דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולקסווגן ישראל 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 4634 פעמים ]

כל בעל רכב יודע שאחוז ניכר מהוצאות הרכב שלנו מופנה לטובת תחזוקתו במוסך. בין אם מדובר בתיקון פחחות קל ובין אם מדובר בטיפול מורכב הכולל החלפה של המנוע, כל ביקור במוסך עולה לא מעט כסף. עובדה זו גורמת לאנשים רבים להעדיף מוסכים פרטיים על פני מוסכי יבואן, שם המחירים זולים יותר. במאמר הבא תמצאו את כל ההסברים לפערים המשמעותיים במחירים בין סוגי המוסכים השונים, מידע על פולקסווגן ישראל ומתי עדיף להביא את הרכב למוסך יבואן.

סוגי מוסכים והסיבות לפערי המחירים ביניהם

את סוגי המוסכים בארץ ניתן לחלק לשתי קטגוריות עיקריות: מוסכים עם רישיון משרד התחבורה ומוסכים פיראטיים, ללא רישיון. אולם גם בקטגוריית המוסכים המורשים ישנה חלוקה פנימית: מוסכי יבואן, מוסכי רשת המוסמכים על-ידי היבואן ומוסכים פרטיים.

המוסכים הפיראטיים הם הזולים מכולם, אך באותה נשימה הם גם המסוכנים מכולם. העבודה בהם מתבצעת ללא פיקוח של משרד התחבורה, על-ידי עובדים ללא הכשרה מתאימה ועם חלפים שאינם מקוריים, גנובים או לקוחים מרכבים שעברו תאונת דרכים.

מוסכי היבואן ומוסכי הרשת הם המוסכים היקרים ביותר, גם בהשוואה למוסכים הפרטיים הפועלים ברישיון. אם למשל יש בבעלותכם רכב מסוג פולקסווגן, סביר להניח שכל טיפול שתבצעו במוסך פולקסווגן יעלה הרבה יותר מאשר במוסך פרטי. יש לכך מספר סיבות: ראשית, מוסך פולקסווגן עושה שימוש אך ורק בחלפים מקוריים מתוצרת פולקסווגן. מנגד, במוסך פרטי לעיתים רבות עושים שימוש בחלפים שאינם מקוריים, שהם זולים יותר. שנית, עלות הפעלתו של מוסך פולקסווגן היא יקרה בהרבה מעלות הפעלתו של מוסך פרטי. סוכנות פולקסווגן נדרשת לרכוש מתקנים וציוד עבודה ייעודי לרכבי פולקסווגן, שהוא יקר יותר. מוסך פולקסווגן נדרש לשלוח את עובדיו להשתלמויות מקצועיות המיוחדות לרכבי פולקסווגן. ומעל לכל, מוסך פולקסווגן מחויב לרכוש את הידע המקצועי ישירות מחברת פולקסווגן, שעלותו גבוהה במיוחד.

מוסך מורשה (יבואן או מוסך פרטי)

אין ספק שבמוסך יבואן, כמו מוסך פולקסווגן, תקבלו את השירות המקצועי והמתאים ביותר לרכב הפולקסווגן שברשותכם. אולם נוכח הפערים המשמעותיים בעלויות הטיפול במוסך פולקסווגן לעומת מוסך פרטי מורשה, חשוב להבהיר שישנם טיפולים שאותם ניתן לבצע במוסך פרטי ולקבל שירות ועבודה באיכות שלא נופלת מזו של מוסך פולקסווגן. כך למשל, תיקונים קוסמטיים פשוטים ניתן לתקן אצל כל פחח, ואין צורך לשלם פי כמה וכמה עבור טיפול פחחות במוסך פולקסווגן.

אולם אם מדובר בטיפולים שוטפים או בתיקונים מורכבים יותר, מומלץ לבצעם אך ורק במוסך פולקסווגן. רק מוסך פולקסווגן שמורשה על-ידי פולקסווגן, מכיר את הוראות היצרן הייחודיות לרכבי פולקסווגן ועושה שימוש במסננים ובמצתים מתאימים. רק במוסך פולקסווגן תוכלו ליהנות מהנחות בעלות הטיפול או בטיפולים ללא כל תשלום, במידה ופולקסווגן תודיע על תקלה סדרתית בכל רכביה (אין הכוונה ל- recallמסיבות בטיחותיות). ומעל לכל, רק במוסך פולקסווגן אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם כתובת אחת ברורה לכל בעיה, מענה או טענה. גם אם לאחר הטיפול במוסך פולקסווגן הבעיה חוזרת ונשנית, תהיו בטוחים שהצוות במוסך ישלים או יבצע שוב את הטיפול ברכבכם ללא כל תוספת במחיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב