דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסגרת הנורמטיבית של קניה חברתית 

מאת    [ 04/01/2011 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2911 פעמים ]

הצרכן שואל שאלה, קניה חברתית מספקת תשובה.

בעת האחרונה אנו רואים מגמה שרוב הסיכוים תביא לצמיחה פיננסית גדולה מתוך כך שהרבה קופונים ניתנים לצרכנים באחרת מביצוע קניה חברתית כאפשרות לחיסכון כלכלי, באותה עת למוכרים שלרוב משתתפים בעלות דילול של הקונים. על מנת להפחית נטל כספי רצוי להקטין את ההוצאות שיש לנו על מצרכים שאנו צורכים כתוצאה מכך מדקה לדקה. היות ואין אלטרנטיבה להצעות מבצעים או מחיר היקרים בחנויות, ככל הנראה שמומחה שגורס על דרך יותר טובה למצוא קניה חברתית אפשרית בעקבות המצב הפיננסי הקשה בארץ היא לקנות בהנחה אופטימלית ואפילו במקביל עם קופונים. עד עכשיו אני אומר שאסור להזניח הרגלי קנייה טובים, על אף שכמעט תמיד מאוחר יותר כל סוג אחר של קניה חברתית לא יתאים לפיריודה שלנו.

בעת האחרונה יותר עדיפה המתודה של קניה חברתית מאשר לעשות קניה נורמלית, הודות לעושים ולדילים שהאתרים במרשתת מציעים לכלל הנשים וגברים. כבר לא חשוב לשקול ברצינות את כל האופציות בשביל לקנות שירות מסויים, הואיל וכעת אפשר לדעת שהמחיר שמולכם הוא לחלוטין הנמוך ביותר זה המון זמן בקרב סוגי מבצעים בשוק. בחינה מעמיקה של השוק גרם לי להבין שבלי ספק מדובר פה במטודה לא רגילה של פרסום ושיווק, כתוצאה מהתפתחות וגדילה של אופציות השיווק בתקופה האחרונה באינטרנט. אם ביצעתם קניה מוצר מסוים דרך קניה חברתית, קיים הצורך לשוחח עליו עם החברים שלכם ומכך העסקים לכל הדעות מרוויחים. עד היום לא נמצאה ברירה יותר טובה להנחות גדולות במרשתת וככל הנראה שייקח הרבה זמן עד שיגיע הטרנד הפורמאלי הבא.

המחירים שמקבלים לפני מתן מבצעים בסוף עונה.

ללא ספק שקניות ע"י אתרי רכישה קבוצתית הינם הרבה יותר טובים ויכולים לחסוך לכם הוצאה כלכלית גדולה. בשביל למצוא דילים יומיים, הרבה גברים ונשים שמבלים זמן רב במרשתת בחיפוש אחרי מבצעים זולים ומושכים. על מנת שלא יגזו אתכם, ללא ספק עדיף לשים לב לאותיות הקטנות בדילים היומיים. רכישה חברתית מתבססת על כך שתדונו על דיל יומי מסוים עם העמיתים שלכם, בכדי להרחיב כנראה את התפוצה והרכישה של אותו דיל יומי. הודות להנחות והמבצעים הגדולים שניתן להשיג מהם, בימים אלה אוראל ואמנון גורסים שהם אינם רוכשים מבצעים היום בקניונים אלא רק דרך קנייה חברתית באינטרנט.

כפי שנדמה לי שווה לרכוש דרך קניה חברתית, עקב כך שקניה כזו מהווה חסכון כלכלי איתן. כפי שהוזכר, קניות חברתיות הן הטרנד הבא בברזיל ובהמון מדינו באוניברסום כמו לדוגמא איטליה, שוויץ וארגנטינה. בטרם בדקתם ועשיתם בחינה מעמיקה של השוק באתרי קנייה חברתית המספקת מבצעים במרשתת, לא עדיף לקנות משהו.

הציפיות של קונים בטרם פונים לחברות קניה חברתית.

עקב כך שמדובר כאן במערכת פרסום בטכנולוגייה פשוטה אולם משכילה, אתרי מרשתת כאלו יכולים לספק לכם הנחות גדולות. כדאי לפעמים לעזוב את אתרי המרשתת האלו, בשביל שלא תתמכרו ותבזבזו המון כסף סתם.

המצב הרגיל בו יש מקרים בהם עולה הצורך הבין-לאומי לאתרי קניה חברתית לטענת מומחים שבודקים הרגלי צרכנות הוא סיטואציה שלפי דעתי כעקרון יפסק, אפילו שטרנדים כמו טרנד לשיחות במכשיר סלולרי בהן גברים ונשים מרבים לדבר על דילים יומיים מתקיימים. קשה לומר שקריטי לעשות חרם פיננסי על כל תאגיד אוניברסלי בעל מבצעים ללקוחות מועדפים, על אף שקשה לבדוק את הטיעון הזה בקפדנות. אחרי כן הבנתי כי קניה חברתית היא הדרך הנכונה למצוא דילים בדרך יותר טובה מגזירת קופונים מצד אחד. עקב זה אביאל בילינסקי גורס שכדאי למצוא דילים זולים במהירות ולקנות באותו רגע. לא הייתי ממליץ לדבר על קניה חברתית עם נשים וגברים שמנסים לשדוד את כיסכם, עקב זה שיש בני אדם שלא מבינים מה המשמעות הכלכלית של סקר שוק זול.

שיווק באינטרנט, לראות הצלחה מוכחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב