דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילוף כלבים - טיפים שחשוב לדעת 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 4190 פעמים ]

כאשר רוצים לאלף כלב על ידי ציות לפקודות, ישנם כמה חוקים שצריך להקפיד עליהם: 1.קודם כל מערכת יחסים בריאה וכנה בין הבעלים לכלב, 2.יצירת חוקים וגבולות לכלב, 3.מניעה מראש של התפתחות בעיות התנהגות אצל הכלב , 4.בניית בטחון עצמי הדדי, 5.פיתוח האינסטינקטים והיצרים הטבעיים  של הכלב. זכרו! לעולם אין לאלף כלב על ידי אלימות, אין שום צורך לשבור את רוח כלבכם רק בשביל לאמן אותו לשכב או לתת יד..

קיימות חברות רבות המתעסקות ב אילוף כלבים,פנייה לחברות אלו יכולה לעזור לכם באילוף, אבל חשוב מאד שתדעו  שהאדם הטוב ביותר לתפקיד המאלף הוא הבעלים עצמו,לכן אילוף כלבים עצמי מומלץ לכל מי שבאמת אוהב את הכלב שלו. קיימים שלושה שלבים של אילוף כלב שחשוב לדעת,על מנת לאלף את כלבכם טוב ובלי אלימות.

אילוף כלבים

- שלב ראשון הוא אילוף כלב בגיל צעיר. כמו עם תינוק,חשוב לחנך את כלבכם כשהוא עדיין גור, בשלב זה ניתן ללמד אותו מה מותר לו ומה אסור לו, כמו: לא לעשות את צרכיו בבית אלא רק בחוץ או בארגז מיוחד המיועד לזה. בגיל צעיר רצוי גם לבחור את האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם,אפשר לעשות זאת על ידי ייעוץ עם איש מקצוע.

-שלב שני  ב אילוף כלב הוא מניעה ושינוי בעיות התנהגות שמתפתחות אצל הכלב עם הזמן. כמו: לעיסת חפצים, נביחות בלי סיבה, חרדת נטישה, חפירה, שמירה אגרסיבית על האוכל ואכילת צואה. ניתן לפתור בעיות אלו על ידי שיטות פשוטות ולא אלימות: להאכיל אותו עם המזון הבריא לו,לשחק איתו, לאמן אותו, לפנק אותו בצ'ופרים אחרי כל תרגיל מוצלח, צעצועים למשחק ומקום נעים וקבוע לישון בו, אלו הם חלק מהדברים שיעניקו לכלבכם הרגשה נוחה אתכם ועם בני משפחתכם.

-שלב שלישי הוא לאלף את כלבכם לציית לבעליו. הרי, אם לא תשלוט בכלבך ותראה לו שאתה "בעל הבית" ,ראש הלהקה שלו, הכלב ישלוט בך, דבר שיגרום לבעיות התנהגות ואגרסיביות. למרות זאת, אלימות היא אינה התשובה, דרך מעולה להראות לכלב שאתם המפרנסים שלו היא זמן האוכל. לתת לכלב לאכול  ישירות מהידיים שלכם, ללטף אותו בזמן שהוא אוכל, חשוב שיראה מי שם לו את האוכל בצלחת הריקה, הוספת חטיפים לצלחת תוך כדי הארוחה יאפשרו לכלב לבטוח בכם ובנוסף, ימנעו ממנו לשמור באגרסיביות על האוכל.

כאשר רוצים לאלף כלב,הפקודות הראשונות והחשובות שעל הכלב ללמוד הינן שב, ארצה, השאר, בוא, ורגלי. כאשר מלמדים את כלבכם לבצע פקודות אלו, חשוב לכור כמה דברים:

לעולם אבל לעולם לא להשתמש באלימות. תמיד לפנק בצ'ופר לאחר כל פעם שהכלב עושה משהו נכון, אין לגרות אותו סתם.

אילוף כלב דורש הרבה דברים מלבד אהבה, סבלנות, השקעה מרובה ועקשנות. אילוף כלב במהלך חייו הוא אחד הדברים החשובים ביותר, אבל לשכוח גם לשחק עם הכלב, לאהוב אותו ולהעניק לו משפחה חמה ובית חם, גם אם מדובר בכלב משחק לילדים ןגם בכלב שמירה.

doggisitter - שירות דוגיסיטר אשי חם ואוהב באזור גוש דן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב