דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אישה שמכורה לאהבה - מהם המאפיינים שלה? 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 761   [ נצפה 3472 פעמים ]

אישה שמכורה לאהבה - מהם המאפיינים שלה? / מאת יואב ברנזון

 

 

מכורה לאהבה היא אישה בעלת חולשה לגברים מסויימים

 

אישה שמכורה לאהבה היא אישה שמנהלת יחסים עם גברים שעושים לה את זה. גבר שעושה לה את זה הוא גבר שמהרגע הראשון יודע לגעת בנקודות החלשות שלה ויודע לנצל אותן לצרכיו.

 

מכורה לאהבה היא אישה שמתקשה או לא יודעת כיצד להגן על עצמה, כיצד להתגונן מפני החולשה שלה לאהבה, כיצד לשלוט בצורך שלה באהבה וכיצד לדעת לבחור את הבחור הנכון ולא את הבחור "שעושה לה את זה".

 

 

 

הגבר אליו היא מתמכרת הוא תמיד הטיפוס ש"עושה לה את זה"

 

אישה שמכורה לאהבה היא אישה שאוהבת את הטיפוסים המסוכנים, הבעייתים, היצירתיים, בעלי הביטחון העצמי השופע, המוטרפים, חסרי העתיד, הלא יציבים, השקרנים והבוגדניים. היא מתאהבת בהם ומאותו הרגע היא מתקשה מאוד להשתחרר מהם כי היא מתמכרת אליהם.

 

הגברים שלא עושים לה את זה הם הגברים השפויים, היציבים, הטובים, המבינים, האמינים ו"המשעממים". אלה הגברים הנכונים לה, אבל אלה גם הגברים שהיא אינה מסוגלת להרגיש אליהם רגשות עמוקים, להתאהב בהם, להיסחף אחריהם ולהשתוקק אליהם בכל מאת האחוזים ובצורה מטורפת. 

 

 

 

אישה שמכורה לאהבה מתקשה לאהוב בצורה שפויה

 

מכורה לאהבה היא אישה שאוהבת בצורה טוטאלית - ולכן היא מכורה לאהבה. אישה רגילה היא אישה שיודעת לאהוב אבל גם יודעת מהם הגבולות של האהבה. לעומתה, המכורה לאהבה היא אישה שאינה יודעת את גבולות האהבה. היא נקרעת בין האהבה הטוטאלית והמוטרפת שלה, שגורמת לה לעשות מעשים שטותיים ולבחור את הגברים הכי לא נכונים והכי לא מתאימים לה ולצרכים שלה, לבין ההיגיון שלה, שאומר לה ללכת על הגבר הבטוח, היציב, המסודר והרציני, זה שידאג לה ושאיתו היא תוכל להיות רגועה לגבי העתיד שלה.

 

אישה שמכורה לאהבה אינה יודעת ואינה מסוגלת לאהוב בצורה שפויה, אלא רק להתאהב בצורה מוטרפת ולא הגיונית, לקחת סיכונים מטורפים בקשרים הזויים וטיפשיים, ובסופו של דבר להישאר בודדה, פגועה, מנוצלת או דחויה - ללא שום ביטחון ביחסים או משהו קונקרטי ביד.

 

 

 

אצל מכורה לאהבה - האהבה נתפסת כאהבה רק אם היא מטורפת ופוגעת, מטלטלת ונוגעת

 

לאישה שמכורה לאהבה יש תפיסה מעוותת על אהבה - היא מאמינה בכל ליבה שאהבה היא דבר מוטרף, לא פחות. לכן, כשהיא מתאהבת בגבר היא דורשת מעצמה, ממש אונסת את עצמה, ללכת עד הסוף עם האהבה שלה, גם אם היא סובלת מהיחסים קשות. מכורה לאהבה אינה מוכנה לוותר על האהבה גם כשברור לה שהיא רק נפגעת ממנה, משלמת עליה מחירים קשים ומתדרדרת בגללה.

 

מכורה לאהבה חיה בצורה חולנית ומעוותת. היא תעדיף להישאר עם בחור שפוגע בה, מנצל אותה, משתמש בה, משקר לה ומשחק בה כי היא אוהבת אותו, מאשר לעשות החלטה בריאה ולבחור גבר שמכבד אותה, מחוייב אליה ודואג לה באמת. הקושי שלה לא נובע מכך שהיא אוהבת, אלא מכך שהיא מכורה לאהבה, ומכיוון שקשה לה להיגמל מההתמכרות שלה היא נשארת עם הבחור הלא נכון - זה שממשיך לספק לה את כמויות האהבה הטוטאלית והמטלטלת לה היא זקוקה.

 

 

וטיפ לסיום: התמכרות לאהבה מובילה לסבל, פגיעה, הפסד וכישלון. הזמן מלמד את המכורים לאהבה שאין להם ברירה אלא להיגמל מההתמכרות שלהם, כי התמכרות לאהבה אינה דומה כלל לאהבה. התמכרות לאהבה זה מסע מטורף וחסר גבולות של סבל, שקר עצמי, פגיעות ופחד. 

  

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב