דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי הלבשה 

מאת    [ 15/01/2011 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 3102 פעמים ]

משחקי הלבשה הינם משחקי בנות אין זה אומר שכל משחקי הבנות הינם משחקי הלבשה אלא שיש משחקים מסוימים תחת הקטגוריה של משחקי בנות הנקראים משחקי הלבשה ותכף גם נסביר מזה בעצם אומר משחקי הלבשה היכן ניתן למצוא אותם או יותר נכון לשחק בהם האם זה עולה כסף, האם זה מסובך לשחק בהם ולאיזו אוכלוסייה מיועדים המשחקים הללו ומהם הם בכלל ומאיזה סוג.

 

על מנת שנוכל להסביר מהם משחקי בנות או משחקי הלבשה נצטרך לחזור אחורה בזמן לימים שבו שני שותפים פיתחו את התוכנה האגדית פלאש ולאחר מכן היא נקנתה בידי ענקית המדיה אדובי שניתן למצוא בה מגון רחב של תוכנות למפתחים לא בעיקר למתכנתים אלא בעיקר למדיה ופלאש בעיקר למדיה באתרי האינטרנט, רשת האינטרנט כפי שהיא כיום כוללת המון קבצי פלאש שונים או מוצרים שפותחו באמצעות התוכנה וזאת ניתן לראות למשל בתפריט של אתר אשר יש בו אנימציה לא חייבת להיות דמות אך אנימציה פשוטה של להפוך חלק מהתפריט לצבע שונה אפשר לעשות באמצעות פלאש אין זה תמיד נוח ונכון להשתמש באותם המוצרים באתר אך כל בעל אתר יחליט זאת בעצמו ויראה מה נכון בשבילו לעשות.

 

אתם בטח מכירים או ראיתם פעם פרסומות באתרים השונים המנסים לגרום לנו ללחוץ עליהם, ישנם פרסומות האומרות לנו בצורה מאוד ברורה שאם נלחץ ונעבור לאתר שלהם נוכל לזכות באיפון למשל אך מה שאני אומר שהפופולריות של הפלאש ברשת האינטרנט הינה כבירה וגדולה במיוחד.

 

ואיך משתלבים משחקי ההלבשה למיניהם בכל התיאור הזה שכרגע הסברתי אתם שואלים את עצמכם וגם אגיד לכם בדיוק איך, משחקי ההלבשה ומשחקי הבנות שאני מדבר עליהם ניתן למצוא באתרים השונים ממש באתרים ללא הורדה או תשלום ולשחק בהם בעמודי האתר מכיוון שהינם משחקי פלאש זאת אומרת משחקים שפותחו בעזרת התוכנה פלאש שכרגע הזכרנו אותם וכמו שניתן לשלב פרסומות באתרים כך גם ניתן לשלב משחקים באתרים באותה קלות רק שמשחקים הינם מושקעים יותר מבחינת הכול גם מבחינת הגרפיקה וגם מבחינת התכנות והרעיון, פרסומות אמורות לשכנע אותנו ללחוץ עליהם לעומת משחקים שלמים שבהם נוכל לשחק דקות ארוכות ויהיו בשבילנו כמו משחק מחשב שלם רק באינטרנט.

 

כמו שהזכרתי משחקי הלבשה כמו שאר משחקי הפלאש אינם עולים כסף על מנת שנוכל לשחק בהם חוץ ממספר קטן של משחקים אשר מוכרים לנו משחק המשך בסדרת משחקים מוכרת והתופעה שנויה במחלוקת כי מצד שני המפתחים רוצים להרוויח כסף ומצד שלישי זה לא הוגן לדעתי שהמשחקים הראשונים יהיו בחינם ומשחקי ההמשך יעלו כסף בגלל שהסדרה צברה פופולריות רבה והם משתמשים בכוח שצברו על מנת להרוויח כסף רב.

 

בכל מקרה מה שאני רוצה לומר זה שמשחקי הלבשה אינם עולים כסף וניתן לשחק בהם בחינם לגמרי וללא התקנה מה שמסבך את כל עניין המשחקים שכן צריך להתקין אותם ולמרות שלכמה אנשים מאתנו המיומנים בלהתקין משחקים ישנם אנשים תתפלאו או לא שאינם בדיוק יודעים איך להתקין משחק בצורה מינימלית לכן משחקי הפלאש ומשחקי ההלבשה חוסכים לנו את המאמץ הזה ואומרים לנו אז לא נורא שאתם לא יודעים להתקין משחקים תמיד תוכלו לגלוש באתר ולשחק במשחקי הלבשה מבלי להתקין אותם.

 

במשחקי ההלבשה שמיועדים בעיקר ולא בלבד לבנות בגיל יסודי עד תיכון והם אמורים להעביר להן את הזמן בהנאה בנושאים שהן אוהבות כגון לבוש ואופנה ישנם משחקי בנות מסוגים שונים אבל משחקי הלבשה לוקחים חלק ענקי במשחקי הבנות ויש בהם הרבה יותר אפשריות ובנות אוהבות אותן יותר מכל סוג משחקי הבנות האחרים.

 

שופינג זוהי מילת המפתח במשחקי ההלבשה כלומר משחקי הלבשה הינם עובדים על עיקרון השופינג שבנות כה אוהבות לבזבז כסף על בגדים חדשים ואופנתיים וליצור לעצמן סטייל חדש רק שבמשחקים אין כסף וניתן להשתמש באיזה בגד שרק נרצה בכל עת ובקלות על ידי גרירת פריט הלבוש לדמות במשחק.

 

מבחר הפריטים שאותם נוכל לבחור במשחקי ההלבשה למיניהם הינם רבים ומגוונים לדוגמה מספר רב של חולצות, מכנסיים, נעליים, אביזרים נלווים כגון טבעות, שרשראות וכמובן כובעים וסוגי שיער כן אפילו נוכל לבחור לדמיות שלנו את סוגי השיער שלהם והצבע של השיער שלהם.

איגיים משחקים ברשת אתר המשחקים הישראלי מציע לכם מגוון של אלפי משחקים בחינם, משחקי פלאש, משחקים להורדה שנבחרו בקפידה על ידינו על מנת שאתם תוכלו להנות מהמשחקים האיכותיים ביותר שיש כיום ברשת האינרטנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב