דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקורות ללימודי קידום אתרים למתחילים 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2187 פעמים ]

מהו קידום אתרים?
קידום אתרים מהווה אוסף של פעולות אשר מטרתם לסייע לאתר להשיג חשיפה טובה יותר במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, לרבות דירוג במקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים באינטרנט, בעבור ביטויים רלוונטיים. ממחקרים רואים, שאנשים שמחפשים משהו, פונים לקישורים הראשונים שהם מקבלים במנועי החיפוש, ולרוב לא עוברים הלאה אל תוצאות שנמצאות בדפים שלאחר הדף הראשון לתוצאות. כך, במידה ובית העסק או החברה שלכם מופיעים במקומות הראשונים במנועי החיפוש, הסיכוי שלקוח פוטנציאלי יגיע אליכם, גדול יותר. במידה ויש לתוצאות אלו חיזוקים בדמוי המלצות ואזכורים חיוביים ברשתות החברתיות הרלוונטיות- גדלים גם הסיכויים כי הגולשים האנונימיים יהפכו ללקוחות של ממש.

קידום אתרים הוא תחום אשר הולך ומתפתח מאוד בארץ ובעולם בשנים האחרונות. ישנם אנשים שכל עיסוקם הוא לסייע לכם בקידום אתרכם בדרכים הרלוונטיות. כיצד אנשים אלו לומדים את התחום הזה? ניתן ללמוד קידום אתרים לבד, בדרך של ניסוי וטעייה אולם הדרך המומלצת היא להתחיל לרכוש ידע קיים. זאת ניתן לעשות באמצעות ההשתתפות בקורס מקוון או קורס פיזי בו לומדים על מנועי החיפוש, על האינטרנט ומקבלים כלים המסייעים לקידום אתר.

גוגל, ושאר אתרי מנועי החיפוש באינטרנט, מנסים, במידת מה, למנוע את מסחור האינטרנט, על כן, הדרך בה נקבע סדר הופעת הקישורים בחיפוש, נשאר וסביר להניח גם, שישאר, בגדר סוד. אחרת כל אחד ילמד כיצד להתל במנוע החיפוש ולקדם אתר שאינו מספק את חווית המשתמש הראויה מצד הגולש. 

המנהלים שבינינו עשויים למצוא סמינרים שעוסקים בקידום אתרים. אלו סמינר בני יום אחד, שבהם לומדים מעט על הנושא ורוכשים ידע בסיסי המספיק לצורך ניהול עבודת פרילנסרים המסייעים בקידום האתר. חלק מהמקומות המציעים סמינר קצר, מציעים לימודי המשך מקיפים יותר, דהיינו קורס מקיף בנושאי קידום אתרים, כך, מי שעבר את הסמינר יכול להמשיך הלאה אל הקורס, במידה שהתחום מעניין אותו והוא רוצה לרכוש ידע נוסף. אפשרות נוספת היא לקבל ייעוץ שוטף במסגרת בנק שעות מיועץ הבקיא בתחומים הללו.

קורסי קידום אתרים אפשר ללמוד במרכזים שונים ברחבי הארץ. לרוב ההיקף של הקורסים האלו אינו גדול במיוחד, ונע סביב מאה שעות פרונטאליות עם מרצים, ועוד שעות של התנסות בפועל, עם מדריכים ויועצים, כדי לרכוש ידע בשטח וניסיון, נוסף על הידע הפורמאלי. ישנם קורסים קצרים יותר, בעלי היקף שעות של כחמישים שעות פרונטאליות, ומספר שעות של ניסיון בפועל.

מה לומדים במסגרת קורס קידום אתרים? ישנם נושאים רבים וכל מכללה בוחרת את התחום בו היא מעוניינת להעביר דגשים בהתאם לתחומי ההתמחות של המרצים. אולם לרבים מהמכללות והסילבוסים ישנו מכנה משותף. ודאי תמצאו כי במקומות רבים  לומדים להכיר את רשת האינטרנט, לומדים מושגי יסוד שונים החשובים לקידום אתרים, מחקר מילות מפתח, שיווק ברשתות החברתיות ועוד. כיום אפשר להשתתף בקורס בקידום אתרים במרכזים ובמכללות שונות, לרבות, אס.אי.או קולג', הקורס לניו מדיה בשיתוף פאבל ישראלסקי, מכללת ג'ון ברייס, מטריקס, מדיאטק הייטק, מכללת נס טכנולוגיות ועוד. 

 

איתן יריב, מבעלי WAO שיווק באינטרנט המספקת  שירותי שיווק באינטרנט ובכללם שיווק ברשתות חברתיות, קידום באינטרנט ופרסום PPC בגוגל


אהבתם את המאמר? עקבו אחר פעילות החברה וחדשות מהתחום בדף הפייסבוק של WAO ובערוץ הטוויטר או גוגל + של איתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב