסום אחר מציג רק את שמו (פרסום בתשלום) או רק תחום אחד של מומחיותו ( מאמר).

איחוליי למפגש פורה בינך לגולשי הפורום. זכור, שאם כי תשובתך כוונה לשואל יחיד ומיוחד, בכל זאת, היא נחשפה לאלפי גולשי הפורום, למאות אלפי גולשי הפורטל, ולמליוני הגולשים במנועי החיפוש.

תודה לך שהיית עמי עד כאן, ותודה לכל אלפי מנויי העלון. נשתמע בעלון הבא, אשר ידון בנושא אימון אישי לבעלי הפרעת קשב ורכוז.

להשתמע

זיוה דינה, zivadina קשב ADHD
ייעוץ והכוונה
זיוה דינה, zivadina , קשב ADHD
ניהול וייעוץ לאתרי אינטרנט והרצאות לקהל
050-4711227
הרשם כאן כמנוי לעלון הוירטואלי קשב ADHD:
zivadina@gmail.com
מטפל, הירשם באינדקס המטפלים www.adhdindex.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב