דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אונליין אופליין-איך הטכנולוגיה של היום תשפר את חווית הקניה של המחר 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 2374 פעמים ]

הימים שלחנויות ובתי מסחר לא היה אפילו אתר אינטרנט, חלפו עברו להם. אבל היום, עם המהפכה הטכנולוגית של הרשתות החברתיות, הסמאטרפונים והטאבלטים – אתר אינטרנט, משוכלל ככל שיהיה, כבר לא מספיק כדי להעמיד את הקמעונאים בחזית הקידמה.

מאת:דני ענבר,אונליין אופליין

 

 

פוסט נחמד שהתפרסם שבוע שעבר ב MASHABLE מתאר בארבע דוגמאות איך נקודות מכירה יכולות לשדרג באופן משמעותי לא רק את חווית הקניה, אלא גם את היעילות והרווחים של העסק.

1. POS – Mobile Point of Sale

מתי יגיע היום שבו תורים בקופה יהיו שייכים להסטוריה? אם תיכנסו לחנויות הממותגות כל כך של APPLE, אולי תרגישו שהיום הזה קרב ובא. חווית הקניה בחנויות של ענק הטכנולוגיה הידוע בעולם, כבר הפכו לשם דבר. אחד מהסיבות לכך היא טכנולוגיית ה- POS, המאפשרת למוכרים לצאת מאיזור הקופה המסורתי ולתת לך את השירות המלא (כולל התשלום) בכל איזור בחנות. לא הגיוני שטכנולוגיה כזאת גם תגיע לסופר למשל.

2. הגדלת תנועה לחנות דרך שירותים מבוססי מקום

Foursquare ו- Facebook Places הם יישומים שדיברנו עליהם לא פעם ולא פעמים בבלוג. עדיין קשה להרגיש פה באפקט שלהם, אבל אין ספק ששירותים מבוססי-מקום ישנו את הדרך בה אנחנו מתקשרים עם הסובבים אותנו ויביאו לתמורות באופן בו חנויות ובתי מסחר ישווקו את עצמם. תחשבו על היתרון בכך שנקבל לנייד את כל המידע כל המבצעים של חנות בגדי המותגים, אליה נכנסנו הרגע. תחשבו איזה אפקט שיווקי יהיה לזה שרק מי שנכנס לחנות מקבל את המידע הזה – ואז תבינו למה שירותים מבוססי מיקום הולכים להיות הדבר הבא.

3. פרסונליזציה של אפשרויות קניה

אנחנו לא כל כך רחוקים מהיום שבו כל אחד יסתובב עם טאבלט בתיק כמו שמסתובבים עם מחברת. אם עוד לא החזקתם IPAD ביד לא תבינו כמה הוא נוח, אינטואיטיבי ובעל גרפיקה חדה ומרהיבה. כל המרכיבים האלה יכולים לייצר מהפיכה באופן בו אנחנו מתקשרים עם המוכר בחנות. אותו מוכר יכול להסתובב עם ה IPAD ולהוציא בקלות מידע לגבי מלאי החנות, מחירים, הסטוריה של הקונה ועוד. את המידע הזה הוא יכול להפוך ליתרון שיווקי ולהתאים לקונה את הרכישה המושלמת עבורו.

4. יצירת קהילות מקוונות של קונים נאמנים להגדלת המכירות

כמעט לכל חנות, קטנה כגדולה, יש היום עמוד פייסבוק בו היא משתפת את חבריה במידע פנימי על מבצעים, חדשות ויוצרת תמריצים כדי להביא אליה קונים. לאחר יצירת הקהילה, השאלה היא איך הופכים את זה להגדלת המכירות. יש כמה טכנולוגיות שיכולות לתמוך במהלך, כמו: אפליקציות טלפוניות המיועדות לצרכנים ומאפשרות להם לשלוח קופונים או מתנות לחבריהם שנמצאים מחוץ לקהילה, או הקמת חנות מקוונת בתוך פייסבוק המאפשרת רכישה אונליין.

5. החנות כפלטפורמה פרסומית של המותג

נקודה נוספת שאנחנו מוצאים לנכון להעלות במסגרת הנאמר כאן היא הדור הבא של הפרסום – החנות כפלטפורמה פרסומית של המותג. ההיקש מתבקש שכן, אם לכל לקוח שמבקר בחנות יש פרופיל דיגיטלי מתוקשר, על ידי הנגשת אלמנטים של שיתוף חווית הקנייה ותגמול נכון, ניתן לייצר חשיפה איכותית הנושאת מידע שיווקי של המותג לקהל יעד מאוד ממוקד (החברים של הלקוח). ניתן לצאת כאן מעולם הסמארטפון לפלטפורמות נוספות מותאמות חנות.

דוגמה נהדרת לכך ניתן למצוא בקמפין המוכר של דיזל שכבר לפני שנתיים הבינו את הפוטנציאל הגלום בפרסום ברשת החברתית של הלקוחות בנקודות המכירה.

יצירת חוויות מדיה ייחודיות, העושות שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומשמשות כפלטפורמות פרסומיות על בסיס קהל המטרה זו ההתמחות שלנו. דוגמה למוצר שפיתחנו שהצליח לעשות זאת בצורה מאוד מוצלחת בקמפיין עבור אורביט ושטראוס בקיץ האחרון היא- crossLine photoMarketing.

עוד מוצר שאנחנו מפתחים בימים אלו ושזכה להצלחה רבה בפיילוט עבור סימילאק – TouchMe.
אפליקציית ipad שמאפשרת למצולם, פרט לקבלת התמונה הפיסית הממותגת ביד, לשלוח לעצמו את התמונה במייל ולשתפה ב facebook כאשר זו עולה עם תוכן שיווקי מובנה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת מילוי פרטים רלוונטיים הנארזים ל- data base של קהל המטרה המעורב עבור המותג. בקרוב נצא עם הסרטון השווה . . .

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של FrameMe,קרוסליין, פוטומרקטינג

FrameME מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית. הדיילות שלנו מצלמות את הנוכחים באירוע ומדפיסות להם תמונות במקום, הממוסגרות עם שם המותג והלוגו שלך. לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב