דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב גיבוש היסטרי - הפקה לעובדים סטלנים במיוחד 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2714 פעמים ]

תשאלו כל סטנדאפיסט מה הדבר שהכי מפחיד אותו על הבמה. התשובה שתקבלו תהיה בסגנון הזה "שאף אחד לא יצחק מהקטעים במופע". לא מזמן בערוץ עשר בתוכנית "איזה יופי" התארחה אודיה קורן. היא סיפרה כי יום אחד הוזמנה לתת הופעה בכלא לסוהרים ולעובדים. למרות רצונה להצחיק היא לא ממש הצליחה. היא תארה זאת כאחד מהרגעים הקשים שלה כאומנית, כאשר בסיום המופע דמעות היו בעיניה.

יום אחד עבדכם הנאמן התקבל לערוך ערב גיבוש בחברה ידוע. ביקשו ממני להגיע אחרי העובדים יסיימו לאכול וכך היה. כאשר הגעתי העובדים כבר היו שבעים והיו כמה שעישנו להנאתם. בעודי מתחיל את האירוע אני מרגיש כי הצוות לא ממש איתי, אני נותן את הבדיחות הטובות ביותר שלי ומה להגיד לכם  הצחוק שלהם "חיוור". סיפרתי להם את הבדיחה הטובה ביותר שאני מכיר :

" זוג נשוי נוסע באוטו בכביש בין עירוני ותופס אותם שוטר השוטר שואל את הנהג למה אתה נוסע על 160 קמ"ש - עונה לו הנהג " אדוני השוטר נסעתי רק על 110 על מה אתה מדבר" ואז אשתו פותחת את הפה ואומרת במילים הללו "אדוני השוטר מעולה שאתה מעיר לו הוא כל הזמן עם הרגל על הגז" הבעל מסתכל על אשתו ומסמן בידו כי תשתוק.

פונה שוב השוטר ושואל " ומדוע אדוני נוסע בלי חגורה" עונה לו הנהג " אדוני השוטר, ביקשתי לעצור אז עצרתי והורדתי חגורה " ואז אשתו שוב מתערבת ואומרת " אדוני השוטר איזה כיף ששמת לב, אני כל הזמן מזכירה לו תשים חגורה, תשים חגורה.. אך הוא לא מקשיב" הבעל מאבד את שלוותו ומתחיל לצרוח עליה " איך התחתנתי עם אחת כמוך .. לא מספיק שיש לי עונש בדמות חמה מכשפה למה הייתי צריך לקבל גם אישה סתומה ..." הבעל ממשיך לצעוק. השוטר לוקחת את אשתו הצידה ושואל אותה " תגידי הוא כל הזמן מתנהג כך " ואז היה משיבה לו " הוא מתנהג כך רק שהוא ש-י-כ-ו-ר"

תודו שהבדיחה מצחיקה. אבל באותו ערב גיבוש בקושי צחקו. אני מגיע אליהם כשלפתע אני מריח ריח של ... אני חושב לעצמי לא יכול להיות.. אך כן אני מריח ריח של גראס. ובשנייה אחת הכול היה לי מובן.

בעקבות "הטראומה" החלטתי לערוך ערב גיבוש היסטרי לסטלנים. ערב גיבוש שבו גם מי ששאף מלו גראס לראות עדין יצחק ויהיה שותף פעיל .

להלן רעיונות לפעילות חברתית מקורית במיוחד :

1.סדנת יוגה צחוק - נהפוך את הסטלנים לתרנגולים המטילות ביצי זהב, נערוך מעגלי צחוק שמכוח האינרציה העובדים יצחקו עד שיפלו לכיסה או לרצפה, נערוך תחרויות על "מופע סטלה" הטוב ביותר.

2.סדנת גרפולוגיה - על פי האותיות נבדוק מי מבין העובדים "הכי רחוק". מי כרגע במצב אופטימי במיוחד ומי כרגע צריך "שכטה" בשביל להירגע.

3. סדנת שפת גוף ותקשורת - נתבונן בעובדים המחזיקים סיגריה וננתח את שפת הגוף. נצחק על ההבדלים שבין נשים לגברים, וכיצד לפה יש תפקיד בחיזור (במיוחד למי שיודע להוציא מהפה עיגול).

4 סדנת משחק - אימפרוביזציה שבה ניקח את הסולנים ביותר והם צריכים להופיע בתור שוטרים והכול בג'יבריש. גם פנטומימה תהיה ואפילו תחרות בין קבוצות על "הסטלה" המוכשר ביותר.

5.סדנה משולבת - סדנה שבה נשלב בין משחקי אלתור, גרפולוגיה, ושפת גוף בין גברים לנשים. כאשר לסטלנים יהיה מקום מרכזי במופע שבו הם ינסו לעשות "רושם ראשוני" מול השופטים.

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים. כתובת האתר  http://www.graphologia.net טלפון 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב