דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרד סייל - האמת (לדעתי) על משפטי מכירה 

מאת    [ 29/12/2010 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 6374 פעמים ]

כל המחשבה הזאת התחילה בסטטוס קצר שכתבתי לפני יומיים:

בכל פעם שמשווקי קורס מבטיחים לגלות לי את הסודות של תחום זה או אחר - אני מאבדת אמון.

זה כמו שלעולם לא אבטח במי שמתחיל את המשפט במילים "תאמיני לי".

התגובות לסטטוס לא איחרו לבוא, והן עדיין מצטברות בכמויות. כנראה שחוללתי סערה בכוס התה של פייסבוק. שחררתי שד קטן  מהבקבוק..

 

בין התגובות היו כמה ראויות לציון:

שרית אמיתי אמרה:

אני דוקא חושבת שהכוונות של אלו שמבטיחים לגלות את סודות תחומם הן טובות ושיש להם באמת ערך שהם מאמינים בו ורוצים לתרום אותו. הבעיה היא דוקא במשתתפי הקורס, שלא תמיד מבינים שידע לא עושה את כל ההבדל. לא מספיק ללמוד, צריך לתרגל ולהתאמן על הדברים בשביל להפיק את התוצאות הרצויות.

וצדקה במידה מסויימת - מכיוון שהמוכנות ליישם היא שעושה את ההבדל.

 

מיכל בראון הוסיפה כי:

 

קיבלתי רשימת 100 "מילות כוח" והסודות כיככבו שם בגדול. אבל אני, מה לעשות, בנאדם סקפטי, ודווקא שאומרים לי שהולכים לגלות לי סוד, אני יודעת שאין שם שום סוד.

דווקא כשמישהו מתחיל במשפט שאומר "זה לא סוד ש.." אני פותחת אוזניים.

והוסיפה מימד חדש לדיון.

 

אשר חברוני הוסיף את נקודת המבט האישית:

תכלס לא משנה איך תגדירי אותם אבל יש משפטים ומילים שמפרסמים חושבים שזה עוזר להכניס את הלקוח למצב שהוא חושב שהוא הולך להפסיד משהו אם לא יקנה עכשיו!...

אני מוכן להפסיד עכשיו ולהרויח אחר כך....

למשל בכל פעם שבא אלי סוכן של חברת תש...קורת כזאת אחרת ומציע לי מבצע של פעם בחיים עם מחירים ברצפה שהיום זה היום האחרון שלו וממש כדאי לי לחתום לא להפסיד...

אני אומר תודה ושלום מחר בטוח יהיה מבצע חדש חסר תקדים....

וכאן הבנתי לאן אני חותרת עם הדיון הזה.

לדיון בערכו של מותג,ובערכים אשר אנחנו מייחסים לו במשפטי המכירה שלנו.

 

כולנו צרכנים אינטיליגנטיים, ואנחנו חייבים להבין שהלקוחות שלנו - לא פחות אינטיליגנטיים מאיתנו. לדעתי - שיווק אגרסיבי במשפטים של "רק היום" ו"חיסול המלאי" יכול להביא אותך ...עד נקודה מסויימת - אבל רק עד שם.

מכירת קורס תוך הבטחה לגלות את ה"סודות" נכנסת בעיניי לאותה קטגוריה -

קטגוריית העסקים שלא בונים על לקוחות חוזרים.

 

אבל מה?

 

שמותג בונים מלקוחות חוזרים, ואם אנחנו רוצים שאנשים יאמינו במותג שלנו ויהיו מוכנים לשלם עליו כמה שהוא באמת שווה - אנו חייבים להמעיט את השימוש במונחים אלה. מונחי "הרד סייל".

 

לקוח שהגיע ללמוד את הסודות שלנו בסדנה, אין לו סיבה לחזור לעוד סדנה, או לשכור את שירותינו לאחר שגילה את הסודות.

לקוח שקנה מוצר במכירת "חיסול" - לא יאמין לנו בפעם הבאה שנרצה למכור לו במחיר טוב, או שלא ירצה לשלם את המחיר המלא והנכון של המוצר.

 

יש מתנגדים?

(אני אובג'קשיינז?)

 

* רשימת התגובות המלאה כאן:

http://www.facebook.com/michal.moreno/posts/155191381196032

מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב