דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיש למטבח 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2702 פעמים ]

הסטייל נכנס גם למטבח: מטבחים מעוצבים הם מילת המפתח בכל שיפוץ או בנייה חדשה. אם פעם המטבח היה קטן ומיועד למבשל בלבד, כיום הפכו מטבחים מעוצבים לחלק בלתי נפרד מהבית – פתוחים לחלל או מטבחים מעוצבים המשולבים עם בר לאירוח או עם פינת אוכל בחדר אחד. גם הגודל של מטבחים מעוצבים הלך והתרחב, ומפיסת שיש קטנה הפכה פינת העבודה לגדולה ורחבה יותר, לעתים כולל אי עבודה נפרד באמצע החדר.

 

כיום נהוג לתת תשומת לב מיוחדת לנושא של מטבחים מעוצבים. אם מבחינת חומרים איכותיים בבניית מטבחים מעוצבים, ואפילו הקפדה על איכות הפרזול של ידיות מעוצבות לארונות, או פנייה לנגריות קטנות ליצירת מטבחים מעוצבים על פי הזמנה אישית, ועד מטבחים מעוצבים מבית היוצר של מעצבי על נחשבים.

 

הטרנדים בענף של מטבחים מעוצבים באים וחולפים, ולכן כדאי קודם כל לשים דגש על פרקטיקה ועל טעמכם האישי לפני שאתם מתמסרים לגמרי לאופנה רגעית שאינכם שלמים איתה. מטבחים מעוצבים שתואמים לטעמכם האישי ילוו אתכם כל החיים, לכן בחרו שיש למטבח שתאהבו ולא מטבחים מעוצבים אולטרה-חדשניים שנשאו חן בעיניכם רק משום היותם עדכניים כמו יצאו מגיליון עיצוב, מראם אולי יתיישן בעיניכם וחינו יסור בתוך שנים ספורות. והפרקטיקה ונוחות השימוש, הלא הן החשובות יותר מכל גם כשמדובר על מטבחים מעוצבים, שכן בלעדיהם יהיה המטבח עזוב וללא שימוש, בבחינת "לראותו בלבד".

 

מטבחים מעוצבים: מגמות וטרנדים

 

טרנד אחד הוא מטבחים מעוצבים בסגנון רטרו, כלומר, מטבחים כפריים, טבעיים יותר, בלי להסתיר יותר מדי את צבע העץ תחת צבעים עזים. מטבחים מעוצבים שכאלו משדרים מסורת ומשפחתיות, והינם סביבה מזמינה ואינטימית. עם זאת, מטבחים מעוצבים רבים שואבים מן הסגנונות המודרניים – למשל, קווים מעוגלים, עיצוב נקי, שילוב צבע עז וחזק עם לבן (הסגול הוא השחור החדש בימינו בכל הנוגע למטבחים מעוצבים) וכן הלאה.

 

ויטרינות הן עוד דבר שחוזר לאופנה ביצירת מטבחים מעוצבים. דלתות זכוכית המאפשרות הצצה אל כלים נאים ואל חומרי גלם איכותיים. דרך אלטרנטיבית להסתיר את המצוי בארונות מטבחים מעוצבים אינו בעזרת שימוש בדלתות אטומות, כי אם הדפסה של תמונות מעוצבות על הדלתות. לרוב יהיו אלו אימאג'ים מודרניים, המשווים למטבח מראה שיקי, מסוגנן ואופנתי.

 

חומרים חדשים גם הם נכנסים אל מטבחים מעוצבים, למשל שילוב של אבני סברובסקי בידיות הארונות. את המראה של אותם מטבחים מעוצבים משלים חיפוי הקירות, שכיום ניתן להשיג גם בדוגמאות פסיפס, בצבעים מטאליים, בדגם חלוקי נחל או אבן טבעית, ואפילו מאויר.

 

יש לזכור, לא רק המראה החיצוני ותחלופות האופנה הביאו ליצירת מטבחים מעוצבים. גם אופן העבודה במטבח הלך והשתנה עם הזמן, ונכנסו לשימוש יותר ויותר כלים חשמליים חדשים כגון מיקרוגל, אופה לחם, מדיח כלים, סיר שמן לטיגון עמוק, ואפילו מכונת גלידה ביתית או מכונת פסטה. לכל אלו נדרש מקום, ועל כן מטבחים מעוצבים מנסים לסלק מן הדרך את עומס המכשירים השונים לתוך מקומות אחסון מתאימים, חלקם נשלפים החוצה במידת הצורך. שיש למטבח ניתן להשיג טבעי או שיש קיסר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב