דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בילוי רומנטי - כתרבות 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2945 פעמים ]

יש עמים ותרבויות שאצלם תרבות ואורח החיים העיקרי זה בילויים ובילוי רומנטי בפרט,כחו למשל את היוונים תרבות החיים שלהם הייתה ותמיד תהייה עבודה בשביל הצורך לתרבות ובילוי.תחיה את היום ומה שעתיד להיות מחר...שיהייה.כלומר כל בוקר היווני מתעורר ליום חדש,הולך לעבודה כאשר הוא יודע שכל מה שהו מייצר בעבודת היום הולך בסופו של יום לבילוי וזו המטרה,הוא עובד בשביל לבלות ולחיות את היום,אם זה בילוי אישי לצרכיו האישיים או בילוי רומנטי עם זוגתו והקרובים אליו,היווני לעולם גם לא יוותר על הסייסטה של מנוחת אחר הצוהריים,לאחר מנוחת הצוהריים אם צריך הוא יוצא להשלים הכנסה עד שעות הערב.

בערבו של יום יש את היציאה לטברנה שלמענה הוא עמל וציפה מהבוקר,רק עכשיו בבילוי לילי זה או בילוי רומנטי אם תרצו יוצא שכרו בעמלו...תנו לו כוסית אוזו, מזטים,מוסיק יוונית ובת זוג לצידו,אלו הם חייו ולמען בילוי רומנטי שכזה הוא חי.

אצלנו הישראלים תרבות החיים הפוכה משל היווני אנו קמים בבוקרו של יום לעבודה כי פשוט צריך לחיות, לחיות אצלנו זה לא בילוי רומנטי או הנאה מסויימת זה להכנס לקצב החיים המסחרר של יצירה למען החיים,ריצה למען הבית,קנית בית,משכנתא,ילדים,חינוך,סידורים לימודים ועוד ועוד,עבודה בשביל לפתור בעיות וצרכים כדי להתפתח כלכלית בריצה הסחררת קדימה כאילו אין מחר.

למה שלא נחייה כמו היוונים,נעשה פסק זמן,נחשוב ונגיע למסקנה שאפשר לעבוד גם כדי לחיות טוב ולהנות מפרי עמלנו,לצאת לחופשה מדי פעם,לאת מידי ערב לבילוי רומנטי עם בת הזוג,הרי החיים יפים,קצרים וחיים פעם אחת,יש יותר טוב מאהבה ורומנטיקה למילוי המצברים באנרגיה חדישה? אני יודע ובטוח שאצל כל אחד ואחד מכם לאחר בילוי רומנטי עם בת זוג אתם מאושרים,התחושה שאתם חשים היא עילאית ומה שבטוח הנפש מתמלאת בתחושה של אהבה ובטעם של עוד.

בילוי רומנטי בקרבת הים...

רומנטיקה,אהבה וים היו תמיד שזורים בחבילה אחת אצל היוונים,הם עם שוכן ימיים,יוון היא ארץ בעלת יותר משלושת אלפים איים ולכן רומנטיקה משתלבת במיוחד בפעילות באזורי הים...שייט רומנטי  זה אחד הדברים היפים והמרגיעים הניתנים לביצוע,זוגות רבים באים לקרבת הים,נהנים מרחש הגלים,חשים את הבריזה מלטפת את גופם,חוזים בשקיעות מרהיבות,מריחים את ריח הים,הזוגות בדרך כלל אוחזים אחד בידו של השניה ובעוד הם חבוקים חשים את פעימות הלב,כן...שייט זוגי זו דרך לבילוי רומנטי בו אתם מפעילים את חמשת החושים שלכם וחיים את הרגע.

 את החופשה הזוגית הבאה שלכם אני ממליץ לעשות באחד מאיי יוון, פשוט לחוש את החופש והרגיעה, לרבוץ על חוף מבודד לאורך היום ובלילה להגיע לאחת הטברנות האותנטיות.

אז...תחי האהבה ותחי הרומנטיקה !!! 

היאכטה של מוטי - שרותי שייט ונופש יאכטה להשכרה לכל מטרה


ליעוץ ברורים והזמנות : 054-47-87-100


לאתר :rentayacht.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב