דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צלמים לאירועים 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 1119   [ נצפה 1905 פעמים ]

צלמים לאירועים

תמונה אחת שווה אלף מילים – אותו המשפט שאנחנו שומעים כל החיים מתגלה בצדדים הכי יפים או הכי מכוערים שלו באירועים אותם נרצה לזכור הכי הרבה. כל אירוע משמח כגון חתונה, בר מצווה, אירועים עסקיים או ברית הם אירועים שנרצה לזכור ולהנציח בכלים העומדים לרשותנו. אחד הכלים החזקים ביותר להנצחת הרגע הוא צילום האירועים המקצועי. ההבדל בין צלם אירועים מקצועי ומיומן לצלם לא איכותי יכול להיות הבדל של שמיים וארץ – הבדל שתשלמו עליו במשך כל חייכם כשתסתכלו על התמונות מהאלבום של האירוע ותזכרו בנוסטלגיה באירוע המשמח.

מתוך ההבנה הזאת ביצענו סינון קפדני של מאות הצלמים וחברות הצילום שמציעים את עצמם להנצחת האירוע שלכם. על ידי מילוי הטופס הקצר שמופיע בצד ימין של המסך תוכלו להשאיר את פרטי ההתקשרות שלכם ואת ההעדפות המקצועיות בנוגע לצילום האירוע המיוחד שלכם, ואנו נדאג שצלמי האירועים הטובים והמנוסים ביותר שמסוגלים לעמוד בדרישות שלכם ולהציע את המחיר ההוגן ביותר יחזרו אליכם בהקדם.

תיק עבודות

אחד הדברים שמעידים על איכותו של הצלם הוא תיק העבודות שלו. לכל צלם יש תיק עבודות בו הוא מציג את התמונות היפות ביותר שלו. החוכמה היא להוציא תצלומים מקצועיים ויפים בכל אירוע ולא רק להציג את העבודות המובחרות. כמובן שתיק העבודות של הצלם הוא כרטיס הביקור שלו והנוצות הכי יפות בהן הוא מתהדר, אך חשוב לראות גם את הדוגמאות העדכניות ביותר, ואת התמונות שהוא לאו דווקא בוחר להציג בכדי לקבל תמונה שלמה וברורה יותר אודות איכות הצילום ויכולת ההנצחה של הצלם.

ניסיון

בדרך כלל שנות הניסיון של הצלם מעידות באופן ישיר על איכות הצילום והמקצועיות של הצלם. צלם מתחיל שהרגע נכנס לשוק צילום האירועים בדרך כלל לא יתפוס את הדקויות הקטנות שהופכות צלם לאמן. מומלץ לא להתפשר על איכות ולהשאיר לצלמים המתחילים את העבודות שלא נשארות איתכם לאורך כל החיים. אירוע חד פעמי ומשמח כל כך יש לצלם בצורה הטובה והמקצועית ביותר, בצורה שתגרום לכם לפתוח את האלבום ולחייך בכל פעם מחדש.

ציוד

בין אם מדובר בצילומי סטילס או בצילומי וידאו, בעריכה או בהדפסה וייצור, לציוד שנעשה בו שימוש יש השפעה ישירה ומכרעת על האיכות של התוצר הסופי. מי שמבין בתחום הצילום או בציוד צילום יכול לבדוק את הציוד המקצועי שהצלמים, העורכים והמדפיסים עושים בו שימוש. חשוב לוודא שהציוד הוא מהשורה הראשונה, ושאיכות הצילום לא תיפגם בגלל מצלמה ישנה, צמצם חורק או פלאש לא מכוון.

ייחודיות ומקוריות

חלק מהצלמים מתאפיינים ברעיונות מקוריים ומיוחדים לכל אירוע ושמחה. הפקה של סרטון תדמית לבעלי השמחה, מסגרות צילום ייחודיות, סרטון בר מצווה או חתונה ועוד.. צלם מקורי יוסיף נופך אחר ומעניין לאירוע שלכם, יחדש ויפתיע את האורחים, המוזמנים ובעלי השמחה. רעיונות מקוריים תמיד מתקבלים בברכה, אך חשוב לבדוק שהם לא באים על חשבון הצילום הרגיל והסטנדרטי של הערב שבסופו של דבר מנציח את האורחים ואת מהלך הערב על סדרו.

מוצרים משלימים

חלק מחברות הצילום והצלמים מציעים מוצרים משלימים שקשורים לתחום ההתמחות שלהם במטרה להעשיר את הערב. בחלק מהחברות תוכלו למצוא שירותי הדפסה על מגנטים במהלך האירוע עצמו. הדפסה על מגנטים של תמונה עם חתן או כלת השמחה משאירים לאורחים טעם טוב מהחתונה ומזכרת מוחשית אותה הם יכולים לקחת הביתה ולתלות על המקרר. בחלק מחברות הצילום ניתן לקבל שירותי צילום על חצובה, מצלמת אויר נעה, צילום אמנותי ועוד. אם אתם רוצים לחדש ולהפתיע, כדאי לבדוק את הרעיונות המקוריים ואת המוצרים המשלימים שמציעות חברות הצילום השונות, ולבחור את ההשלמה המיוחדת בשבילכם.

אלבום אירוע

אלבום האירוע הוא דבר שנשאר אצלכם לכל החיים ומזכיר לכם את הרגעים היפים ביותר, גם בעוד עשרים, שלושים וארבעים שנה. ראשית, מומלץ לבחון מספר אלבומי אירוע שהנפיק הצלם או חברת הצילום איתה אתם שוקלים לעבוד. חשוב לשים לב לא רק לאיכות הצילום ולהרגשה הכללית שהאלבום נותן, אלא גם לעיצוב הפיזי של האלבום עצמו – כריכה, עימוד פנימי, הערות ועוד. בחלק מחברות הצילום תוכלו לקבל שירותי עיצוב מקצועיים של מעצבים מדופלמים שיכינו עבורכם את האלבום האיכותי והמושקע ביותר.

לימוד מקדים – צילום אירועים עסקיים

כשמדובר בצילום של אירועים עסקיים, מטרת הצילום, ומתוכה גם מהות הצילום, משתנה לגמרי. בניגוד לאירועי שמחות כמו חתונה או בר מצווה, צילום באירועים עסקיים יהיה כלי שיווקי תדמיתי שיכול להעביר את הרגשת המכובדות וההצלחה גם לאורחים שלא הגיעו (או שלא הוזמנו). כשבוחרים צלם לאירוע עסקי מומלץ לבחור צלם שמתמחה בתמונות תדמית, בצלם שיודע לספר סיפור הצלחה של חברה דרך תמונות ובדרך בלתי אמצעית.

צלם אירועים עסקיים חייב לערוך את שיעורי הבית המתאימים לפני שהוא מגיע לאירוע. צילום אקראי של כל המוזמנים לא משרת את מטרות הצילום, ולא נותן תועלת למזמין השירות. כשמדובר באירוע עסקי, הצלם צריך להכיר את אופי החברה, את הנפשות הפועלות, את מוקדי הצילום העיקריים בהם הוא צריך להתמקד, ואת האווירה הכללית שעליו לשדר.

מקצועיות (לבוש אווירה)

צלם שמגיע לאירוע מכובד באווירה מרושלת הוא צלם לא מקצועי. חלק מהצלמים נוטים לחשוב שבגלל שהם מאחורי עדשת המצלמה הם הופכים להיות בלתי נראים, אך לא כך הדבר. למעשה, בגלל שמדובר באורחים לא רגילים, שבאים לספק שירות ולא להתארח, הם עשויים להיות אף בולטים יותר משאר האורחים באירוע. מומלץ לבקש מחברת הצילום או מהצלמים עצמם להגיע בלבוש אחיד ומכובד לאירוע, ולהתנהג בהתאם לאווירה המכובדת של האירוע. בחור עם עדשה, ג'ינס וחולצה שחורה תמיד יבלוט על רקע השמלות המעוצבות, החליפות המכובדות והתלבושות המגונדרות.

אווירה נינוחה

רבים מהאורחים מתביישים להצטלם ומרגישים שלא בנוח אל מול העדשה. צלם מקצועי הוא כזה שיודע להוציא את המרב מכל אורח. גם האורחים שלא אוהבים שמצלמים אותם הם חברים של בעלי השמחה, וכל בעל שמחה ירצה לזכור גם את נוכחותם של האורחים הללו באירוע שלו. אחת המטרות הגדולות של הצלם היא לשחרר את האווירה התקועה שחש האורח שלא אוהב להצטלם, ולתפוס אותו במצב הכי נוח ורגוע שלו. בחלק מהמקרים הצלם מצליח לתפוס את האורחים הברחנים במצבים בהם הם לא שמים לב שמצלמים אותם, ובכך לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – גם לצלם את האורח החמקן, וגם לתפוס אותו במצב טבעי ונינוח, רגע במציאות שקפא במקום.

המחיר

בין כל ההוצאות של האירוע, אמנם הצילום לא תופס את הנפח הגדול ביותר, אך גם הוא מרכיב משמעותי במספר הסופי אותו נצטרך לשלם. כשבוחרים את הצלמים הטובים ביותר, יש לקחת בחשבון ששירות טוב עולה יותר, במיוחד אם בעלי השמחה מחליטים להזמין מוצרים משלימים להעשרת האווירה. עם זאת, כדאי לערוך סקר שוק ולצמצם את הבחירה בין שלוש החברות או הצלמים המובילים באיכות מבחינתכם. אחרי שצמצמתם את האפשרויות מגיע שלב המיקוח והתמחור. כשיש לכם ביד שלושה צלמים שאתם יודעים שיספקו את אותה האיכות, אפשר לתת להם להתמודד על המחיר ולהוזיל אותו עד כמה שאפשר. אחת מהשיטות היא לקבל הצעת מחיר מחברת הצילום המועדפת פחות, ואיתה להגיע לחברת הצילום המועדפת עליכם. החברה המועדפת בוודאי תרצה לקחת את העבודה, גם אם מדובר בהוזלה משמעותית במחיר. שיטה זו מאפשרת לכם לצאת מנצחים מכאן ומכאן – הן מבחינת המחיר והן מבחינת איכות הצילום.

אם אתם מתלבטים ולא יודעים איך למצוא את הידיים והרגליים שלכם בתוך ים הצלמים וחברות הצילום שמציעים את שירותי הצילום שלכם, אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס שמופיע מימין ואנו כבר נתרוצץ עבורכם. לאור הסינון הקפדני של המחיר והאיכות של הצלמים, אנו בטוחים כי תקבלו את המחיר הטוב ביותר בשביל השירות האיכותי ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב