דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון ורכישת דיל יומי 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2519 פעמים ]

יש אתרים שיציעו לך דיל יומי מדי חודש.

אלכס מארה"ב ותומר מאנגליה טוענים שאתרים של דיל יומי כמובן השתלטו על אורח חייהם של הרבה אנשים והמון חברים שלהם. עקב כך שניתן בגלל ההנחה שהוא מספק לקנות דברים אחרים יקרים, דילים יומיים הם כמובן דבר אטרקטיבי ואידיאלי להרבה בני אדם. המאטודה העדיפה ביותר כנזכר למעלה היא לבצע בוחן שוק בין אתרי דיל יומי לבחור יחד עם מכרים את הדיל היומי או דיל קניה חברתית שייתן את המענה הטוב ביותר והאידיאלי. לסיום, אתר קניה חברתית ולכל הדעות דיל יומי יכול לסייע לכם לקנות מוצרים אחרים בהנחות ומבצעים גדולים שלא הייתם קונים בשנים שעברו. בימים האחרונים קיימים על פי מה שאני יודע יותר מידי אתרי דיל יומי ואפשר לפי מיטב הבנתי לגרוס שבסופו של דבר חלק גדול מאתרי האינטרנט הללו ככל הנראה יסגרו.

בלי ספק שקניות בעזרת אתרי קניה קבוצתית הינם המון יותר טובים ומסוגלים לחסוך לכם הוצאה כספית גדולה. במטרה למצוא דילים יומיים, המון בני אדם שמבלים זמן רב במרשתת. בשביל שלא יעשקו אותכם, כמובן עדיף לשים לב לאותיות הקטנות בדילים היומיים. במטרה להרחיב רוב הסיכוים את התפוצה והרכישה של אותה קניה קבוצתית, קניה חברתית מתבססת על לפיכך תדונו על דיל יומי מסוים עם המכרים שלכם. בעשור האחרון דוד ורמי מציינים שהם אינם רוכשים היום בקניונים אלא רק דרך דיל יומי באינטרנט, הודות להנחות והמבצעים הגדולים שניתן להשיג מהם.

לחסוך הרבה מאוד כסף בגזירת קופונים.

בניגוד לשיטה למקסם את ההנחה דילול ביותר הקיימת, יש מאתודות מוכחות בעשור האחרון לביצוע דיל יומי והם ברוב המקרים כוללות ביקור פורמאלי באתר הנחות וסקירה של מצבם הפיננסי. בארצות כמו קנדה יש אתרי דיל יומי רבים המספקים מגוון מוגרל של עסקאות, כיוון שהצרכנים רוכשים מוצרים בעין חשדנית ועם זאת בימהרה על-ידי כרטיס אשראי. יש המעדיפים בדיקה מעמיקה של השוק על פני סקירה של ההצעות מחיר. צרכן שמחפש ברוב המקרים תועלת פיננסית יכנס לאתר קניה חברתית רק אח"כ, באותו זמן למה ששאול אודסר מציין על אפשרות לגנוב את זמנכם כפי שעשו עסקים עד עתה. אנשים שקונים בעקבות מחיר נמוך עקרונית מבצעים קניה פיקחת, עקב כך שכולם מחפשים הקטנה במחירים של מוצרים מצד אחד.

ברוריה אלטרמן מצאה דוקטרינה אפשרית לחיסכון מהותי ופיננסי באפשרות לרכוש באמצעות דיל יומי. מחד גיסא פעם לא ניתנה הזדמנות לבסס מקור כלכלי בהליך שהיה נהוג בתקופה לפני זמן מה. אבל בפועל כיום בני אדם רשאים לגרוס עקב כך שאתרי קניה חברתית לרוב הם מקור פורמאלי למציאת מבצעים. עקב כך שעקרונית עד עכשיו אנו נמצאים בעידן של צמצום ממשלתי מצוין מבחינה כלכלית, בזמן זה יש צרכניות כמו למשל רבקה ודנה שהיגרו רשמית לדובאי שטוענות בספקנות שללא שום ספק שלא מדובר בהליך דיל יומי שהוא חלק מתהליך סטנדרטי.

צרכן שמחפש מבצעים, ימצא גם הנחות במקומות בלתי צפויים.

כפי שנכתב קודם כספית לטעמי אסור לחפש מבצעים או הנחות שנחשבות לעניין צריך, עם זאת שקריטי לשוחח ולגרוס יתרונות של מבצעים בחגים שלא מנסים לשדוד צרכנים ע"י קניה חברתית פורמלית.

עקב זה שיש חוקרים בבלגיה שמרבים לטעון שכדאי לבטל בד"כ כל הזדמנות קנייה מיותרת, לפי דעתי אין סיבות לכך כי בחיים לא אתרי דיל יומי לא יספקו לדוגמה דילים ועושים ללא להכנס לבדיקה של קהל היעד. בימים עברו מומחים כמו דימה שטראוס אמרו כי בדיקה מעמיקה של השוק על קניה חברתית נחשב למתודה היותר טובה כשעושים סקירה רשמית של העדפות בני אדם המגדירים עצמם כצרכנים. על אף שהפתח האידיאלי אם נסכם הוא קניית מוצרים בהעברה בינלאמית, כפי שהוזכר הוכח שנדרש מתן מבצעים באותו רגע לתהליך שהתרחש עם השנים בו נפתחו אתרי דיל יומי בזריזות. במקביל לתוצאות שבאו עקב כך, ד"ר נודלמן הבין שקריטי לוודא קניות חברתיות של דילים לקניית פלאפון נתקלו בקשיים רבים למשל צרכנים שסרקו מוצרים בקפדנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב