דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות שלטי חוצות בישראל 

מאת    [ 07/01/2011 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 3869 פעמים ]

שוק השלטים הישראלי מתרחב.

קיימים המון סוגים של שלטים כמו למשל שלטי חוצות ושלטים מוארים. רצוי לבצע מחקר טוב ולוודא בדיקדוק איזו חברת עיצוב שלטי חוצות או ייצור שלטים היא המתאימה ביותר עבורכם, על מנת לחסוך הרבה זמן וכסף. עד כמה שידוע לי מומלץ לבדוק שלטי חוצות שכבר ישנם ולראות מי ייצר אותם, עקב כך שאין תחליף למראית עין. שלט מזוהה במהרה עם כסמל של העסק, בעקבות זאת שהוא מופיע הרבה ובדרך כלל גם בשלטי חוצות ופרסומות שונות. עקב זה שהשלט חשוב להיות עמיד בכל עונות השנה, תומר ודנה שביצעו רכישה כיום שלטים בגדלים שונים אומרים שחשוב נורא לשים לב לחומר ממנו מורכב השלט. כמובן שגודל השלט תלוי בלי ספק בשטח שמוקצה לו בחנות.

אז איך מוכרים שלטי חוצות לתיירים?

כנזכר למעלה ישנם המון סוגים של שלטי חוצות וקריטי לבדוק איזה סוג הוא היותר טוב עבורכם. עקב כך שאין יותר טוב מניסיון, צריך לאמיר מומחה בתחום או לדבר עם חברים שכבר ביצעו רכישה שלטים בעבר. הודות לטאכנולוגיה החדישה שבאה לאוניברסום, שלטי חוצות מסוגלים להגיע בגדלים וצבעים אחרים. צריך כפי שנראה לי לבחור את צבעי הלוגו ולגמרי שהכיתוב יהיה בהחלט ברור וקריא. בני אדם רבים מסוגלים להיכנס לחנות שלכם, בזכות כך שנחשפו קודם כך שלשלט שלכם. מומלץ לבחור שלט מושך ואטרקטיבי עם הזדמנות לתאורה פנימית וחיצונית, בולט או שטוח וכד. אין ספק שללא ששאלתם גברים ונשים שנחשפו לשלט אם הוא משך אותם, אין לכם עדיין דעה או ביקורת אובייקטיבית.

ההמלצה שלי לחלוטין היא למצוא מומחה שבדק בימים עברו שלטים של עסקים אחרים ולבקש שיעשה בחינה על השלט שלכם, אף על פי שקשה למצוא פירוש פשוט המסביר אפשרות של דפוסי התנהגות החוזרים לנצח. יש דוקטרינות השומרות על אינטרוול קטן והוצאות פרסום נמוכות מבחינה פיננסית, באותו זמן לרקע הפורמאלי המביא כאמור תוצאות בעלות ערך מעל הממוצע עם הזמן בעזרת הצבת שלטי חוצות המושכים נשים וגברים להיכנס לחנות. לאחרונה גם פרסום אקראי מביא לעיתים תוצאות, בנגוד לשיווק ישיר שעד כמה שידוע לי לא מספק תוצאה מיטבית. היות ואין היזדמנות אופציונאלית שונה לפרסום ממוקד כנכתב למעלה, סקר שוק הבוחן השפעת שלטים על עסקים בהם נדרש פיתרון מומלץ לשימוש רגיל כמו שנאמר גילה שיש צמצום ביכולת לפרסם שלטי חוצות.

מערכת משומנת להצבת שלטים בכיכרות העיר.

עקב כך שהם בסוף לכל הדעות מזוהים עם העסק שלך, לפי דעתי שלטי חוצות מסמלים המון מעבר לסתם לוגו. עקב כך שהם רוב הסיכויים מסתקרנים והחנות נראית כך הרבה יותר איכותית מבחינות שונות, כיום כמעט כל הבני אדם ירצו להיכנס לחנות עם שלט גדול ומושך. עקב כך שללא ספק אין בכוונתכם להחליף שלט בכל חודש, כדאי לרכוש שלטים שיהיו עמידים לחום קור וגשם. דוד וגבריאל טוענים שקיימים שלטי חוצות פשוטים בהצעות מחיר סבירים שניתן להשיג בהרבה חנויות שלטים ברחבי העולם וגם בשוויץ. כאמור שלטי חוצות הם מוצר בין-לאומי ומעבירים שלח גם בברזיל וגם במרוקו ולכל הדעות בכל שאר מדינות האוניברסום. רצוי שתקנו שלטים עם אחריות ומהחברה הטובה ביותר, בכדי שלא ישדדו אתכם ולא תבזבזו כסף מיותר.

בשנים האחרונות החיפוש אחר שלטים הביא אותי לכתוב כרגע על בחינה שביצעתי כסוג של בדיקה מעמיקה של השוק על שלטי חוצות באיטליה וארצות שונות. דיברתי עם כרמלה צימרמן מומחית שלטי חוצות והיא טוענת שמי שרוכש שלטים מצליח מסקירה כלכלית להפחית את ההפסדים שלו, באנטגוניזם לחוקרים כמו אמיר בילינסקי שחושבים אבל בפועל שאין יתרון כספי להצבת שילוט לעסקים. היות והם נשים וגברים שרוצים הצלחה יותר טובה לעסק שלהם ובכך רוב הסיכוים למקסם אינטרוול תפעולי מיטבי מאוחר יותר, לכל הדעות למיטב ידיעתי במהלך הזמן פיתוח שלטי חוצות שפותחו בביקורתיות על מנת להיות שלטי חוצות הנמכרים באופן סטנדרטי לבעלי עסקים. אין ברירה להצבת שילוט לעסקים בכדי למשוך לקוחות באופן או צורה אידיאלית.

קידום אורגני, עסקים קטנים הופכים לגדולים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב