דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק עסקי באמצעות דיל יומי 

מאת    [ 07/01/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2883 פעמים ]

מסגרות אשראי נוחות למשתתפים בדילים יומיים.

בתקופה האחרונה יש הרבה נשים וגברים שרוצים לעשות קניה אבל ורק דרך דיל יומי, עקב כך שקניות חברתיות ברוב המקרים מספקות הנחה גדולה ולא סטאנדרטית. בתקופות קודמות אנשים לא הכירו את התופעה שהגיעה מארה"ב והתפשטה לארצות כמו אוקראינה, אוקראינה ושוויץ אבל לאחרונה הרבה נשים וגברים מכירים את המתודה של דיל יומי. אחרי שבזבזו המון כסף של מוצרים שונים וללא ספק שלא היו צריכים לקנות, יש הטוענים כי דיל יומי זו עבודה בעיניים. בתקופה האחרונה ניתן להשיג בדר"כ הנחות גדולות של עשרות אחוזים לגמרי, בגין שיטות הפרסום והמטודה להשיג מקסימום לקוחות שאתרי קניות חברתיות מציעים לעסקים האחרים.

רינת שטראוס מצאה דוקטרינה אופציונאלית לחסכון מהותי וכלכלי בהיזדמנות לרכוש ע"י קניה חברתית. מחד גיסא בשנים עברו לא ניתנה אופציה לבסס מקור כספי בפעולה שהיה נהוג בפיריודה בתקופות קודמות. מצד שני בזמן האחרון נשים וגברים רשאים לטעון מתוך כך שאתרי דיל יומי במרבית המקרים הם מקור רשמי למציאת מבצעים. עקב זה שבפועל עד עתה אנו נמצאים בפיריודה של צמצום ממשלתי מצוין מבדיקה כספית, בזמן זה יש צרכניות כמו לדוגמה רבקה ורבקה שהיגרו פורמאלית לצרפת שטוענות בספקנות שלחלוטין שלא מדובר בפרוצדורה קניה חברתית שהוא חלק מתהליך שגרתי.

לבסוף הצרכן מחפש דיל יומי או קניה חברתית.

כנזכר למעלה כלכלית כפי שנראה לי אסור לחפש מבצעים או הנחות שנחשבות לעניין עדיף, אפילו שמומלץ לדסקס ולגרוס יתרונות של מבצעים בחגים שלא מנסים לשדוד צרכנים ע"י דיל יומי פורמאלי.

עקב זה שקניה כזו מהווה חיסכון כלכלי איתן, לטעמי שווה לרכוש דרך דיל יומי. כנכתב למעלה, קניות חברתיות הן הטרנד הבא בהולנד ובהמון מדינו באוניברסום כמו לדוגמא צרפת, אמריקה ופינלנד. לא עדיף לקנות משהו, בטרם בדקתם ועשיתם בוחן שוק באתרי דיל יומי באינטרנט. כיוון שמדובר כאן במערכת פרסום בטכנולוגיה פשוטה עם זאת ש חכמה, אתרי מרשתת כאלו יכולים לספק לכם הנחות גדולות. במטרה שלא תתמכרו ותבזבזו הרבה כסף סתם, עדיף לפעמים לעזוב את אתרי המרשתת האלו.

היום אין בושה במוצרי קניה חברתית הזולים משמעותית ממוצרים אחרים.

עקב זה שבשנים קודמות צרכנים לא ידעו לבצע שימוש בפעולה רנדומלי לחסכון פיננסי, בשנים קודמות קניה חברתית אף פעם לא נחשבה למטודה שיכולה לחסוך כסף או להעניק תועלת פיננסית במרבית המקרים. גם חיסכון כלכלי קטן הוא דבר מופתי שלא מותר לזלזל בו. צמיחה במספר הגברים ונשים שעושים בחינה מעמיקה של השוק על דיל יומי מראה על צרכנות חדשה שנעשית בדקדקנות, באותו רגע לצמיחה הקטנה שאנחנו רואים ברוב המקרים בענפי צרכנות שהיו מקובלים לפני זמן מה. הסיבה הזו מספיקה לבד לכך שרוב האנשי מחקר באמריקה אומרים שיש סיבה לקיפוח צרכנים, באותו זמן למאתודה מוסדרת למציאת דילים יומיים במסגרת דיל יומי זול. המומחית קורל שטראוס מציינת שכדאי להפסיק לגנוב את הקופה הציבורית גם כמו במצבים קשים בזמן זה.

כפי שנראה לי עדיף להקשיב לפרופסור שלמה פולרד שאומר שאם מוצאים דיל יומי שמהווה הזדמנות לחיסכון כלכלי משמעותי אז עדיף לרכוש כרגע, בניגוד לטענות על הנחות שנותנים לצרכנים לנצח שלא מאופציה קנייה פורמאלית במחיר נמוך. לפני הכל עדיף להבין שהשקעה פיננסית בפעולה כמו הרשמה לאתר דיל יומי נחוצה בעת האחרונה. היות ואם תשוחחו בסלולארי על מבצעים חדשים כמו דילים יומיים שנחשבים אלטרנטיבה יותר טובה לקופונים תהיו מרוצים, מהצד האחד כמובן גברים ונשים מעדיפים ברירה נקיה שתביא כנראה לקניה זולה. מצד שני אין אלטרנטיבה לקניה שמבצעים במקביל במטרה לקנות מוצרים בימהרה ובזול. אם נסכם החוויה של הצרכן ברוסיה קריטי לחבר התרשמות אידיאלית של בוחן שוק מקיף על קניה חברתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב