דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נקודות שטוב להכיר לקראת תהליך האימון 

מאת    [ 27/12/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1845 פעמים ]

סוגי המאמנים האישיים האימון האישי העסקי. אימון זה נועד לאנשים שכבר מריצים עסק משלהם, או לאלה המעוניינים לפתוח עסק חדש. מאמן אישי בתחום העסקי אמור להגיע מרקע דומה על מנת שיוכל לספק עזרה טכנית ומקצועית נוסף על העזרה הפרטנית.

תחום נוסף באימון האישי הוא אימון משפחתי. אימון זה נועד להורים, ילדים, או משפחות שלמות ועוסק בתחומי המשפחה השונים. אימון שכזה נפוץ בעת משברים משפחתיים, מעברים דראסטיים של מקום מגורים או מתוך רצון לשיפור היחסים בתוך המשפחה.

תחום שלישי של האימון האישי הוא התחום החברתי – התנהגותי. בתחום זה מעניק המאמן האישי כלים להתמודדות עם מצבים חברתיים מורכבים, ונותן דגש על הגדרות עצמיות, תכונות אופי קיימות, ושינויי התנהגות רצויים.
איסוף הידע השלב הראשון בדרך אל ההצלחה בשיטת האימון האישי הוא שלב איסוף הידע. שלב זה נועד הן עברו המאמן והן עבור המאומן. המאמן דורש מתלמידו לאסוף את נקודות השיא בחייו ולקבל תמונת מצב בהירה לגבי עצמו. בשלב זה המאומן בוחן את חייו לאחור, את הישגיו המשמעותיים, את כישלונותיו המשמעותיים ואת הרצונות שמומשו או לא מומשו. הוא בוחן ומסכם את השפעותיו על הסביבה, המשפחה, החברים, ובנות הזוג. בשלב זה נבחנים השיפורים המשמעותיים שהושגו, ונקודות החוזק והקושי בחייו של המאומן. כל פרט שיכול להיות לעזר ולספק מידע נוסף על קווי דמותו הכלליים של המאומן הוא חיוני בשלב איסוף המידע משום ששלב זה מהווה את הבסיס לכל תהליך בניית האימון. איסוף הידע מאפשר למאומן, בעזרתו ובהכוונתו של המאומן להתגבש על קווי אופי כלליים, ולחדש את ההגדרות העצמיות שלו בצורה שתתאם את המציאות. ייעוץ אישי תחום הקואוצ'ינג, או בשמו העברי הייעוץ האישי התפתח מאוד בשנים האחרונות. בתכניות הטלויזיה, בשידורי הרדיו, בפרסומות ברחוב, בכל מקום ניתן לראות אימונים אישיים בתחומי החיים השונים. בדיוק כמו בספורט, על מנת להצליח ומהר, יש צורך במאמן, שמכיר את המקום שאתה נמצא בו, רואה מגבוה את המקומות שקשה לך איתם, את החוסרים, את נקודות החוזק, ואת הדרך שבה אתה הולך, ומאמן אותך בדרך אל ההצלחה האישית.
אימון אישי הוא ייעוץ הניתן בכל תחומי החיים, מכסף ועבודה, דרך לימודים וניהול משפחה, ועד לניהול עסק ועובדים. הייעוץ האישי יכול להתקיים כסדרת מפגשים קבועים, או כייעוץ חד פעמי. הייעוץ יכול להיערך בבית, בבית קפה, בבית המייעץ ובכל מקום שנראה לנכון. בנוסף, ניתן לערוך אימוני ייעוץ אישי עם קואוצ'ר לזוגות, משפחות, קבוצות, ואף קהילות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב