דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיגון ומצלמות אבטחה 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 752   [ נצפה 2038 פעמים ]

מיגון בתים

לצערנו, בתקופה בה אנו חיים, תקופה בה ישנה עלייה ברמת האלימות והפשיעה, אין לנו אפשרות להותיר את הנכסים היקרים לנו ללא מיגון. בעבר, אמצעי המיגון העיקריים היו סורגים ודלתות ביטחון. גם היום אמצעים אלה חשובים מאוד למיגון הבית, אולם הם לא מספקים. היום פורצים רבים מאובזרים בכלים המאפשרים להם לחתוך כמעט כל סורג, ובאמצעים המאפשרים להם לפרוץ כמעט כל דלת.

לשמחתנו, הקדמה וההתפתחות הטכנולוגית של העידן בו אנו חיים, מאפשרות לנו להגן על נכסינו באמצעים מתקדמים יותר, אשר יכולים לסייע מאוד במניעת הפגיעה הפיזית ברכושנו ובהגברת הביטחון האישי שלנו ושל יקירינו.

ישנן שתי דרכים מתקדמות עיקריות למיגון הבית והעסק:

·         התקנת מערכות אזעקה – מערכות אשר גם מהוות גורם הרתעה בפני הפורצים וגם מתריעות על כל ניסיון פריצה למקום.

·         התקנת מצלמות אבטחה – מצלמות אשר מעבירות מידע על המתרחש בבית או בעסק בזמן אמת ובעזרתן ניתן פעמים רבות גם לזהות את הפורצים.

יעילותן של שתי הדרכים הללו גבוהה מאוד. כך, למשל, מחקרים מצאו כי הסיכוי שיפרצו לבית שלא מותקנת בו מערכת אזעקה גבוה פי 3.5 מהסיכוי שיפרצו לבית שמותקנת בו מערכת כזאת. מצלמות האבטחה מוסיפות את יתרון אפשרות הזיהוי של הפורצים, בין אם הצליחו לבצע את זממם ובין אם לאו.

לסיכום, בעידן המודרני שבו הטכנולוגיה נותנת את הטון, לצורך במיגון הבית והעסק יש פתרון. באתר זה תקבלו מידע חשוב בנושא דרכי המיגון שהוזכרו לעיל, בתקווה שהן לא תצטרכנה לעמוד למבחן. לנו זה חשוב, היו בטוחים.

מיגון

בעידן שבו אחוזי הפשיעה גבוהים למדיי, אין ספק כי מיגון הבית הוא נושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת. כשאנחנו מדברים על מיגון הבית, אנחנו מתכוונים גם למיגון סביבת הבית, הכוללת לא רק את החצר, אלא גם את הרחוב ואת השכונה. זאת, כי מיגון מקיף שכזה יפחית בוודאות את הסיכוי שפורץ יוכל להגיע אל הבית הפרטי שלכם.

מיגון השכונה – למה הכוונה?

מיגון השכונה מתחיל בתושביה. התארגנות מסודרת של תושבים היוצרים סיירת ביטחון, יכולה לסכל אחוז גבוה של פריצות מתוכננות. אם אתם יודעים על סיירת כזאת, זה הזמן להצטרף, כי הצטרפותכם עוזרת גם לשמירה על ביטחונכם האישי, ועל ביטחון יקיריכם.

מיגון החצר – לא פחות, רק יותר

מיגון החצר, שעד לא מזמן הסתכם בתליית שלט "זהירות, כלב בחצר", שינה את פניו בשנים האחרונות, משום שהשלט, וגם הכלב, אם יש, כבר מזמן לא מרתיעים פורצים. אמנם, תריס חשמלי המותקן בדלת היציאה לחצר וכן גדר יציבה ועומדת, יכולים גם הם לסייע רבות במיגון הבית (משום שפורצים תמיד יעדיפו לחפש בית שהגישה אליו מצריכה כמה שפחות מאמץ), אולם לא תמיד זה מספיק. היום הרבה אנשים מבצעים את מיגון החצר באמצעות גלאי תנועה המחוברים למערכת אזעקה. אם הגלאים מזהים תנועה בחצר, המערכת מופעלת ומתחילה לצפצף, ואם היא מחוברת למוקד אבטחה – שולחת אליו הודעה. לאחר בירור עם בעל הבית ובמידת הצורך - נשלח למקום סייר.

מיגון הבית הפרטי – פתרון לא יקר ומציאותי

הפתרון היעיל ביותר למיגון פנים הבית הוא התקנת מערכת אזעקה. יש היום מערכות אזעקה אלחוטיות, שאינן מורגשות כלל בפנים הבית, וגם את מערכות האזעקה הקוויות ניתן להסתיר אם מתקינים אותן נכון. מערכת האזעקה מורכבת מגלאי נפח ומגלאי תנועה, וברגע שהגלאים מזהים תנועה – המערכת נדרכת ומתחילה לצפצף. חשוב מאוד לחבר את מערכת האזעקה למוקד, כי כך מוקד האבטחה יכול לקבל התראה על הפעלת המערכת, ובמידת הצורך יישלח למקום סייר שיבדוק את פשר העניין. במידת הצורך – יזעיק את המשטרה. במידה שלא יהיה צורך כזה – תקבלו הודעת הרגעה מהמוקד.

פתרון נוסף למיגון הבית הוא התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, המאפשרות לכם לראות בדיעבד או בזמן אמת, מה קורה בבית ובסביבותיו. פתרון זה הוא אמנם יקר יותר, אולם הוא מאפשר לכם לדעת כל הזמן מה קורה בבית הפרטי שלכם, וכל אימת שיש לכם זמן – לוודא שהכול שם בסדר. מצלמות האבטחה יעילות במיוחד כשמשאירים את הילדים לבד בבית או כשרוצים לוודא שעובד או מטפל שאתם מעסיקים מבצע את עבודתו נאמנה.


ירון הראל - מומחה מיגון ומערכות הגנה לבתים ועסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב