דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמש סיבות לקחת תוספי אומגה 3 ו- DHA 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3358 פעמים ]

תוספי DHA הם ללא ספק משהו שהיית מודע. במקרה שאתה לא יודע, DHA היא מחומצות אומגה 3 החשובות. DHA עומד על חומצה docosahexaenoic. זוהי חומצת השומן הנפוצה ביותר במוח. אתה לא יכול להשיג כל אחת Omega-3 של פרט מן התזונה שלך. הגוף שלך לא מייצרים אותם דברים אחרים. ו, במיוחד DHA נקשר לב טוב, המוח, ואת הבריאות הכללית, הגוף הכולל. אתה אולי שמעת על כל זה, במיוחד אם אתה מעוניין כושר ובריאות. אבל אתה כנראה לא שמעת כי DHA משפיעה על היבטים אחרים של הגוף שלך יכול לסייע במניעת מחלות רבות. כל זה הוא הסיבה שאתה רוצה לקחת תוספי DHA באופן קבוע.

סוכרת

DHA עשוי להיות מסוגל לעזור לאנשים עם סוכרת. חולי סוכרת היה מסורתי בעיות עם רמות טריגליצרידים גבוהות גם עם רמות נמוכות של HDL. HDL הוא הכולסטרול הטוב. עזרה אומגה 3 של להעלות HDL וה טריגליצרידים נמוכה. מתברר הצורה הטובה ביותר של מקבל תוספי DHA וחומצות שומן אחרות היא דרך טבליות שמן דגים. למרות שאתה מוצא-3 חומצות שומן אומגה ב זרעי פשתן, מדענים חושב שאתה לא יכול לקבל את אותה תועלת מן זרעי פשתן כמו משמן דגים.

דלקת מפרקים שגרונית

דלקת מפרקים שיגרונית היא מחלה אוטואימונית, אשר עלול לגרום לדלקת המפרקים. ישנם כמה מחקרים שנעשו לאחרונה, אשר מצביעים-3 efas אומגה יכול לעזור עם סוג זה של המחלה. זה הגיוני, כי אומגה 3, חומצות שומן חיוניות נוטים לעזור להפחית את הדלקת בגוף שלך, דלקת מפרקים שגרונית היא ראתה להיות מחלה דלקתית בה ניתן לטל ע"י רכישת תרופות אנטי-דלקיותות באמצעות בית מרקחת.

זאבת אדמנתית מערכתית (לופוס)

SLE היא מחלה אוטואימונית נוספת. נראה כי ה-EPA בשמן דגים עשויים לעזור להפחית את הסימנים של לופוס. זאבת מתאפיינת כאבי פרקים, כמו גם על ידי עייפות. יש, עם זאת, סוג של לופוס, דלקת הכליות זאבת, שעליו-3 חומצות שומן אומגה ו-3 חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה אינם מופיעים כדי לעזור.

אוסטאופורוזיס

אוסטאופורוזיס היא בעיקר מחלה המשפיעה על נשים. אמנם, זה יכול להשפיע על גברים. אומגה 3, efas, יחד עם DHA נראה להגדיל את כמות הסידן בגוף. אוסטאופורוזיס נגרמת על ידי מספיק סידן מספקת בניתנת להשגה בכל בית מרקחת מקוון.

דכאון

המושבעים החוצה, כאן. כמה חוקרים מצאו כי נטילת אומגה 3 DHA, חומצות שומן בזמן נטילת תרופות נוגדות דיכאון מרשם ממש עוזר. אחרים לא הראו על קישור זה. העובדה DHA היא אומגה 3, חומצות שומן חיוניות מסוג זה נפוץ ביותר במוח עלול לגרום לכם לחשוב שמשהו תוספי DHA יעזור.

בית מרקחת מדי-לינק www.Medi-Link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב