דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי ממליץ לעשות לפחות 10.000 צעדים ביום 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 2786 פעמים ]

שאלת את עצמך פעם כמה אתה צריך לזוז מדי יום כדי לשמור על משקל תקין? הארגון האמריקאי שלא למטרות רווח Shape up America הגיעה למסקנה, אחרי חיפוש רב לאחר התשובה באמצעות השערות, מדידות ומחקרים , ש10.000 צעדים ביום יעשו את העבודה! לא רק שיעזרו לך הצעדים לשמור על משקל תקין אלא גם יתרמו משמעותית לבריאות שלך ובעיקר לוויסות לחץ הדם במנוחה. היום התוכנית של 10.000 צעדים ביום הינה מומלצת על ידי טובי הרופאים בעולם וגם בארץ.

הבעיה: אם 1200 צעדים זה פחות או יותר שווה ערך לקילומטר אחד,  אז 10000 צעדים זה נראה כמטרה... קצת קשה להשגה! איך ניתן להקדיש כל כך הרבה זמן להליכה יומית  בחברה שבה מבלים את רוב שעות היום בעבודה - הרי אם היה לך זמן, סביר להניח  שהיית  מתאמן באופן קבוע בחדר הכושר! מסתבר שהמפתח טמון באופי העבודה !

במה אתה עובד? בוא תגלה האם העבודה שלך יכולה לחסוך ממך את ההליכה של הבוקר.

הארגון האמריקאי ACE  גייס את דר' ג'ון פורקרי ורים אקהון מאוניברסיטת וויסקונסין לבדוק מה המספר הממוצע של צעדים שאדם עושה מדי יום בכל אחד מעשרה מקצעות פופולאריים בארה"ב.

המחקר כלל 98 נבדקים השייכים לתחומים שונים : עובדי משרד,עורכי דין,שוטרים, מלצרים, עובדי סיעוד, מורים, עובדי תחזוקה ,עובדי בניין ,דוורים ועובדי תעשיה. השיטה הייתה דיי פשוטה : לכל אחד מהנבדקים נצמד מד צעדים במהלך שלושה ימי עבודה רגילים ובסוף כל יום נרשמו הנתונים. המידע נרמל ל8 שעות עבודה ובסוף שלושת הימים נרשם טווח הממוצעים עבור כל מקצוע. הממצאים מראים כי הדוורים והמלצרים מגיעים בהצלחה ליעד של 10000 צעדים ביום ואף עוברים אותו, עובדי הסיעוד ,עובדי הבניין ועובדי התעשייה יכולים להגיע לשם בתוספת מאמץ קטן או יכולים להשלים את הצעדים בביצוע מטלות ביתיות רגילות בעוד שהמורים,השוטרים, עורכי הדין ובמקום האחרון עובדי המשרד, חייבים לעשות מאמץ מודע כדי להגיע למנת פעילות פיזית מינימאלית  המסייעת לשמירה על משקל הגוף , בריאות תקינה ואיכות חיים.

 

באיזו קטגוריה אתה נופל? אם אתה רחוק מלעשות 10.000 צעדים ביום ואתה גם לא מתאמן באופן קבוע, הגיע הזמן שתשקול ברצינות להתחיל לערוך כמה שינויים בחיים שלך! מספר שינויים מינורים בשגרה היומית שלך יכולים לעשות את ההבדל המשמעותי באופן בו תראה, תרגיש ואף תחשוב בעוד 10 שנים.

אז, מה עושים?


    • תצטייד במד צעדים והשתמש בו במשך שבועיים ללא כל שינוי בשגרת החיים שלך. בסוף כל יום תוריד את הנתונים ובתום השבוע השני הסתכל על הממוצע כדי למקם את עצמך במרחק הנכון מהמטרה: 10.000 צעדים ביום. לרגל ההתחלה, שים לעצמך כמטרה המיידית את הערך הגבוהה ביותר שנרשם במשך השבועיים של התנסות. זה יהיה ערך מציאותי המותאם ליכולות שלך בנקודת המוצא. הגדל את מספר הצעדים כל שבועיים. לא רק שיעזור לך מד הצעדים לבדוק את המרחק בו אתה נמצא מהישג היעד אלא שגם יעודד אותך לבצע יותר צעדים מעצם השימוש בו וזאת על פי סקירה של 26 מחקרים על מדי צעדים , על מדגם כולל של לא פחות מ2767 נבדקים, סקירה שבראשה עמדה ד"ר Dena M. Bravata .  את מדי הצעדים ניתן למצוא ברשתות הספורט וחנויות הפארם המובילות . כדאי ללכת על הידידותי ביותר למשתמש ולאו דווקא על האחד עם הפונקציות הרבות ביותר וזאת כדי למנוע בלבול ולהישאר ממוקדי מטרה.

    • תצטייד בנעלי הליכה נוחות! אם סביבת העבודה שלך מאפשרת לבוש לא פורמאלי תנעל אותן גם במשך יום העבודה. מחקרים מראים כי לבוש נוח מעודד תנועה.

    • תנסה להשחיל בכל הזדמנות הליכה קצרה לרוטינה היומית : החנה את הרכב קצת יותר רחוק ועשה את שאר הדרך ברגל (למצוא חנייה רחוקה במדינה שלנו לא תהיה מטלה קשה מדי), לך ברגל למסור הודעה לחבר בעבודה הממוקם במשרד מעבר למסדרון במקום לשלוח לו מייל ,תצא לארוחת הצהריים ברגל, עלה במדרגות במקום לקחת את המעלית....

    • אם כל הדברים האלה לא הביאו אתך אל היעד, השלם את הצעדים החסרים בהליכה או ריצה קלה בסוף היום.

 

נועם שימלר הינו מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי אחד על אחד ובאימון קבוצות קטנות באמצעות שיטת אימון ייחודית ומוצר כושר מהפכני בשם TRX

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב