דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה מקוריות 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3099 פעמים ]

שוק דלתות הכניסה בארץ הפך למהפכה עיצובית.. ישנם כיום המון יצרנים בתעשיה הזו שרק הולכת וצוברת תאוצה ,מה שגורם להבדלים בענף הזה  חברות מסוימות עם מותגים חזקים ביותר נסחרות במחירים גבוהים מהנדרש ומתומחרות ביתר ובצדק, וחברות סבירות עם מותג חלש יותר או חיקוי זול יתומחרו בחסר.

 

בישראל כיום ישנם חקיינים ומזייפנים מתוחכמים של דלתות כניסה אשר עושים שימוש בדגם  זהה או דומה לגבי אותו סוג או דגם של דלת כניסה או שירותים דומים כדי להטות את לקוחות החברה באופן בלתי מורשה לטובתם,לעומת זאת עיצוב דלתות כניסה בנפחות אומנותית(עבודת יד)עוסק בהיבטים הארגונומיים, השימושיים, והחווייתיים המגולמים במוצר, ובכלל זה בעיצובו האסטטי.

 

לעיצוב האסטטי של דלתות כניסה מקוריות - תפקיד רב ערך הן במשיכה של המשתמש למוצר עצמו והן בבניית ערכי המותג של החברה בעלת המוצר. ערכים אלו בדלתות כניסה במיוחד,נקלטים בעינו של הצופה הנשבה בקסמם - והם באים לביטוי אסטטי מוצלח בעיצוב מוצר, והופכים להיות מושא לחיקוי, העתקה וזיוף.

 

פרט נוסף שכדאי לשים אליו לב במהלך בחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית הוא התו הסגנון של היצרן. חשוב לוודא שמדובר בדלת שהעיצוב שלה מקורי ואינו חיקוי זול. דלתות כניסה מזויפות הן לרוב דלתות עם רכיבים פחות איכותיים, שלא יחזיקו לאורך זמן. דלתות כניסה מקוריות ומעוצבות הן דלתות יפות, מדגם איכותי ורכיבים ששווים את ההשקעה הכספית.

 

המשימה של הגנה על המוצר כאשר הוא יוצא לשוק הופכת לכמעט בלתי אפשרית. כאשר מדובר במוצרים ובשירותים אשר לא ניתן לרשום אותם כפטנט או כמדגם רשום, או מוצרים אשר לא ניתן להגן עליהם במסגרות אחרות של קניין רוחני, הבעיה גדולה אף יותר. כך שלמעשה כמעט ולא ניתן למנוע חיקויים והעתקות. בעלי עסקים רבים אשר מעצבים מוצרים ייחודיים, מערכי שרות או ממציאים ומייצרים מוצרים מקוריים, מוטרדים מהעובדה שעם תחילת הפעילות המסחרית יהוו מודל להעתקות וחיקויים.

 

מסתבר כי מי שלא מייצר ערכים אמיתיים בעצמו, אלא מחקה ומעתיק אחרים, מתאייד בתוך תקופה קצרה מהשוק ונעלם, כך שלפחות הצדק נעשה. היצירתיות היא הכוח של המובילים, לאחר פיתוח של מוצר או קונספט אחד התוצאה - הפער מהמחקים ילך ויגדל, המוצרים יהיו מתוחכמים ומשוכללים יותר והחיקויים יהפכו לעלובים ורחוקים מהמקור. גם לחיקוי המוצלח והקרוב ביותר למקור יהיה חסר דבר אחד, בלתי ניתן להשגה - שם המותג שלכם

 

 

 

עיצוב ודלת חברה המתמחה בתכנון ועיצוב דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות אנו מאמינים שדלתות פותחות שערים להרבה עולמות, עולמות של עיצובים, עולמות של יצירתיות,עולמות של השראה ומקוריות לאנשים שמחפשים להעשיר את ביתם ביצירות קלאסיות יחודיות. www.ddoors.co.il  מייל:info@ddoors.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב