דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבצעים לקראת חג המולד. 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 2593 פעמים ]

למה כ"כ משתלם לקנות בחג-המולד?

בעשור האחרון נתקלתי בהרבה הנחות במרכזי הקניות ורציתי לגרוס דבר אחד כדאי כ"כ. כשמציעים לכם הנחות,  צריך לעשות בדיקה מעמיקה של השוק ולוודא את האותיות הקטנות על דיל יומי. הנחה מסוגלת להיות אוניברסלית או פתוחה לכולם, אולם אבל למעשה היא יכולה להיות רק לבני אדם שהם חברי מועדון ולדעתי לא לכל לקוח רגיל. כיוון שעתה מחיר המוצר הרבה יותר זול,  כאמור מבצעים מסוגלים לגרום לכם לעיתים לבזבז יותר כסף ממה שבדרך כלל תכננתם. הנחה מסוגלת להיות כנזכר למעלה על מוצרים שונים כמו בגדים, רהיטים ומזון. אין ספק שלעיתים עדיף לשים לב לפרסומות ולוודא את מבחר הנחות או מבצעים בחנויות הנפרדות בשביל לרכוש בזול וכדי שלא ישדדו אתכם סתם.

קודם כל חשוב לומר שבתקופה האחרונה הרבה נשים וגברים מחפשים לעשות רכישה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה חסר תקדים. על אף שהמחיר נמוך על כל פנים,  יש גברים ונשים שאומרים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות המון זמן. בכל עת בשנה ניתן להתבונן מבצעים של דיל יומי או הנחות למוצרים שונים, הודות לכך שחנויות מנסות דוקטרינות נפרדות בשביל להצליח למכור. אין ספק שמתי שקונים בחנות כשיש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה סבירה יותר. הודות לטכנולוגיה ולאתרים השונים בתחום,  בימים האחרונים ניתן למצוא בקלות באינטרנט הנחות ומבצעים נהדרים. בטרם רוכשים מוצר כלשהו,  כאמור קריטי לבצע בוחן שוק במרשתת.

כמה כסף הצליחו ישראלים לחסוך בארה"ב? מבצעים חמים!

אמנון קנה מוצר והוא הבין אחרי זה שהיה מדובר במוצר סטאנדרטי שנקנה לכל הדעות ללא הנחה משמעותית. לפי דעתי רכישה ללא הנחות עושים כשיש מבצעים הניתנים באותה עת על-ידי מתודה של משיכת בני אדם בלהט בעזרת הצעות מחיר זולים או הצעת דיל יומי, היות ובשנים האחרונות כמו שנכתב לפני כן נשים וגברים עושים יותר קניות בהחלט. חוקרים מרבים לטעון שאם הנחה תגיע בעקבות זאת שמוכר מחפש יתרון כלכלי מינימלי תביא מעשית לצמיחה במכירות, היות ומחיר נפלא מושך יותר אנשים המחפשים הנחות. חברי הטוב גבריאל אהרונוב גורס שכנראה שהוא אף בתקופות קודמות לא עשה בדק שוק לפני קנייה מהצד האחד ובטח שלא עם דיל יומי איכותי. אך למעשה כפי שהוזכר כולם כבר יודעים שבלי סקר שוק קשה למצוא מבצעים איכותיים. בעקבות העובדה הזו אני גורס שעדיף לחפש אלטרנטיבה שונה להנחה העדיפה ביותר או הנחות ברכישה.

היות ובמהלך השנים לקוחות יבינו שהעסק  נותן מבצעים לשווא, כדאי לזכור שאסור לעסק לנסות לשדוד את הלקוח ולא לספק הנחות. למרות שאפשר למצוא הנחה חסר תקדים בעיתונים מחד גיסא,  באופן מעשי ככל הנראה שלקוחות בימים אלה לא עוסקים בגזירת קופונים. אבל בפועל יש דרך אפשרית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מדקה לדקה כפי שגורס הצרכן בוריס פולינסקי. בארצות כמו ארצות הברית נהוג לבצע בחינה מעמיקה של השוק ולחפש דיל יומי לפני קנייה של מוצר, בנגוד לארצות כמו איטליה בהן בודקים הנחות בביקורתיות באמצעות המלצות של מומחים כמו פרופסור אמנון שטילמן. גברים ונשים כבר הבינו שלא קריטי להתפשר על ברירה צרכנית לא אולטימטיבית כמו הנחה שניתנת בסלולרי. ברמה האוניברסלית בני אדם מחפשים מבצעים שיסייעו לחסוך כסף עוד פעם בקניה חוזרת באותו רגע.

מבצעים. זה טוב ליהודים.

כפי שנראה לי אין ספק שחשוב לחכות במטרה שיהיה מבצע או הנחה, עקב זה שההצעות מחיר מסוגלים להיות נמוכים כל כך. אפשר לראות המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות ממש רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. הודות להנחה שקיבלו,  דימה וקורל מרבים לטעון שעשו קניה כיום הרבה בגדים בקצת כסף יחסית. הנחה לרשת אינטרנשיונאלית אפשר רוב הסיכוים לקבל בחנויות שלה מסביב לעולם עם סוגי דיל יומי שונים, אבל יש ארצות כמו טורקיה ארצות הברית וצרפת שמעשית ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים שונים. שווה לבדוק ולחפש הנחות במרשתת, בשביל לקבל את המחיר הכי סביר בכל אפשרות. הנחה מינימלית מסוגלת לנוע ברוב המקרים בין אחוזים בודדים לבין עשרות אחוזים.

בלוג על הנחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב