דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפוח חיית המחמד 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2405 פעמים ]

אנשים רבים אינם מודעים לחשיבותה הגדולה של מספרת כלבים, או בטוחים בכך שמטרותיה היחידות הן לקצר את שערם של מיני כלבים בעלי שיער ארוך מאוד בקיץ בגלל החום הכבד ולהעניק תספורות מעוצבות לכלביהם של בעלי הממון.

סיבה ראשונה ללכת אל מספרת כלבים: סובלים משערות בכל הבית?

גם הכלב שלכם מגזע המשאיר סימנים בדמות שערות טורדניות בכל מקום? על הריפוד של הספה, על המיטה, הנה הן מתעופפות באוויר ונוחתות היישר על צלחת האוכל שלכם. אומנם נשירה אי אפשר לעצור לגמרי, וזוהי תופעת לוואי של גידול בעלי חיים שעל כל בעל חיית מחמד להתמודד עמה, אולם אפשר בהחלט לצמצם את ממדי הנשירה, וזאת על ידי לקיחת הכלב אל מספרת כלבים. והנה עוד שבירת מיתוס: בעוד שרבים חושבים שמספרת כלבים נועדה לקיץ, לעונה החמה, הרי שהנשירה דווקא גבוהה במיוחד בעונות המעבר, ובעיקר באביב. לכן כדאי לקחת את הכלב בעונות אלו אל מספרת כלבים. קיצוץ השיער והברשה מקצועית ומקיפה תצמצם את כמות השערות הנושרות המסתובבות חופשי ברחבי הבית שלכם. אולם תספורת לכלב אינה רק ליופי או לקיץ. יש סיבות רבות וטובות לקחת את הכלב למספרת כלבים. לא רבים יודעים זאת, אך בחירה באיכות גבוהה של מזון לבעלי חיים בכלל ובחירת מזון לכלבים בפרט הינו חשוב ביותר, ישנם סוגים רבים שעלולים לגרום לנשירה, על כן יש להתאים את האוכל לכלב.

סיבה שנייה: החיות של חיות המחמד שלכם

 לא נעים לחשוב על כך, אך לפעמים חיית המחמד שאתם מגדלים מגדלת בעצמה גן שלם של חיות משלה. פרוות הכלב ועורו יכולים להפוך לבית גידול לקרציות ופרעושים. למרות שקשה לראות אותם בעיניים, החיות הזעירות הללו מהוות מטרד גדול – גם לכלב, שסובל מגירודים ומאלרגיות, וגם לבני האדם. זאת מכיוון שקרציות ופשפשים עוקצים גם אותנו באופן מגרד ומציק במיוחד, וחמור מכך, המזיקים הללו עלולים גם להעביר לנו מחלות שונות שהם נושאים בעודם שותים את דמנו. מספרת כלבים לא רק עושה גזיר-גזור לפרוות הכלב, אלא מעניקה לו טיפול כולל ומקיף, הדואג מאלף עד תו לניקיון פרוותו, עורו, אוזניו וכו'. טיפול מסור שכזה במספרת כלבים מניס את הפרעושים והקרציות ודואג לניקיונו המלא של הכלב, ואם כל חומרי ההדברה נגד פרעושים וקרציות לא הועילו – מספרת כלבים תהיה הצ'אנס הטוב ביותר לטפל במפגע באופן יסודי.

עוד סיבות לפקוד את מספרת הכלבים

הזכרנו את המילה "ניקיון". אתם מכירים את הכלב שלכם ועד כמה הוא נכנס לפאניקה עם כל אזכור של המילה "מקלחת". מספרת כלבים תתמודד עם כלב סורר שונא מקלחות באופן מקצועי, ותדאג להחזיר לכם אותו נקי לעילא. כמו אצל בני אדם, ניקיון הכלב הוא חלק חשוב מהבריאות שלו ואיכות חייו. כמו כן, היגיינת הכלב היא חיונית לא רק לבריאותו, אלא גם מאפשרת לנו ללטף אותו ולחבק אותו בלי להירתע מריח רע או מלכלוך. עוד נקודה לטובת מספרת כלבים היא שניקוי ותספורת כלבים מורידה את כמות הקשקשים שמשיר הכלב, ובכך מקלה על אנשים האלרגיים לכלבים המבקרים בביתכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב