דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום האישה הבינלאומי הפקות אירועים סוזן בר 

מאת    [ 15/01/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 4698 פעמים ]

יום האישה הבינלאומי

ציון יום האישה הבינלאומי זו ההזדמנות שלנו להצדיע לנשים. כן, יום אחד בשנה שבו הנשים הן המרכז. ההצלחות, האהבות ובעיקר, יום האישה זה הזמן והמקום שלנו להגיד להן תודה.

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום בתכנון וארגון יום אישה מהנה ואפקטיבי ולפיכך משקיעות זמן ומשאבים בהפקת אירוע מכובד, על טהרת המין הנשי. לא כל אחד יכול לקלוע לטעמן הייחודי של הנשים,

אז איך מתכננים הפקת אירוע ליום האישה?

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה.

? הנשים היום עצמאיות, בעלות דעה, אך יחד עם זאת רכות ומבקשות לטפח נשיות ורוך. כאשר אתם באים לתכנן אירוע ליום האישה, רצוי שתזכרו את השילוב הזה. הפקת אירוע נכון ליום האישה היא הפקה המשלבת בין אתגר אינטלקטואלי לפינוק נשי איכותי.

? על מנת ליצור אירוע מרשים ויוקרתי המיועד לנשים, חשוב להבין מה אופי הנשים שלכן, למה הן מתחברות, מה מעניין אותן ומה הן אוהבות. הפקת אירוע זה המקום לפתוח את עולמן של הנשים לתרבויות מרתקות ולהעצמה נשית במחוזות אחרים. כך למשל דימוי האישה במזרח הרחוק, רוח שהביאה ניחוחות חדשים של נשיות. רפואה סינית, תורת הפאנג שוואי וקסם המזרח.

 ? לא פחות חשוב, הפקת אירוע ליום האישה יכול לשלב בתוכו ציוני הישגי הנשים בחברתכם. תוכלו לשלב באירוע ליום האישה טקס חלוקת תעודות הוקרה והצטיינות החל מהענקת ציון לשבח לעובדת המצטיינת ועד למחוות היתוליות יותר כמו הענקת תעודת הוקרה לטבחית של המחלקה, לזו שאף פעם לא הגיעה ללא איפור ועוד כל מני מחוות המתאימות לנשות החברה שלכם.

? הפקת אירוע ליום האישה מאפשר שילוב תכנים ייחודיים, בעלי ניחוח נשי. בחברת הפקת אירועים מקצועית, אשר הפיקה כמה וכמה אירועי יום האישה, תוכלו וודאי למצוא סטנדאפיסטיות, זמרות, מופיעות ומגוון רחב של נשים המעלות מופע אותנטי לנשים. חלק מהתכנים יכולים להיכתב ספציפי על נשות החברה שלכן ובשיתוף איתן. תארו לעצמכם את ההנאה שבדבר.

 ? ואיך אפשר בלי פינוקים. אישה היום היא עולם ומלואו. קריירה, בית, ילדים לצד רצון לטפח נשיות וזוגיות אינם משאירים הרבה מקום להתפנק ולהפנות משאבים לעצמה. יום האישה זה הזמן לעשות זאת ולהעמיד את האישה במרכז. תוכלו לעשות זאת באמצעות טיפולי פנים וגוף מפנקים, ארוחה טובה, שילוב של תצוגת אופנה לנשות החברה, סדנת יוגה מיוחדת לנשים ולמעשה כל מה שמעמיד את הנשיות במרכז ומתאים לנשים שלכן.

? כשמדובר על הפקת אירוע ליום האישה הכול מתחיל ונגמר בקונספט. ברגע שתמצאו את אירוע הקונספט הנכון לכם, תוכלו להעניק לנשים שבחברה אירוע שלא ישכחו. מפיק אירועים מקצועי יכול לבנות לכם תוכנית אומנותית ומלאה ליום האישה, כך שתדעו שהנשים שלכן מטופלות על הצד הטוב ביותר. כך למשל, אם יש לכם הרבה אימהות בחברה, יכול מפיק אירועים לשלב הרצאה או סדנה על גידול ילדים, אפשר לשלב הרצאה על מיניות ואביזרי מין, אפשר לשלב סדנת ריקודי בטן. הכול תלוי במיקום, בזמן ובאופי הקהל. הפקת אירוע ליום האישה הינה דבר חשוב ומהותי ולכן מומלץ להיעזר במפיק אירועים מקצועי, אשר מכיר את התחום, יודע מה המילה האחרונה ולא פחות חשוב, כבר הפיק אירוע נשי אחד או שניים בעבר, כך שיש לו לא רק מאגר של הצעות אטרקטיביות אלא גם את החוש לדעת מה עובד ומה יעבוד ביום האישה שלכם.

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב