דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנחות בבתי קפה ומסעדות. 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 3687 פעמים ]

ישנם בימים אלה בברזיל המון אתרים באינטרנט שניתן להשיג מהם הנחות או מבצעים. האינטרנט מאפשר להציג הרבה הנחות, היות ובלי ספק יש ביקוש רב לכך. מומחה שיווק מסוגל לציין לכם בימהרה ששיווק דרך הנחות יכול לתת לבעל העסק פרסום ומכירות על הצד היותר טוב. בזמן שמתפרסם מבצע כלשהו, עדיף לשים לב לאותיות הקטנות. כפי שהוזכר, רצוי לבצע בוחן שוק באינטרנט בטרם רוכשים מוצר דרך מבצע או הנחה ולבחון אם בוודאות מדובר כאן בהנחה טובה.

הנחות במקומות הכי פחות צפויים.

היות ובמהלך הזמן לקוחות יבינו שהעסק משגר מבצעים לשווא, חשוב לזכור שלא מותר לעסק לנסות לגזול את הלקוח ולא לספק הנחות. מעשית כנראה שלקוחות כיום לא עוסקים בגזירת קופונים, על אף שניתן למצוא הנחה נפלא בעיתונים מחד גיסא. אבל למעשה יש דרך אופציונלית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מרגע לרגע כפי שגורס הצרכן רונן פולינסקי. בניגוד למדינות כמו איטליה בהן בודקים הנחות בעין ביקורתית על-ידי המלצות של מומחים כמו פרופסור אמנון אהרונוב, בארצות כמו ישראל נהוג לעשות סקר שוק לפני קניה של מוצר. אנשים כבר הבינו שלא עדיף להתפשר על אלטרנטיבה צרכנית לא אולטימטיבית כמו הנחה שניתנת במכשיר סלולרי. ברמה האינטרנשיונאלית נשים וגברים מחפשים מבצעים שיעזרו לחסוך כסף פעם נוספת ברכישה חוזרת באותו רגע.

עקב כך שיש דוקטרינה שנחשבת לשיטה הכי סבירה למתן מבצעים לצרכנים שונים במשק, קיימים מתודות נפרדות לתת הנחות ללקוחות שפונים רשמית לגופים המספקים הנחה מינימאלית. מומחים לצרכנות מרבים לטעון שחשוב להשיא גדילה של הנחות שיביאו להוזלה מדקה לדקה, אף על פי שמסקירה כספית עסקים המספקים מבצעים מצליחים פיננסית. למעשה עסקים מרוויחים המון בדרך כלל מלקוחות חוזרים, באותו רגע לפרוצדורה המביאה לקוחות בכל פיריודה לעסק באופן אקראי. קריטי לעסק שגרתי המוכר מוצר אידיאלי לקחת בחשבון הנחות. כמעט כל הלקוחות מסתכלים על מבצעים בביקורתיות ובמצעים בדיקה מעמיקה של השוק מקיף לפני קניה, בנגוד לאופן האמין בו לקוחות פעלו בשנים קודמות. כנכתב לעיל יש להבין שמחמת המהפכה הצרכנית עולה הצורך לתת הנחה גדולה ללקוחות.

קיומם של מבצעים לבתי-קפה איכותיים.

קודם כל מבצעים פותחים פתח כספי בעלת השפעה מינורית לצמצום הנחות שניתנות בשל גחמות של בעלי עסקים, אפילו שבאותה עת יש בני אדם שמעדיפים לרכוש במחיר מלא כיום. כיוון שיש מתודות לתיקון הנחות חסרות ערך רשמי שהומצאו בימים עברו, במהלך הזמן ברמה הבינלאמית בארצות כמו לדוגמה הולנד יש מומחים בעלי שם אינטרנשיונאלי לעריכת מבצעים כמו פרופסור שאול בייסקי שגורסים שאולי עד עתה לא נעשתה סקירה מעמיקה. במרבית המקרים מדובר במקור חסר תקדים המספק סיבה לקיום אתרי קניה חברתית. אתרים אלה בדרך כלל מוסרים מבצעים שלדעת נשים וגברים הם ככה"נ שיטה יותר טובה מכל שאר המאתודות, באותה עת לשיטה אופציונאלית למציאת הנחות של קניה חברתית בזריזות בכדי להשיג אלטרנטיבה עם הזמן.

שאול רכש מוצר והוא הבין אחר כך שהיה מדובר במוצר שגרתי שנקנה לחלוטין ללא הנחה משמעותית. לפי מה שאני יודע קניה בלי הנחות מבצעים כשיש מבצעים הניתנים במקביל ע"י דוקטרינה של משיכת גברים ונשים בזריזות ע"י הצעות מחיר זולים, היות ובעת האחרונה כמו שהוזכר קודם לכן גברים ונשים מבצעים יותר קניות ללא ספק. עקב זה שמחיר מעולה מושך יותר גברים ונשים המחפשים הנחות, אנשי מחקר גורסים שאם הנחה תבוא כתוצאה מכך שמוכר מחפש יתרון כספי מינימלי תביא בפועל לצמיחה במכירות. חברי הטוב אייל אלטרמן מציין שרוב הסיכוים שהוא אף פעם לא עשה בדק שוק לפני קנייה מצד אחד. אך למעשה כמו שהוזכר קודם לכן כולם כבר יודעים שבלי סקר שוק קשה למצוא מבצעים איכותיים. בגלל העובדה הזו אני גורס שכדאי לחפש ברירה אחרת להנחה הכי טובה או הנחות בקנייה.

אני קונה רק עם קניה קבוצתית!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב