דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עובדות חשובות על מין 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 1107   [ נצפה 3560 פעמים ]

יש דברים שלא יספרו לכם על מין אבל הם נכונים ומדעיים / מאת יואב ברנזון

 

 

1) גברים עסוקים במין יותר מנשים רק בגלל הפרשת כמויות גדולות יותר של טסטוסטרון

 

גברים מפרישים כמות גדולה יותר של ההורמון הגברי טסטוסטרון. הורמון זה אחראי על מפלס "החרמנות" של הגבר ותפקידו להבטיח שלגבר תהיה רמת חרמנות גבוהה ומוטיבציה חזקה לקיים יחסי מין עם נשים ולהפרות אותן. מכאן, שבאופן ביולוגי גברים עוסקים יותר במין והם אובססיביים למין הרבה יותר מאשר נשים.

 

 

2) מרבית הנשים מסוגלות לחיות ללא מין לאורך תקופות ארוכות של חודשים ושנים

 

אצל נשים מנגנון המשיכה המינית אינו מפותח כמו אצל הגברים, משום שהפרשת ההורמון הגברי אצל נשים היא נמוכה יחסית. זו הסיבה שנשים יכולות להתנזר ממין לתקופות ממושכות מאוד, לעיתים שנים ברצף, מבלי שהדבר באמת חסר להם או מעביר אותן על דעתם. הצורך המיני המרכזי של נשים אינו צורך בכיבוש או פורקן שאופייני יותר לגברים אלא צורך רגשי של קרבה, קשר זוגי, שייכות וילדים. 

 

 

3) מין הוא מחלה שנהפכה למגיפה בעידן המודרני 

 

המין הפך כבר מזמן למחלה ולהפרעה חברתית חמורה. תכליתו הראשונית של המין הייתה רבייה והתרבות, אולם בני האדם הם המין היחידי בטבע שהפכו את המין לצורך שעומד בפני עצמו. בעשורים האחרונים מחלת המין הפכה חמורה יותר ויותר, עם החשיפה הקיצונית וחסרת הגבולות לחומרים היוצרים במכוון עוררות מינית מלאכותית כמו פורנורגפיה באינטרנט, סדרות טלביזיוניות וסקס זמין.

 

 

4) מין הפך למוצר שיווקי ומסחרי 

 

תכליתו הבסיסית של המין הוא הפרייה ורבייה. בדיוק כמו כל מין אחר בטבע גם למין האנושי ישנה צורך הישרדותי להתרבות. המניע האבולציוני הזה הוא המניע האמיתי העומד מאחורי עולם המין. אלא שבני האדם עטפו את המין כמוצר לכל דבר ושיווקו אותו בצורה שקרית בהקשרים של "רומנטיקה", "אהבה", "הנאה", "טעם החיים" וכיו"ב.

 

 

5) מין זו תעשיית האשליות השנייה בגודלה לאחר התעשייה הביטחונית

 

חשוב להבין שמאחורי מגיפת המין עומדים גופים כלכליים ומסחריים חזקים מאוד שיש להם אינטרס ברור להחריף את תפוצתה של המגיפה המינית. בדיוק כמו תעשיית המזון שמעודדת השמנה וצריכה מוגזמת של מזון או התעשייה הביטחונית שמעודדים סכסוכים צבאיים בכל העולם כדי שיהיו לה שווקים לייצא אליהם כלי נשק חדישים, גם תעשיית המין מעודדת צרכנות מינית והתמכרות מינית כדי להגדיל את היקף ההכנסות שלה.

 

 

6) ניתן להיגמל מהצורך המיני באמצעות המוח

 

מין אינו צורך אמיתי אלא צורך מדומה המנופח בצורה מכוונת הרבה מעבר למידותיו האמיתיות. ניתן להיגמל ממין באמצעות המוח, ולנטרל כמעט לחלוטין את ההשפעה המזיקה של הצרכנות המינית המוגזמת, החרמנות המינית, חוסר המנוח המיני והצורך בפורקן מיני תכוף ואינטנסיבי.

 

 

7) רוב האנשים שמכורים למין בטוחים שהם פשוט אנשים "חמים" שזקוקים לאהבה, חום ומגע

 

חלק מהכחשת ההתמכרות למין נובע מהעובדה שלאנשים לא נוח להאמין או להודות שהם מכורים למין. הם מעדיפים לעטוף את ההתמכרות המינית שלהם במושגים חיוביים יותר כמו "צורך במגע", "אישיות חמה" או "בעל תיאבון מיני בריא". 

 

 

8) מרבית הנשים בוחרות את הגברים שלהם בגלל הגנטיקה שלהם ולא בגלל משיכה מינית אליהם

 

נשים מחפשות את הגנים הטובים ביותר שהן יכולות למצוא עבור העוברים שלהן. לכן, אצל מרבית הנשים, להבדיל מגברים, מנגנון המשיכה הוא מנטאלי הרבה יותר ממיני, והוא נועד לאתר את הגברים "השווים" יותר מבחינת הגנים שלהם. אישה יכולה להתאהב בגבר שבתחילת היחסים ממש לא מושך אותה ואינו הטעם שלה רק בגלל שמבחינה מנטאלית הוא עושה לה את זה. ההסבר לכך הוא שמבחינה גנטית היא צופה לקבל מאותו גבר גנים משובחים עבור הילדים שיהיו לה ממנו. כשאישה נמצאת עם גבר שגורם לה לסבל רב אבל היא אינה מסוגלת לעזוב אותו בטענה שהיא "אוהבת" אותו - הכוונה היא שהמנגנון האבולציוני שלה מכריח אותה להישאר עם הגבר הזה למרות הסבל שהוא גורם לה, מכיוון שמבחינה גנטית כדאי לה להישאר איתו וכי הוא בעל מטען גנטי איכותי.

 

 

9) מרבית הגברים בוחרים נשים לפי מידת המשיכה המינית, בדיוק כפי שהפרח מפתה את הדבורה באמצעות הצוף והצבע

 

אצל הגברים זה עובד בצורה שונה מנשים. אישה מאוהבת רוצה לעשות עם הגבר ילד (כמו אותן מעריצות שרופות שצועקות "תעשה לי ילד"). אצל גברים מדובר במשיכה חיצונית ולא בסינון גנטי. בדיוק כפי שהפרח מפתה את הדבורה לאבק אותו על ידי ריחות, צבעים וצוף כך גם הגבר נמשך לאישה ומעוניין "לאבק" ולהפרות אותה על סמך הריח, הצבע והצוף שלה ולא על המערך הגנטי שלה. לכן, בעוד שנשים נמשכות לגנים של הגבר, הגבר נמשך למידת האטרקטיביות החיצונית של האישה. אחת הטעויות הנפוצות של גברים היא שגבר בטוח שאם הוא נמשך מאוד לאישה מסויימת אז הוא כנראה גם אוהב אותה והיא כנראה הכי מתאימה לו. אבל האמת היא שאין שום קשר הכרחי בין אהבה והתאמה זוגית לבין משיכה על בסיס מיני. הרבה מאוד גברים מופתעים כל פעם מחדש, כשהם מגלים שהאישה שהם הכי נמשכים אליה היא בסופו של דבר האישה שהכי לא מתאימה להם לחיים. 

 

וטיפ לסיום: למגיפה המינית יש תוצאה קשה וטראגית והיא התמכרות סיטונאית של גברים רבים למין. כיום, ניתן לפתור את בעיית ההתמכרות למין בצורה מהירה וקלה. לחצו כאן כדי לקרוא על הפתרון לבעיית ההתמכרות המינית.

  

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב