דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת משקפיים-מחירים ושיטות 

מאת    [ 23/12/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2916 פעמים ]

רוב רובם של אלו המרכיבים משקפיים היו מעדיפים לעבור טיפול הסרת משקפיים ולא להיות תלויים בהם,נכון שהעיצובים ואופנת המשקפיים הפורחת,אבל יותר נוח בלעדיהם,ובטח עדיף ראייה מושלמת.

אבל מה לעשות שהמחירים לא כל כך זולים,ולא כל מטופל מסוגל לעמוד בתקציב של הטיפול היקר ביותר. לפני שניגש לבדוק את טווחי המחירים של הטיפולים השונים נדבר על התאמה לטיפולים.

חשוב לדעת שניתן  לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר רק בגילאי 18-55, זאת אומרת שילדים מתחת גיל 18 אינם מתאימים לעבור ניתוחי לייזר. גם אנשים הסובלים ממחלות מסויימות אינם יכולים לעבור את הניתוח. בניתוחי הלייזר קיימות טכניקות שונות ולעיתים ישנה התאמה לטכניקה אחת,ואי התאמה לאחרת, לכן חובה לערוך בדיקות לפני שניגשים לניתוח בשביל להתאים את הטכניקה. מלבד ניתוחי לייזר קיימות עוד מספר שיטות, של הסרת משקפיים ללא ניתוח, ישנם מטופלים שאינם מתאימים לניתוחי הלייזר אבל מתאימים לשיטות אילו, לרוב ילדים. אולם לרוב בשיטות הללו מדובר על תהליך ממושך ולא על השפעה מיידית.

הסרת משקפיים בלייזר

נתחיל מזה ש הסרת משקפיים בלייזר היא השיטה הכי נפוצה ומוכרת של הסרת משקפיים עם אחוזי הצלחה  מאוד גבוהים ופרוצדורה הנחשבת למאוד בטוחה. אבל, מחירי הסרת משקפיים בלייזר הם די גבוהים, מחירו של ניתוח יכול להגיע בין אלפיי עד לעשרת אלפיי שקלים.

אבל דווקא בגלל העובדה של אחוזי הצלחה גבוהים, והידיעה שלא יהיה צורך להתעסק שוב עם משקפיים, ולהוציא עליהם כסף, רוב האנשים מחליטים לעבור את הניתוח בכל זאת, וחוסכים כסף במיוחד בשביל הניתוח. כדאי לדעת גם שאתם יכולים לפנות לקופת החולים שבה אתם מבוטחים ולדרוש השתתפות בעלות הטיפול, השתתפות קופת החולים מורידה משמעותית את מחיר הניתוח. מלבד זאת ניתן גם לשלם על הניתוח בתשלומים, מה שיצא לכם בסופו של דבר, זה לשלם כל חודש בין 170 ל- 250 שקל.

הסרת משקפיים ללא ניתוח

קיימות מספר שיטות של הסרת משקפיים ללא ניתוח לייזר, שיטות אלו מתאימות לכל מי שנמצא לא מתאים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר או שלא יכול להרשות לעצמו את הניתוח מבחינה כלכלית. מלבד זאת, טיפולים אלו מיועדים לילדים בשל העובדה שאינם מתאימים לניתוח לייזר. שתי השיטות המרכזיות שנדבר עליהן הן: אורתוקרתולוגיה ונוירו ויז'ן. אורתוקרתולוגיה- זאת שיטה של הסרת משקפיים המותאמת לילדים ומבוגרים. בשיטה זו המטופל צריך להרכיב עדשות קשות במשך כל הלילה, כאשר מגיע הבוקר מסירים אותן וניתן לראות יותר טוב במשך היום.החסרון בשיטה הזאת הוא, שכדי לראות טוב ביום כולשהו חייבים להרכיב את העדשות לילה לפני כן. אם מפסיקים להשתמש בעדשות מגיעים לאותו מצב שבו היינו לפני הטיפול. מחיר הסרת משקפיים בשיטה הזו הוא יחסית נמוך, ההוצאה על העדשות היא חד פעמית ואינה גבוהה. השיטה השנייה של הסרת משקפיים ללא ניתוח היא נוירו ויז'ן- גם שיטה זו מותאמת לילדים ולמבוגרים. התהליך כולל טיפול אחת לשבועיים,ובסך הכל ישנם 40 טיפולים. במהלך הטיפול מוקרנות תמונות המשתנות באופן הדרגתי, הטיפול עוזר לשפר את הראיה בכך שהוא מרגיל את העין לשינויים העדינים הללו. אחוזי ההצלחה של שיטה זו גבוהים מאוד, על פי מחקרים חל שיפור ראיה של כ-80 אחוז. בנוסף,למכונים רבים המטפלים בשיטה זו יש מדיניות של החזרת הכסף במידה ואין הצלחה בטיפול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב